Skocz do zawartości

wowo

Forumowicze
  • Postów

    400
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wowo

  • Urodziny 04/21/1977

Osobiste

  • Motocykl
    600RR, R6R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łomża

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wowo

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. i jak udało Ci się skontaktowac. tez jestem zainteresowany wyjazdem na ten tor.
  2. GSXR 600/750 K1 - K3, GSXR 1000 K1 - K2, Hajka - te modele na pewno.
  3. W ekipie mamy 4 GSXRy 750 i 2 Fajery. W 1 sradzie była robiona główka korbowodu, a w Fajerach panewy i skrzynie. Bezawaryjnośc Hondy to wg mnie mit. Za Fajerem przemawia tylko kultura pracy, nic poza tym. Srad zjada hondę na śniadanko. Oczywiście sporo zależy od stanu technicznego tych maszynek.
  4. http://www.sportrider.com/bikes/street_bike_dyno_charts/ Ostatnio hamowałem swojego GSXRa-750 K1 z 27tys.km. przebiegu i wyszło 130PS. Podobno jest to wynik bardzo dobry i porównując go do wyników na podanych stronach trzeba się z tym zgodzić :buttrock:
  5. szekal napisał: Gotowce nigdy nie były dobrymi programami. Siedze troche w temacie modyfikacji TDI i często gęsto gotowe propgramy mogą narobić więcej szkody niż pożytku. Dlatego najlepiej stroić maszyne i korygować program pod konkretny sprzęt, gdyż każdy jest inny. Poza tym mozna dostosowac parametry do swoich potrzeb.
  6. Z moto wszystko oki. Proste, praktycznie bezwypadkowe. Łożysko główki zmienione, tarcze również. Bicie zniknęło, ale na razie hamowanko delikatne by wszystko się ładnie dotarło.
  7. No i wszystko jasne. Jadna tarcza ma bicie 0,4mm, drguga 1,3mm :D Kto ma namiary na jakieś dobre tarcze w rozsądnej kasie? Znalazłem. Waham się między EBC http://www.ridegear.com/rg/F-24599.html a NG http://www.ngbrakedisc.com/fotografias.asp...tipo=d&pagina=1 cena jest zbliżona NG od ręki, EBC oczekiwanie 2 tygodnie :/ Ktoś używał tych tarcz? Mile widziane opinie.
  8. Tylko przy hamowanie u przodem. Jednak jeśli podczas hamowania cisne i tylni hebel, przód się troszkę odciąża i drżenie jest mniejsze. Tak czy inaczej łożysko do wymiany, bo nawet po ostrym skeceniu czuć luz.
  9. W giksie 750 2001 podczas hamowania z prędkości powyżej 100km/h zaczyna ostro kierownicą?? Opona oki, koło wyważone. Przy podniesionym moto, ciągając za lagi był słyszalny i wyczuwalny luz. Okazało się, że łożysko na główce wymagało dokręcenia (nakrętka była totalnie luźna). Dokręciłem, luz zmalał, aczkolwiek jest nadal. Teraz pytanie czy luz na łozysku główki może być przyczyną telepania kiery przy hamowaniu??
  10. Jest to moment zejścia z gumy. Widać jak upsy sie praktycznie do końca złożyły, także nie było to łagodne zejscie, tylko ostre gruchnięcie z podrzuceniem jeźdzca z siodła.
  11. I jak uporałeś się z tymi zegarami. Dziś moje zaczęły szaleć. Obroty swoje, prędkościomierz swoje.
  12. Mogą być świece, ale i synchronizacja klap przepustnic, też by sie pewnie przydała.
  13. michal750 napisał: Akurat czachy nie musisz zdejmować. Zwalasz lusterka, szybę i maskownice stelaża. Wtedy jest super dostęp. Całą operacje wykonasz w max 20-30min.
  14. Jeśłi odpowiednio przeprowadzi wymianę nie będzie musiał odpowietrzać.
  15. Moto zrobione na streeta. Jak chcesz mieć sprzet do zabawy, to warto się przyjżec z bliska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...