Skocz do zawartości

Bubu Goryl

Forumowicze
  • Postów

    851
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bubu Goryl

  • Urodziny 06/28/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    XTZ 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1475012

Osiągnięcia Bubu Goryl

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. Może przyda się dla innych. BONY FISH kupiłem do XJ 600 i przejechałem na nim około 2000km, raz tylko poprawiłem naciąg w tym czasie, zaraz po montażu. Nie było z nim w tym czasie problemów. Później sprzedałem motocykl. Do następnego planuje kupić zestaw tej samej firmy.
  2. Jestem w posiadaniu Shadowki z 1983r. Motocykl ładnie zbiera się z dołu ale moc czuć do 6 tyś. obr a 100km/h osiąga w czasie nie mniejszym niż 10 sekund. W dowodzie jest wbite 20kW i myślę że taką moc posiada, czy ktoś wie jak i gdzie był blokowany ten model ? Pozdrawiam Paweł
  3. Bubu Goryl

    NIGDY WIĘCEJ VW

    Może właśnie uważasz tak, dlatego że nie miałeś aut pokroju golfa 3, mielismy w domu Passata B2, 400 tys prawie miał najechane i nic mu się nie działo z mechaniki... Golf 2 i 3, owszem mają wiele wspólnych części ale to dwa zupełnie różne wykonane auta...
  4. Bubu Goryl

    NIGDY WIĘCEJ VW

    Rozrząd robiłem dwa razy, nowa śruba na klej, koło pasowe z tłumikiem zmienione... Niewiele pomogło... W tym silniku był klin, w nowszych TDI jest półksiężyc, nie bez powodu zapewne... :rolleyes:
  5. Bubu Goryl

    NIGDY WIĘCEJ VW

    To nie jest jedyny golf którego widziałem i którym jeździłem. Silnik AAZ miał tą wadę że kiwało się kółko na wale i niszczyło wał. I nie jest to jednostkowy przypadek a konkretnie 2 na 3 golfy spotkane przezemnie z tym silnikiem miały tę wadę. I nie podważalnie GII miał lepszą blachę. A kolega Browarny chyba ma golfa III i poczuł się urażony ? Ja wyraziłem swoje zdanie. A poza tym nie zawsze awaryjność zależy od marki, trzeba mieć trochę szczęścia i trafić udany egzemplarz. Każde auta się psują, nawet najdroższe...
  6. Bubu Goryl

    NIGDY WIĘCEJ VW

    Golf skończył się na II generacji. Miałem G III w dieslu, garażowałem, wymieniałem po kolei wszystko, wkońcu skrzynia się posypała i na dodatek trzeba było wymienić wał. Blacha- lepiej nie mówić, cała podłoga spawana, progi już drugie leciały chociaż były zakonserwowane, tylna klapa tak samo... Brat ma golfa II, rocznik 88, lakier ładny, żadnych dziur w blacharce, korozja tylko tam gdzie był obity a od 6 lat stoi pod chmurką i jest myty raz na pół roku. Pali jeździ, części tanie jak barszcz, a i awarii specjalnie nie ma....
  7. Jak wypiales aku na pracujacym silniku to mogles sobie zalatwic m.in. regler i inne podzespoly :) :) :crossy: Pomiar robisz na akumulatorze na odpalonym silniku z wlaczonymi swiatlami. powinno byc powyzej 13V. Sam akumulator powinien miec napiecie 12-12,5V, jezeli ma mniej to albo jest do wymiany albo do naladowania.
  8. Ten czerwony idzie do aku, i na nim masz takie napiecie jak na akumulatorze. Wiec jak masz 7V to chyba nie odpala ci z rozrusznika ? Na obroty moze sie nie wkrecac bo brakuje mu pradu...
  9. http://moto.allegro.pl/item409790019_regul...25_150_250.html to ten ma 3 zolte czyli chyba 3 fazy, tylko po co ten zielony... ? albo ten: http://moto.allegro.pl/item409747095_honda...r_napiecia.html ???????????? chyba wezme tego. http://moto.allegro.pl/item422674296_regul...0_e_okazja.html kable ma takie same i wtyczki chyba tez...
  10. Ja bym wolał zeby pasował ten (oczywiscie ze względu na koszty....) http://www.allegro.pl/item419245765_regula...quady_inne.html tylko dobrze by bylo jakby ktos dobrze obeznany powiedzial czy podejdzie, kabli ma 5 wiec teoretycznie moze pasowac, czerwony do plusa, czarny do masy a reszta to 3 fazy, pisałem tez maila do goscia sprzedającego te reglery ale o jest niezorientowany :biggrin:
  11. kabel nr 2 z tego co pamietam idzie do masy, czerwony idzie do akumulatora a 3 zolte wychodza z pradnicy...
  12. a skąd bede wiedzial ktora faza jest ktora :P ? czy to jest obojetne ? http://www.allegro.pl/item419245765_regula...quady_inne.html tego dało by rade wsadzic ?
  13. To teraz jeszcze pytanie: Czy musi byc regler od DR 125 czy od innych motocykli takze podejdzie ? Do 125 ciezko cos znalezc, a jak juz jest to nowy zamiennik i kosztuje 250zł......
  14. Witam Mam problem z ładowaniem aku a Suzuki DR 125 SE 1997r. Aku jest sprawne napewno bo nowe i w innym moto chodzi OK. Objaw jest taki ze z czasem czy jezdze czy nie, najpierw przestaje palic z rozrusznika, pozniej calkiem nie ma pradu i wogole nie odpala... Gdy chodzi na na wolnych obrotach swiatla swieca sie mocno, jak dodam gazu to zamiast sie rozjasnic, przygasaja :) Stawiam ze to regulator, ale nie jestem pewien, pomierzylem miernikiem napiecia i ponizej zalaczam na zdjeciu co wyszło: - Wolne obroty, bez swiatel - 13-13,5V - Wolne obroty ze swiatlami - 12,5-13V - Wysokie obroty bez swiatel - 12,3-12,5V - Wysokie obroty ze swiatlami - 12-12,4V Zdjęcie: (jest opisane) dodatkowo regulator mocno sie grzeje juz chwile po odpaleniu.... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=476d21673176b235 Dzieki za pomoc Pozdrawiam
  15. kiedys jak chcialem do AF1 tarcze sprzeglowe w larssonie to mi od red rose chcieli dac, wiec zadzwon do larssona, kiedys byla jeszcze w warszawie motoroma czy cos takiego i oni mieli czesci do wlochow, za komplet tarcz zaplacilem tam 160zł :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...