Skocz do zawartości

sobekkk

Forumowicze
  • Postów

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sobekkk

  • Urodziny 10/18/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    2oo, kompy, elektronika i wiele innych
  • Skąd
    Blachownia k/cze-wy

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4 640 '03
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8065273
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia sobekkk

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Kumpel szuka tekiego sprzetu w teren. Ogladal to ktos czy jest sens jechac ? http://allegro.pl/yamaha-yzf-426-bdb-slask-nie-yz-kx-wr-crf-exc-i1730505413.html
  2. Witam Ma ktos ta oslonke do kata ? Potrzebuje wymiary tego otworu z siateczka i 2 fotki. pozdr
  3. na opakowaniu tloku jest podane pasowanie dla wossnera to 0.06 a dla vertexa dowiem sie jutro bo juz sklep zamkniety cylinder przehonowal ale jest 101.04 a nie 101.03 wg serwisowki to graniczna wartosc ;/ wyglada idealnie... zastesuje sie do zalecen producenta tloku bedzie najlepiej oby
  4. w serwisie powiedzieli ze ELKO sa 2 selekcje i komplet kosztuje 1400 zł najwiekszy wossner jest 100.96 i ten zaloze bo 1400 za tlok to dlamnie zaduzo :( pasowanie bedzie 0.07 znalazlem jeszcze VERTEX replica C 100.96 albo D 100.97 podobno kuty ale nie wydaje mi sie...
  5. nicasil nie tuleja orginalnie 101.00 cylinder 100.94 tlok ELKO Elko nie sa kute ?
  6. ASO yamahy w czestochowie zawozi do niego cylindry do roboty wiec chyba wie co mowi... chyba... dlaczego do przehonowanego na 101.03 zakladac org tlok ? luz bedzie 0.09 ... teraz mam 0.12 wossner ma ina wage niz ELKO ? wydaje mi sie ze wossner 100.96 (niema 101.97) bylby OK ale te tloki polecaja pod zeliwo.
  7. witam silnik poszedl do rozbiorki bo cos stukalo - lozysko na wale sie posypalo przy okazji zmierzrzylem tlok i cylinder cylinder (NICASIL) po zwymiarowaniu ma rownolegle do sworznia 101.02 gora 101.02 srodek 101.02 dol poprzecznie do sworznia 101.03 101.025 101.02 gosc powiedzial ze moze to przechonowac na 101.03 1. czy jest sens ? tlok ma 100.90 (powinien 100.94) pierscienie sa na koncowce jeden ma 0.8 a drugi 0.6 (max to 0.8 ) 2.Czy po zmianie tloku na nowy (+0.02) bedzie jakas roznica w jezdzie? Moze lepiej przehonowac to na +0.03 i dac tlok 100.97 ? 3.Jakiej firmy tlok najlepiej ? Wossner ?
  8. KTM LC4 400-660 1998-2005 http://rapidshare.com/files/301506512/KTM_...OMPLETE_ENG.rar Obraz plyty dostempnej u KTMa nr katalogowy 3.206.024 po ANGIELSKU Usuniete jezyki deutsch,italiano,francais,espanol Plyta zawiera # Repair Manual LC4 400-660 z roku 1998-2005 # Owner's Manuals 2005 - 640 LC4 ENDURO / 640 LC4 SUPERMOTO - 640 LC4 ADVENTURE - 640 LC4 DUKE - 625 SXC/SMC - 660 SMC # jak rozebrac i zlozyc tylni amortyzator (wszystkie modele) # Przednie amortyzatory - 625/660 SMC, 640 ADVENTURE, 640 SUPERMOTO - 4860 MXMA - 640 LC4, 625 SXC - 4357 MXMA - 640 DUKE II - 4357 ROMA Wymagany Acrobat Reader w wersji 5 lub wyzszej Wszystkie pliki sa dostempne za free na stronach producentow (np. WP) ale tu mamy je wszystkie w jednym miejscu;) AutoStartCD gdyby link nie dziala prosze o mail!
  9. na 16 barach mogbym juz rope lac :icon_mrgreen: pierwsze enduro w dieslu moze przyczyna jest to ze zawory wydechowe sa odloczone ? jutro bede mial wiecej czasu pomierze na zimnym silniku.
  10. manometr (pomimo ze chinski) jest sprawny. proby olejowej nie robilem bo to bez sensu (na zdrowiusienkim silniku wlanie kilku ccm oleju nie powoduje podniesienia cisnienia, na zajechanym owszem mozna sprawdzic czy to zawory sa nieszczelne czy tlok/cylinder) w serwisie powiedzieli "olej to Pan... cisnienie o niczym nie swiadczy w takim sprzecie, trzeba rozebrac i pomierzyc luzy i ogolnie jak wyglada powloka nicasilu, tlok, pierscienie. KTM oficjalnie nie podaje cisnienia sprezania wiec sie go nie mierzy. Cisnienie moze byc dobre a tlok sie panu rozleci od lozow..."
  11. miernik jest wciskany (nie wkrecany - niepasuja mi koncowki) jakby niewiem jak to poprestawiac to nie moze byc 16 bar ! samozaplon rozpier**** by silnik ;/ to nie diesel morze przez to ze mam odloczone zawory wydechowe jutro zmierze jeszcze raz na zimnym silniku
  12. nowy on nie jest wiec 99% ze ktos tam kiedys grzebal na zamknietej 7-8 bar
  13. Witam Chcialem zmierzyc cisnienie sprezania w KTM lc4 640 powinno byc cos kolo 11,5 bara na nagrzanym silniku, rozkrecilem zawory wydechowe (luz 5 mm) - zeby autodekompresator nie dzialal przepostnica otwarta na full (tak jak w szkole mnie uczono i w instrukcji pisze) Ledwo mozna utrzumac miernik w dziurze (dociskany, nie wkrecany) rozrosznik nie moze przekrecic silnikiem (z auto deko robi to bezproblemowo oczywiscie) i na manometrze 16 bar ;/ co robie zle ? Miernik probowalem sprawdzic kompresoerm i pokazal to samo cisnienie co manometr na reduktorze i kompresorze - 6 bar - wiec raczej jest sprawny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...