Cos widze ze nasz torunski watek zamarl - zyjecie jeszcze ? Ja zmartwychwstaje i mam nadzieje ze ta grupa takze. W polowie wrzesnia jest zakonczenie sezonu forumowe w Borkach - przeniesione miesce do TORUNIA, nie moze nas zabraknac - do zobaczenia !!!
Sa opony enduro uniwersalne, wygladaja na kostke ale na asfalt tez się nadaja, o takich nie mówimy tylko typowo terenowych. Zikowski napisz co to znaczy deptać ?
Chcialem zebrac tutaj Wasze doświadczenie jak to jest na asfalcie na oponach crossowych. Wiem, ze te opony się nie nadaja na asfalt i szybko się zdzierają, ale ci którzy jezdza wiedza ze czasami zdarza się jechać po czarnym, bo nie ma innej możliwości. Napiszcie co może zaskoczyć i na co trzeba uwazac.
To brzmi optymistycznie :), po drodze do pracy mam fajny skrot ze schodami, nie sa zbyt strome, choć mimo to trochę się cykam, jeśli dobrze pamiętam jest ich 2 x po 8
Dzieki za info :) Szukam moto z papierami abym mogl jezdzic WSZEDZIE. Przy okazji mam pytanie do uzytkownikow wersji S - jak wyglada w praktyce koszt exploatacji przy rozsadnej jezdzie - bez extremalnego terenu - jak czesto regulujecie zawory, wymieniacie pierscienie, lancuch, opony i co tam jeszcze potrzeba
Witajcie, ciesze się ze grupa aktywna i w składzie niewiele się zmienilo, ja aktualnie bez motocykla i niestety bez perspektyw na cokolwiek, ale goraco wszystkich pozdrawiam
Dzieki za wskazówki :) z wymienionych modeli najbardziej podoba mi się DR 350 - przystępne ceny, napiszcie jeszcze ile to pali w cyklu mieszanym przy spokojnej jeździe i czy jest jeszcze cos z pojemnoscia 250 w tym charakterze ?
Napiszcie proszę jakie motocykle są optymalne aby miał homologacje, był 4 suwem, mało palil, nadawal się na asfalt i lekki teren, udzwignal motocyklistę o masie 90 kg i nie wymagal bardzo czestych przegladow. Nie chodzi mi o duza moc i extra osiągi - do spokojnej jazdy.