Skocz do zawartości

piotr123

Forumowicze
  • Postów

    254
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotr123

  • Urodziny 01/29/1975

Osobiste

  • Motocykl
    DR 800 BIG
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Żnin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://http://www.bikepics.com/members/giguch/

Osiągnięcia piotr123

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Bardzo dziękuje za podpowiedzi. Zacznę od sprawdzenia stopnia sprężania i zawory...a potem elektryka krok po kroku. :sad: pozdrawiam
  2. Witam po długiej przerwie... Od dłuższego czasu borykam się z cbr1100xx. Problem nierówno "chodzi" , na 4 garnku słabe spalanie - zimniejsze kolanko. Wymieniłem gaźniki na inne i ten sam problem. Tak więc układ paliwowy jest ok. Pozostała elektryka i tu pytnie. Jak działa cewka zapłonowa jeśli na 4 cylindrze jest ten problem? Z cewki wychodzą kable na 1 cylinder i 4 cylinder. Jeśli uszkodzona jest ta cewka to nie powinno też się coś dziać niedobrego na 1 cylindrze? Proszę o jakieś wskazówki
  3. To wydech w którym rura jest wsuwana w "komin" i łączona tylko sprężyną. Oryginalnie Bandit ma łączone na śruby.
  4. Kilka modeli motocykli się przewija, szczególnie w tym drugim ogłoszeniu z eBay. No właśnie..."puszka"- sam wydech jest chyba dedykowany do tych modeli motocykli ale z inną rurą dolotową. Wątpię że bandit na taki sam dolot jak cbr900. Ciężka sprawa. Dzięki za linka
  5. Witam. Nabyłem w Niemczech tłumik firmy LeoVince SBK aluminowy owal. Nie mam pojęcia do jakiego motocykla pasuje... W google nie poszukałem nic konkretnego-prawdopodobnie bandit 1200, cbr900, fazer 1000 komin ten sam ale rura dolotowa inna w każdym... Na tłumiku widnieją napisy SGI e13 0233 0235 Czy ktoś z Was potrafi dopasować te numery do konkretnego motocykla, motocykli?.... Pozdrawiam Piotr
  6. Witam. Jak w temacie- szukam informacji na temat lag do CB1300. Moto na polskim rynku mało znane więc części używanych jak na lekarstwo. Pozostaje mi tylko szukać zamienników w b.dobrej jakości. Na allegro w sumie są ale nie wiem jakie wybrać. Może ktoś z Was zajmuje się takimi remontami i ma doświadczenie jaki producent najlepszy? Pozdrawiam
  7. Witam. Czeka mnie wymiana jednej lagi (rury nośnej) ponieważ moto jest po przygodzie. Prostowanie nie wchodzi w grę. Chociaż laga jest prosta, ale ma wgięcie punktowe nie do naprawienia. Jest to Honda CB1300 sprzęt raczej mało spotykany w kraju i dlatego trudno o części używane.. Pozostaje kupno zamiennika. Tu moje pytanie-od kogo? skąd? nabyć tą część aby spełniała wszystkie kryteria bezpieczeństwa i była taka jak w oryginale? Pozdrawiam-Piotr
  8. Wiem. Tak się mierzy poziom wysokość pływaka. Ale chodzi mi o faktyczny odczyt wysokości poziomu paliwa w komorach gaźników zamontowanych już na motocyklu. W serwisówkach nie ma o tym nic wspomniane...
  9. Witam. Posiadam serwisówke do gsf 1200 99r w której jest mowa tylko o wysokości pływaków w komorach gaźników. 14.6 plus minus 1 mm. Tu pytanie = czy ktoś z Was zna wartości poziomu paliwa w gażnikach? W innych motocyklach serwisówki podają takie odczyty względem zewnętrznych znaków (markerów) na gaźnikach np +- 2,5mm poniżej lub powyżej jakiegoś znaku na gaźniku. Jeśli się tak sprawdza poziom paliwa to przy jakim położeniu motocykla? Na kołach w pionie czy na stopce centralnej? Chciałbym wiedzieć czy mam faktycznie dobrze ustawione poziomy w gaziorkach ponieważ moto coś prycha i kicha... pozdrawiam
  10. Bardzo dziękuje za pomoc. Świetna stronka-wszystko widać jak na dłoni :rolleyes: Mam serwisówke niemiecką ale marna jakość i szczegóły mało widoczne. Co do ustawienia iglicy to faktycznie zaczne od środkowego ustawienia. Zobaczymy jakie będą świeczki i pomyślimy dalej.. dzięki
  11. Witam. Nabyłem GSF 1200 z 99r. Robię generalny serwis moto i utknąłem na gaźnikach. Moto z Francji partacko serwisowne pod różnymi względami .. https://www.bikepics.com/pictures/2747325/ To zdjęcie jednej z iglic. Zaznaczyłem małą podkładkę, ponieważ nie jestem pewien czy powinna być zamontowana akurat w tym miejscu. Nosi ślady odbite po obu stronach i ni jak nie pasuje do tego miejsca na iglicy..Czy ktoś z Ws pamięta kolejność złożenia iglic?? AAA mam tłumik akcesoryjny (przelot) , standardowy filtr powietrza i dysze. Jak ustawić wysokość iglic? standardowo na środku czy podnieść o jeden lub dwa ząbki? pozdrawiam Piotr
  12. Moto sprowadziłem.Odpalony był na chwile poniewaz miał pękniety dekiel impulsatora i przy odpaleniu walił olejem. Chodził to brałem. Teraz wszystko nowe pozakładane i dopiero zauważyłem prychanie w gazniki.Moto miał załozony przelot yoshimure ale zmieniłem na oryginał ponieważ od upadku tamten był pogięty.Filtr powietrza ma standardowy.Zauważyłem że ma przebrwione kolektory na zółto -gdzieniegdzie fioletowo.Myślałem że to wynik założonego sportowego wydechu... Dodam że piec w moto jak na olejaka bardzo szybko sie nagrzewa....
  13. Źle ustawione luzy zaworowe czy przestawiony rozrza.. Czy wystarczy zmierzyc stopien sprężania czy rozbierac góre i mierzyć?
  14. Witam. Co może być przyczyna strzelania w gaźniki?( nie jeden, ale wszystkie cztery naprzemian) Bandit odpala bezproblemu na zimnym i ciepłym silniku.Są sporadyczne strzały na wolnych ale przy dodaniu gazu zaczyna jakby przerywac i ma nierówne obroty.Przy tym prycha w gaźniki różnie. Dodam ze to model 2005 z czujnikiem położenia przepustnicy.Miał przelot yoshimury ale zmieniłem na seryjny .... Czy istnieje szansa na manualne ustawienie zapłonu? Silnik jak na olejaka b.szybko sie nagrzewa-czy ma tak być?...ma przebarwione kolanka wydechu.Może coś z zapłonem?? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...