Skocz do zawartości

sql

Forumowicze
  • Postów

    497
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Telefon
    603-660012
  • Strona www
    http://www.puchaczy.waw.pl/~squall

Osiągnięcia sql

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. etam, zupełnie inne :biggrin:, nie miałem żadnego bulgotania na wyłączonym silniku, tylko wentylator za późno się włączał i nie zdążył wychłodzic cieczy, więc się gotowała - zdarzyło mi się to 2 czy 3 razy - przy naprawdę długiej i namiętnej jeździe w korkach. poza tym zwiewało mi może ze 100ml - więc nawet nie musiałem nic dolewac :biggrin:. problemem był czujnik w chłodnicy - włączający wentylator - po wymianie wszystko picus-glancus - było to jakieś 2 lata temu i od tamtej pory spokój :bigrazz:, PS-Kawasaki ZX-9R przestało robic w 2003 roku, więc jak masz "z 2004", to jakaś ściema w papierach. w 2004 było już ZX-10R!
  2. Kawasaki ZX-9R '99, 65kkm, oleju dolewam zlewki, które mi z 4l przy wymianie zostają (czyli jakieś 200-300ml/6000km), to jak mu czasem czerwone pole przecwiczę, przy zwyczajnej jeździe nic a nic.
  3. Tylko Motul Chain Lube Road PLUS! http://www.allegro.pl/show_item.php?item=107081576 kto raz go użył, to wie :icon_twisted:.
  4. olej jak olej, ale w tych silniczkach trzeba zdaje się zawory co 2.000km regulowac - a to jest dopiero dramat!
  5. 4R powiadasz??? no, to rzeczywiście oleje Castrola znasz jak własną kieszeń... PS-ja też jestem po stronie Castrola; od zawsze i do wszystkiego... R4 :).
  6. co do gęstości oleju, to jak miałeś taki wpisany (na korku/deklu/skrzyni masz napisane?), to raczej jest on dobry. brat miał ts50 i tam też olej do skrzyni+sprzęgła był w okolicach 80-90 i wszystko było OK. choc rzeczywiście w nowszych sprzętach jest raczej w okolicach 10w40. co do jazdy - nic sie nie dotrze - jedyne co osiągniesz jeżdżac na slizgajacym sie sprzegle, to szybkie zuzycie nowych tarcz i przekladek - bez sensu. musisz raczej troszke posiedziec nad regulacja - masz w deklu od skrzegla taki minidekielek do dostepu do sruby do regulacji? czy musisz caly dekiel sciagac i spuszczac olej?
  7. oj, masz chyba pecha... spoko motocykli takie przygody zakończyło z dożywotnimi białymi "zaciekami" na ramie :clap:, ja używam Motula Moto Wash, tudzież Castrola Greentec i nigdy nie zrobiły mi się takie zacieki. prawdopodobnie ciut za długo trzymałeś środek po nałożeniu (za późno spłukałeś).
  8. w okolicach tej kwoty można wyrwac np. Arlen Ness'a, który jest o klasę wyżej - zarówno jeśli chodzi o wykonanie, wygodę jak i bezpieczeństwo.
  9. firma jest w Polsce znana na rynku rowerowym :icon_razz:. ochraniacze robi naprawdę niezłe w dodatku w cenie znacznie lepszej, niż np. Fox który upadł niestety w Polsce na głowę... jak wyglądają wdzianka motocyklowe, to nie wiem - ale jeśli podobnie jak rowerowe, to będzie w porządku.
  10. oj, Tomeczku, Tomeczku.... operator W jest lewostronnie łączny... czyli olej jest 10W, oraz 50. no, to oczywiste. podsumowując - lej R4 i się nie oglądaj. moja 9ka ma już 65kkm i między wymianami (6kkm) dolewam resztę z butelki - czyli jakieś 200-300ml - czyli można powiedziec, że go w ogóle nie pali :buttrock:.
  11. to półsyntetyk... od zeszłego roku częśc importerów (także np. Motul) tłumaczy półsyntetyki na których jest napisane "technosynthese" jako "PEŁEN SYNTETYK" - choc ten to dopiero R4 w przypadku Castrola, czy 300v w przypadku Motula.
  12. z tym gazowniem, to byś musiał patrzec na wysokich obrotach - a wtedy od wibracji woda jest "nieczytelna". najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu, gdzie mają taki szuwax do wykrywania spalin w płynie chłodniczym i będziesz miał pewną odpowiedź.
  13. robione, to na 99% nie było, bo kupiłem go 2,5 roku temu jak miał 24kkm przebiegu, a ja w nim nic oprócz luzów i gaźników nie robiłem. za jakieś 4500km będę znowusz robił luzy, więc od razu wymienię łańcuch. ale kurcze... nie przypominam sobie, żebym słyszał jakieś dzwonienie w nim.
  14. właśnie, czy ktoś wymieniał może łańcuch rozrządu w ZX-9R '98-'99? bo mam już prawie 65k km i nie dotykałem się do łańcucha jeszcze, a coś mi się zdaje, że z reguły w okolicach 50k się wymienia, prawda?
  15. to i ja się swoim pochwalę: moje szczały przy przelotowych wydechach wystarczy zchodzic z wysokich obrotów i przy 4-6k/min kilka razy walnie marchewkę. bez tego to sobie już życia nie wyobrażam :(. a co do wypalania gniazd/zaworów - no cóż... była tutaj dyskusja jakieś 2 lata temu, w której z resztą brałem udział jako wywrotowiec. mam na budziku 61kkm, wolny (strzelający) wydech od jakichś 30kkm i motocykl chodzi jak marzenie. trzeba jeno dbac i wszystkie regulacje/wymiany robic na czas!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...