Skocz do zawartości

Wicher

Forumowicze
  • Postów

    1224
  • Rejestracja

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska/Zabrze

Osobiste

  • Motocykl
    Moto Guzzi V85TT
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://https://web.facebook.com/Wicherki-Team-1950705531863822/

Osiągnięcia Wicher

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

0

Reputacja

  1. Wicher

    Pompka sprzęgła

    Jak w temacie. Może być z klamką. Jeżeli ktoś ma lub wie gdzie zdobyć, to proszę o kontakt na [email protected] lub GG:1431750. Pozdrawiam!
  2. Wicher

    [SPRZEDAM]

    Mały update :icon_mrgreen: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1506333
  3. Wicher

    [SPRZEDAM]

    Witam. Mam do sprzedania (chociaż niekoniecznie) Aprilię ETV 1000 Caponord. Rok produkcji 2002, przebieg w/g licznika 57377km, a ile ma naprawdę to nie wie tego nikt. Motocykl w moich rękach od 10.08.2008 i jest w ciągłym użytkowaniu i nie zawsze zgodnie z przeznaczeniem :icon_mrgreen: Na wyposażeniu motocykla znajduje się: - akcesoryjna, podwyższana szyba Givi - podgrzewane manetki Oxford - handbary Aprilia - gmole ochronne, prawdopodobnie Hepco&Becker - kufry boczne Aprilia (klapy w kolorze motocykla) - kufer centralny Givi Maxia z oparciem (klapa w kolorze motocykla) - dwupoziomowa torba na zbiornik paliwa Louis. - fabryczny zestaw narzędzi - trochę kurzu oraz błota Zdjęcia motocykla <gdzieś tutaj> oraz <tutaj> Zainteresowanym mogę przesłać więcej szczegółowych zdjęć jeżeli mają taki kaprys. Mój telefon mogę podać przez PW lub maila. GG: 1431750 mail: [email protected] Nie zależy mi na sprzedaży motocykla. Zachciało mi się samochodu terenowego, a że człowiek jest zwykłym robolem, to nie zawsze może mieć wszystko naraz :icon_mrgreen: . Stąd decyzja o sprzedaży motocykla. Pozdrawiam !!!
  4. Witam :) Dzięki za info. Muszę chwilowo wstrzymać się z tymi gumami. Mam firmę, która dorabia tego typu rzeczy i muszę się zorientować, jaka cena bedzie u nich :) Jakby co, to odezwę się jeszcze :)
  5. Szukam gumowych poduszek amortyzujących, które są w piaście tylnej felgi, pod zębatką napędową. Jest ich tam sześć sztuk, a dealer chce chyba na tych gumach się wzbogacić :icon_eek:
  6. Witam :icon_mrgreen: Poszukuję części do Aprilii ETV 1000 Caponord. Oczywiście część, która mnie interesuje jest do zdobycia u oficjalnego dealera, czy tam przedstawiciela na Polskę. Problem jednak w tym, że cena jest nieco powalająca :notworthy: Jeżeli macie jakieś namiary na salony, sklepy czy inne firmy, które sprzedają części do włochów, to proszę o info. Dzięki i pozdrawiam :bigrazz:
  7. Wystarczy jak kupisz 0,5 litra płynu hamulcowego. Wystarczy to na przedni, jak i tylny hebel i jeszcze zostanie :D Polecam Motul 5.1. Ma wyższą temperaturę wrzenia, ale wymaga częstszej wymiany w porównaniu do DOT 4.
  8. Ja wymieniałem łożysko w głowce ramy. Uszczelniaczy w fazerze nie ruszałem, ale zapewne nie jest to skomplikowana robota. Tutaj nie ma reguły i ściśle określonego przebiegu przy którym wymienia się łańcuch. U jednych po 50 tys, a u innych po 80 tys :buttrock:
  9. To zależy ile zaworów ma za duże wartości luzów. Być może część płytek da się wykorzystać, a część trzeba będzie wymienić na nowe. O to się jednak nie martw, bo płytki masz wliczone w cenę regulacji :buttrock: Polecam serwis TOKA-MOTOR w Rudzie Śląskiej-Kochłowicach. Robiłem u nich regulacje w swoim FZS i motocykl dosłownie dostał skrzydeł :)
  10. Tak naprawdę, to sprzęty typu fazer, bandit, diversion itp; czyli tzw.motocykle popularne i dla mas, są skazane na bardzo szybki spadek wartości. Jest ich za dużo, są zbyt nijakie i niecharakterne, żeby wołać za nie niewiadomo ile :icon_biggrin:
  11. Ja sprzedałem 2001 za 13 tys :D Ale sprzęt nie wymagał najmniejszej inwestycji, na nówkach oponach, po regulacjach i innych wodotryskach :clap: I tak uważam, że za mało wziąłem. Trochę żałuję, bo zrobiłem komuś prezent :D
  12. Regulacja oczywiście jest. Musisz zdjąć boczne panele maskujące. Każdy reflektor ma po dwie śrubki regulacyjne. O ile mnie pamieć nie myli, to śruby zewnętrzne są do regulacji wyskości snopu światła. Śruby wewnętrzne służą do regulacji kąta padania światła i tego nie ruszaj. Jak raz to skasztanisz, to już nie wrócisz do tego co było przed 'regulacją". Jeżeli braknie ci zakresu regulacji, to musisz zdemontować przedni reflektor i pod jego górne mocowania podlożyć podkładki o odpowiedniej grubości, ale raczej nie będzie to konieczne :icon_razz:
  13. A tam nie do dostania :buttrock: Tymi kaskami handluje firma PROMEX z Rybnika :crossy:
  14. Od momentu zakupu, aż do momentu sprzedaży używałem płynów MOTUL. Płyn hamulcowy polecam DOT 5.1. Ma niby wyższą temperaturę wrzenia, ale trzeba go też częściej wymieniać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...