Skocz do zawartości

Uwaga się chwalę.


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wyglada bardzo ladnie jak na 77r i pobyt w Polsce.

Sprawdz ladowanie - to pieta achillesowa serii GS, ale oprocz tego i rdzewiejacych w tempie wyscigowych wydechow to jedne z najmocniejszych przedstawicieli starej japonii.

Oczywiscie jezeli sa to zadbane egzemplarze.

Pamietaj o regularnych wymianach oleju, nie ma takiego znaczenia co lejesz jak to zeby zmieniac olej o czasie.

W zimie bedzie warto sprawdzic / nasmarowac lozyska wachacza.

Do tego jednego tarczowego z przodu przyda sie przewod w stalowym oplocie.

Tak a`propos to nie jest to czasem byly GS Samsona ?

Tamten tez dobrze wygladal.

 

Adam M.

 

Nie, to nie jest GS Samsona. Przewód ma stalowy oplot, ogolnie motocykl wygląda na zadbany - co ile km mam zmieniac olej? Pozatym - wydechy ma w stanie prawie ze idealnym, nie ma sie do czego przyczepic ;)_

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie jest GS Samsona. Przewód ma stalowy oplot, ogolnie motocykl wygląda na zadbany - co ile km mam zmieniac olej? Pozatym - wydechy ma w stanie prawie ze idealnym, nie ma sie do czego przyczepic ;)_

 

Mysle ze co 6 tys km, ale radze kup sobie serwisowke - ja nigdy nie interesowalem sie malymi GSami.

A no i sprawdz sobie to ladowanie, jak nie masz miernika to podjedz do elektryka sam. i niech ci sprawdza napiecie na klemach aku przy wolnych obrotach i 5 tysiacach - powinno przy zapalonych swiatlach dac 14 - 14.5V.

Jak jest mniej to trzeba zrobic kilka przerobek w instalacji, aby wyeliminowac problemy, ktore zwykle sa przyczyna padu reglera.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja przyłączam się do gratulacji i życzę pociechy z nowej maszyny. Wreszcie możesz dołączyć do elitarnego SOG-u.* :mrgreen: ;) ;)

 

*Suzuki Owners Group

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też pogratuluje 8) . Przeżywałem to co ty teraz dokladnie 5 miesięcy temu. Sprzęcik z tej samej półki co mój (CB 450N '85) , jak dla mnie rewelka jak na początek, spokojnie można śmigać i się przy tym cieszyć jak głupi z bateryjki ;) . Ja na początku byłem pod wrażeniem mocy mało mi spod tyłka nie chciała wyjechać, też tak masz? :-) Podobno japonie z tamtych lat były najlepsze ;) jeszcze raz gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też pogratuluje 8) . Przeżywałem to co ty teraz dokladnie 5 miesięcy temu. Sprzęcik z tej samej półki co mój (CB 450N '85) , jak dla mnie rewelka jak na początek, spokojnie można śmigać i się przy tym cieszyć jak głupi z bateryjki :P . Ja na początku byłem pod wrażeniem mocy mało mi spod tyłka nie chciała wyjechać, też tak masz? :-) Podobno japonie z tamtych lat były najlepsze ;) jeszcze raz gratulacje.

 

Dokładnie tak. GS mnie bardzo przyjmnie zaskoczył przyspieszeniem. Generalnie na starcie spod swiateł zaden samochód nie ma szans, a ja go przecież nie przeciagam na biegach. I o to mi własnie chodziło ;) Pozatym ten dźwięk.... Zupełnie inny wymiar po MZ

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...