Skocz do zawartości

maxkls

Forumowicze
  • Postów

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ZZR 1400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    śląsk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia maxkls

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam Kawasaki ZZR 1400, rok 2007, przebieg 3300km, I wlasciciel, zakupiony w Polsce u dealera kawasaki, na gwarancji, kolor czarny. Motocykl nigdy nie widzial zadnej przewrotki. Jest jak z salonu. Dodatkowo posiada alarm, amortyzator skretu hyperpro, crashpady LSL, kufry GIVI dedykowane do tego modelu, szybe racingowa MRA /oryginalna oczywiscie tez jest/ ,nowa nigdy nie zakladana nakladke na miejsce pasazera w kolorze czarnym. Cena 32000 kontakt [email protected]
  2. ????????? Ten rocznik mial juz fitr paliwa razem z pompa paliwa w zbiorniku /nierozbieralne/ Napewno nie swiece, mozna zalozyc albo irydowe, albo zwykle
  3. Panowie spokojnie Jezdzilem wczesniej na hayabusach, teraz mam zzr 1400 Jak dla mnie ZZR prowadzi sie podobnie do hayabusy, fakt ze haya oddawala moc bardziej liniowo od 3tys, ale wykopu dostawala tez powyzej 6tys Charakterystyki silnika sie nie przeskoczy. Pozycja jest dla mnie wygodna, troszke lepiej niz na busie. Natomiast hamulce kawy bija na leb suzi. W hayabusie parokrotne shamowanie z ponad 200 powodowalo to ze przy nastepnym hamowaniu trzeba by chyba zamiast hamulca uzyc butow i nie na wiele pomagaly przewody w stalowym oplocie. Poza tym, testowanie motocykli na torze, ktore nie sa motocyklami stricte sportowymi i mowienie, ze ten jest taki a ten taki osobiscie uwazam za nieporozumienie. Co do hayabusy K8 sie nie wypowiadam bo na takowej nie jezdzilem.
  4. Chcesz wiedziec wiecej na temat ZX14/ZZR1400 zagladnij sobie tu http://www.zx14ninja.com/phpbb2/index.php
  5. Mnie nie przeszkadzalo ja to chcialem wyrzucic, ale producenci sprzetow czy to motocykli czy samochodow zabezpieczaja sie zeby nie za bardzo uzytkownik mogl ingerowac w ekologie. Po prostu sie przyzwyczaj do tego i po problemie
  6. A po co wypinac 4 wezyki? Wystarczylo wypiac jeden podcisnieniowy, ktory steruje tym zaworem a ktory jest podpiety przy wtryskach. W nowszych modelach sterowanie tym zaworem juz bylo elektryczne. Cyka i bedzie cykac taki urok tego zaworu. A jak go wylaczysz to sprawdz sobie jak spada dynamika silnika, u mnie spadla i to dosc znacznie, dlatego wpialem go z powrotem, a do cykania sie przyzwyczailem
  7. Rob krok po kroku jak jest pokazane i opisane w serwisowce. Jest to bardzo dobrze opisane. Przekonasz sie ze to zadna filozofia. Odlicz sobie ogniwka na lancuchu rozrzadu tak jak jest tam pokazane i pospinaj z kolami rozrzadu opaskami /oczywiscie po sciagnieciu walkow/ potem mniej roboty. Plytki masz stopniowane co 0,05 mm. Dlaczego zamienniki be? Ja na nich jezdzilem i nic sie nie stalo.
  8. Nie panikuj. Rysunek ladny, ale dlaczego chcesz szlifowac podkladke nr 16 skoro masz luz 0,8? Trzeba zalozyc grubsza zeby go skorygowac do 0,15. Najpierw wyciag walki posprawdzaj grubosci podkladek czy nie da sie pozamieniac miedzy soba. Nie przesadzaj z tym idealnym luzem w polowie. Jesli polowa z 0,1-0,2 jest 0,15 to gdy bedziesz mial 0,13 albo 0,17 cos sie stanie? Byloby dobrze gdyby na jednym cylindrze zawory mialy taki sam luz lub podobny. Ja wymienialem podkladki na nowe. Zostawialem w sklepie w rozliczeniu stare i wychodzilo taniej. Nie masz takiego tragicznego luzu na 4 zeby zawor sie podparl.
