Skocz do zawartości

AdamOSA

Forumowicze
  • Postów

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AdamOSA

  • Urodziny 06/16/1969

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    pomorze

Osobiste

  • Motocykl
    różne
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

439 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AdamOSA

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Zerknij na zdjęcie tej blaszki Górna cienka blaszka ma dwa zaczepy wygiete do dołu trzymajace klocek ma ona być na jarzmie po przeciwnej stronie tłoczków , widziałem magików którzy ją odwracają ... przepraszam za zdjecie kolosa .
  2. Nie za bardzo się zgodzę z tą opinią . Luz regulujemy jak jest poza granicą serwisową . Tym bardzie w Hondzie gdzie płytki są co 0,025 od jakiegoś czasu dopiero . Nigdy nie wiadomo z którą stronę pójdzie czy w górę czy w dól . Oczywiście po latach można domniemać że pewne modele silników mają tendencje -+ na ssących czy wydechach . Wartość luzu poza granicami nie powoduje wybuchu silnika , wymaga tylko korekty żeby silnik osiągnął pełną sprawność charakterystykę . Nie wydaje mi się żeby kierownik PC40 odczuł że mu jeden ssący na 0,14 uciekł .
  3. "Człowiek w Sopocie raczej kotu z pod ogona nie wyskoczył jeżeli chodzi o temat enduro" To nawet mi do głowy nie przyszło jeżeli chodzi o jazdę bo podobno dobry w te klocki jest . Ja to znowu odwrotnie , bardziej sprzet niż jazda ...no może prawie a w enduro mam może 5h zabawy ( w tym 3 kontuzje ) i to chyba nie dla mnie :-) Fakt , ukłon dla Sherco za udostępnianie fiszek a nawet manuali . Zawory okazały sie tytany i ktoś chyba chciał "dobrze" bo je podszlifował :-p . Jeśeli chodzi o czesci to bede je brał bezpoośrednio . Moto to co jest opisywane w temacie 4,5i . A jest teraz grudzień i znalazłem troche czasu na popisanie i podzielenie się info na temat tego modelu i sztuki dla zainteresowanych. To jeżeli możesz potwierdzić tylko ta cenę np. numeru części 0639 to jest ta nie szczesna płytko-szklanka . A i jeszcze co zauważyłem , nie pamietam jak ktm czy we wszystkich ale miał chyba w tych silnikach napinacze łańcucha rozrządu zapadkowe a nie sprężynowe jak ma sherco .
  4. No coż zaskoczyłeś mnie odnośnie serwisu w Sopocie . Jestem z Gdyni . Zadzwoniłem i doświadczony dealer działa od marca tego roku . "dostępne ma wszystkie typowe narzędzia potrzebne do serwisu Sherco Enduro" - no niestety nie ma jeżeli za nietypowy uważać przyrząd do wyciągania płytko-szklanek . A na pytanie o części odpowiedź brzmiała że raczej do centrali bo oni tylko pośredniczą . Ale nie dziwie się bo tak jak mówiłeś rynku nie ma . Na razie u mnie wyszło że był dopiero co rozbierany i jeżeli okaże się że zawory tytanki to ktoś je przeszlifował i poszły do góry ( brak już regulacji , dlatego zresztą rozbieram ) A co do ceny to proszę żebyś dokładnie sprawdził , ja nie mówię o płytkach tylko o wynalazku który tam wstawili płytko-szklankach ( takich jak ma np.DUCATI ) Proszę potwierdź tą cenę co podałeś , tak żeby było właściwe info dla innych . Bo widzę dealera w podpisie .:-) Po lewej zwykła płytka po prawej nasz wynalazek który siedzi na trzonku.
  5. No zgadza się że nie jest to czysta kopia . Mam w tej chwili takie "cóś" na warsztacie . Dla informacji . regulacja zaworów nie tak jak w KTM kręcona tylko na płytko-szklanki . ( jedna koszt /40-60 zł i nie ma wszystkich na miejscu u dystrybutora ...porażka 1m-c czekania ) Trafił mi sie egzemplarz gdzie jakaś mondrala je szlifował . Efekt -> zdarta warstwa utwardzona i troszkę po tyłku dostał popychacz . Następne miejsce gdzie sherco wsadziło własny patent to koło magnesowe , ze względu na wtrysk i inną potrzebę zbierania informacji z wału mamy własny wynalazek . Minus to nietypowy ściągacz z gwintem wew. 26x1,5 ( dawne TS250 do sprzęgła) Jak na razie w silniku nie widzę różnic . Jak coś zauważę to dam znać .
  6. A wracając do niektórych wątków tego tematu to Pucharu Suzuki już nie będzie . Tylko na treningach zagranicznych dowolne starty w wyścigach w grupach ABC i na koniec sezonu jakieś podsumowanie . Legut możemy polatać znowu razem . :)
  7. Wygląda mi to na HS40 , ale głowy bym nie dał .
  8. No nie zadziwiaj mnie , masz czujnik i regulacje , jak sobie wyobrażasz regulacje z podanym parametrem na full open i closed . :icon_mrgreen: Nie z fusów . Po prostu pomagam .... jak mam czas i widzę że ma to sens . Pozdrawiam AdamOSA
  9. Przeleciał mi gdzieś twój pierwszy post , ale jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o keihin-a ? Czujnik na ful open 3.09 – 4.63 kΩ .
  10. 375ml . -standard zakres ilości oleju - 331-426 ml . olej - Suzuki Fork Olil SS-05 tutaj musisz sobie poszukać w razie czego zamiennika Pozdrawiam AdamOSA
  11. Jakby powyższy nie chulał to świątecznie :icon_evil: Link - > Kawasaki ZR7 AdamOSA
  12. No widzisz , już znalazłeś naprostszy sposób na zdławienie . I zamiast robić drogich blokad mechaniczno-elektronicznych wystarczy zablokować odkręcanie manetki . A już sam Sobie odpowiedz na to co koledzy powyżej zwracali uwagę - czy masz na tyle poukładane w głowie żeby po miesiącu tego nie wywalić . :) Pozdrawiam AdamOSA
  13. Honda XL600 86-01 - Link Honda XL600 86-01 CBR 900 - link HONDA Tutaj miałem problem Plik jest bardzo duży i jedyne co udało mi się zrobić to podzielić na 3 części : Gsf 600-1200 95-2004 cz.1 Gsf 600-1200 95-2004 cz.2 Gsf 600 - 1200 95-2004 cz.3 Miłego serwisowania AdamOSA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...