sql Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 obawiam się, że to uszczelka pod głowicą A czemuż li to?a temuż, że przy pałowaniu masz większe obciążenie silnika, i zwalona uszczelka może popuszczać troszkę gazów spalinowych do układu chłodzenia.w ten sposób potem w układzie bulgocze, potem jest tych gazów coraz więcej i chłodnica się zapowietrze - przez co nie pracuje tak wydajnie jak trzeba - przez co nawet na działającym wiatraku temp. podchodzi pod czerwone pole.a, temu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Przerabiałem ten temat kiedyś w moim sprzęcie :? Było sprawdzone dosłownie wszystko i problem tkwił nadal.Z desperacji odciąłem bok chłodnicy i jak sie okazało w 75%była zawalona szlamem lub czymś podobnym.A więc wiertareczka+drut spawalniczy i czyszczenie kanałów.Fachowiec pospawał odciety boczek i wszystko chodziło jak ta lala :) .Może to też być uszczelka pod głowicą.Przedmuchy mogą robić swoje ale najprawdopodobniej moto pobierałby ciech z układu(znikala by ciecz ze zbiorniczka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Nie koniecznie gazy pójdą w płyn. Zalezy gdzie uszczelka puści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 No jezeli bulgocze z tego powodu to tylko dlatego ze gazy ida w plyn.Jednakze rowniez plyn zaczlby sie saczyc do glowicy i zaczalby motocykl przydymiac na bialo + charakterystyczny smrod plynu.To zawsze wrozenie z fusow ale raczej stawiam na chlodnice - 95 rok to dziesiec lat minelo i nalezalo by ja oczyscic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 a jak oczyscic bez rozbierania :?: sa jakies plyny :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 a czesto sie gotuje??Nie gotuje sie wcale, na trasie jak jade to wskaznik nie przekracza 1/4 skali a w korkach dochodzi do 1/2 i wtedy wlancza sie wiatrak, raz na paradzie i strasznym upale bylo 3/4 ale jeszcze sie nie zagotowal To przelewanie sie plynu slysze tylko w parkingu podziemnym jak jest gorbowa cisza, jesli na osiedlu albo niedaleko ulicy to nic nie slychac. Zobaczcie sami czy po zgaszeniu silnika nie slychac czegos, ale jesli nic nie bedzie zagluszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Są różne specyfiki do płukania zabrudzonych kanałów. Także z dodatkiem pewnych środków ściernych ( taka zawiesina )Tyle że do tego trzeba mieć specjalna pompę obiegową która z odpowiednim natężeniem będzie przepompowywała płyn jakiś czas przez chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Dobra, to w takim razie jak sprawdzić czy chłodniaca jest zapchana? (bez rozcinania ofkorz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Bardzo prosto Wyciąg chlodnice nalej do polowy wody zatkaj krociec przez ktory ja nalales przechyl ja w ten sposob zeby woda byla tylko w jednej polowce potem szybko obroc na druga strone i patrz jak szybko wylewa sie woda drugim kroccem Jesli wycieka powoli czyszczenie chlodnicy jezeli szybko trzeba szukac dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 U mnie sukces - po rozrzedzeniu płynu silnik skuteczniej sie schładza, a średnia temperatura w taki dzień jak dzisiaj (ponad 30st.) spadła o ok. 1/3 skali. Wentylator juz "wydaje" schłodzić silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 JA mialem taki sam problem w mojej CBR zaraz po tym jak ja kupilem. Moto sie szybko grzalo i plyn bulgotal i wylewal sie przez wezyk przelewowy. Okazalo sie, ze jest nieszczelny korek chlodnicy - zle naprawione po wypadku. Trzeba bylo poprawic to co spapral poprzednik i problem minal... Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 w zawodach enduro zauwazylem ze odkrecaja korek od chlodnicy (a potem on leci wyyyysoko ) Ja tak zrobiłem w DT ostatnio bo ją zagotowałem i jak mi nie pieprzło, jak mnie nie wy****ło w morde z korka , dobrze że robiłem to w kasku bo pewnie bym się popażył, ale ręka i tak popażona jej nie uratowałem, naszczęscie nie groźnie , po tym zdażeniu wyjełem chłodnice nalałem Domestosa i cylitu i cały syf zszedł, jakieś paprochy i szlam jakby z pianą, zalałem płynem(wcześniej miałem płyn zmieszany z wodą) i jak narazie temp. trzyma się mniej wiecej w połowie skali wiec wmiare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Okazalo sie ze plyn przelewa sie z chlodnicy do zbiornika wyrownawczego i nie wraca - polecono mi wymiane korka chlodnicy i przez pare dni bylo ok ale dzis znow to samo - korek kosztowal 65 - uzywany od Hondy, a wszystko wskazuje na to ze tamten byl OK. Obawiam sie teraz ze to uszczelka pod glowica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 wracajac do pytania to jak juz wskazówka podczas jazdy dochodzi do czerwonego to oznacza to poważne kłopoty. zatrzymanie sie powoduje wzrost temperatury ze wzgledu na spadek przepływu powietrza przez chłodnice do zera a dalsza jazda także raczej nie pomoże skoro mimo, że sprzęt jechał to i tak zdązył sie "zagotować". Zazwyczaj takie historie dzieją sie przy trafionej pompie wody lub termostacie, w innym przypadku podcza jazdy powietrze opływające chłodnice odbiera na tyle dużą ilość ciepła, że silnik nie powinien się zgrzać. (Nie mówie tu o kręceniu silnika do odcinki podczas parady z prędkością 25-30km/h tylko o normalnej jeżdzie).Wentylator ma za zadanie wymusić przepływ powietrza na postoju ale nie sądzę, aby miał wiekszą wydajność niz przepływ powietrza przez chłodnicę podczas jazdy z prędkością 20km/h. PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.