  9. Przeczytalem cale 20 stron tego wywodu o ramach w ZX 14, wiekszosc postow to jest filozofowanie ale to tak jak u nas. Przedstawiono udokumentowane tylko 2 przypadki pekniecia ramy. Nie ma produktu w 100% idealnego, u kazdego producenta zdarzja sie wpadki. Nie rozumiem tylko podejscia Kawasaki ze nie chce wymienic przy tak powaznej usterce motocykla na nowy.
  10. Co do spalania ktore pokazuje wyswietlacz, pierwsze masz ustawione l/km czyli ile spali na sto kilometrow /nie pokazuje spalania chwilowego/ drugi pokazuje km/l czyli ile przejedziesz kilometrow na litrze. Zostaw to sobie wyswietlone i zobaczysz jak szybko potrafi sie to zmienic od 6l do 11l. Przelaczanie sie pomiedzy l/km a km/l wystraczy przytrzymac przycisk dluzej jak przy resetowaniu licznika dziennego
  11. Odjazd na hayabusie w dobie dzisiejszych sportowych 1000 jest raczej marny Mialem ZX10 z 2006 i tam byl rzeczywiscie kop. Jak kupowalem hayabuse to wydawalo mi sie ze cos jest nie tak a tu juz obrotomierz sie konczyl. jedno jej trzeba przyznac jest wygodna bo na ZX kregoslup mi pekal, ale do rzeczy Wzorniki mam nadzieje ze myslisz o szczelinomierzu dostaniesz w kazdym lepszym sklepie z narzedziami tylko taki ktory ma listki z najwieksza dokladnoscia 0,03mm a nie standardowe ktore zaczynaja sie od 0,05mm. Rozjezdzic? Probuj, ale ja mysle ze jak cos jest nie tak samo sie nie naprawi. Co do zaworow ja nie myslalem koniecznie o regulacji, ale o sprawdzeniu luzow.Regulacja jest rzecza wynikowa. Co do wymiany napinacza, ciezko byloby Ci pomoc przez internet albo telefon /tak krok po kroku/ U siebie wymienialem napinacz przy okazji rozrzadu, poniewaz nie moglem idealnie ustawic rozrzadu na znakach, ale to juz wynikalo z niedorobki suzuki /na ten temat moglbym duzo pisac/ i silnik nie pracowal tak jak powinien. Poprawilem i bylo ok. Przewod hydrauliczny i sruby mozesz kupic uzywane natomiast napinacz nowy.
  12. Sam napinacz to bylo ok 350zl wymiana jest prosta Dojdzie ci jeszcze przewod hydrauliczny Ile kosztuje? nie wiem bo ja juz go mialem, ceny podkladek do zaworow sa rozne w granicach 20-30 zl za szt. Czemu boisz sie zdjac pokrywe zaworow? W hayabusie jest ten plus ze dostep do wszystkiego jest dobry Cen robocizny Ci nie powiem bo ja to robilem sam. Sciag sobie serwisowke. Bardzo przystepnie i dobrze jest tam to opisane
  13. Sprawdz ustawienie rozrzadu, stan napinacza i stan lancucha rozrzadu. Zly stan napinacza lub lancucha bedzie powodowal "cykanie" Zeby to sprawdzic i tak musisz sciagnac pokrywe zaworow. Wbrew pozorom przestawienie o jeden zab na rozrzadzie w hayabusie nie spowoduje demolki silnika, ale 2 lub 3 to juz za duzo.
  14. 2-3 ogniwka? I silnik jeszcze mialby plynnie pracowac? Po prostu sciag pokrywe zaworow, sprawdz luzy zaworowe /nie zaszkodzi/ sprawdzisz przy okazji swiece W dolnej pokrywie po prawej stronie silnika masz taki zakrecany korek, odkrec i sprawdz znaki na wale korbowym czy pokrywa sie ze znakami na walkach rozrzadu W Hayabusie jest dobry dostep do wszystkiego i szybko sie to robi. Przysluchaj sie czy nie "cyka" zawor sterujacy powietrzem dopalajacym spaliny ktory jest z przodu silnika pomiedzy kolektorami wydechowymi a blokiem silnika
  15. Hayabusa nie ma hydraulicznego kasowania luzu. Luz reguluje sie podkladkami. Napinacz razem z lancuchem jest po prawe stronie. Byla akcja wymiany napinaczy mechanicznych na te ze wspomaganiem hydraulicznym /zdarzaly sie przypadki przeskoczenia lancucha/. Jezeli motocykl stal rok wymien olej, a ze wzgledu na dlugi przestoj ciezko jest okreslic co "cyka". Moze to byc przepustnica, wtrysk, moze przenosic taki dzwiek z innego miejsca a Tobie sie wydaje ze najlepiej go slychac z lewej strony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...