witam medyk88 Ja ma troszke inne zdanie niz GSX-Rider nawet bym sie nie zastanawial miedzy cbr f4 a k1 k2 k3, f4 to przeciez raczej turystyczne moto a gsxr to typowy sport, mialem juz prawie wszystki modele gsxr zaczynalem kilkansasie lat temu wlasnie na cbr f niby 110koni w k1 600 wtrysk 116koni a robi duza robote. F4 latalem po 250 paki a z k2 600 270 a to niby tylko 6 koni. Jak ktos juz toche po smiga postawi gsxr 600 z manetki a f4 z chiny. Zasadnicza roznica jest to ze k1 ma juz wtrysk co daje wieksza moc ciagnie zawsze tak samo mniej pali nie bawisz sie w zadne sinchronizacje gaznikow na kloe mozesz jechac non stop a nie martwic sie ze paliwo sie skonczylo w gaznikach :biggrin: Kazda sztuka posiada amor skretu a to super sprawa. Ja rowniez jestem zdania ze jak juz toche polatales 600 to zmien chociaz na 750 lub 1000 bo w nastepnym sezonie zlapiesz bakcyla i znowu bedziesz szukal cos mocniejszego. Ja osobiscie z hondy i yamahay sie wyleczylem smigam tylko suzuki chociaz zajmuie sie motocyklami. Jedenyne na co mozesz zwrocic uwage to czy tarcze przednie nie maja luzu jak bedziesz sprawdzal to nie na boki tylko przod tyl bo to duzy koszt nowe okolo 1000zl, i silnik czy rowno pracuje bo w 600 lubi obrocic panewke ale to w starszych (do 2000r)reszta jest nie zawodna skrzynia ok zawieszenie tez. Oczywiscie jak bedziesz zmienial to dobrze obejrzyj moto najlepiej z kims co sie na tym zna. pozdrawiam