Skocz do zawartości

TRIUMPH Speed Triple


Rekomendowane odpowiedzi

OK,

dzięki za informację.

Marlew, z jakiego rocznika masz Paskudę? Ja będę szukał raczej 99-01 przed modernizacją.

 

Na piątek/niedzielę mam umówioną jazdę próbną DAYTONĄ, więc zobaczę, jak chodzi silnik, jak hamulce, zawiecha, ... no i Kobitę przewiozę.

 

Z tą dynamiką, musze sprawdzić. VTR1000 jest też chwalona, a po spróbowaniu byłem baaardzo zawiedziony "ciągiem".

 

Dzięki za spostrzeżenia.

 

Pozdro

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Ja będę szukał raczej 99-01 przed modernizacją.

 

Na piątek/niedzielę mam umówioną jazdę próbną DAYTONĄ, więc zobaczę, jak chodzi silnik, jak hamulce, zawiecha, ... no i Kobitę przewiozę....

J

 

Ja mam właśnie 2000 więc jeszcze przed zmianami - niestety wiąże się to również z mniejszym zbiornikiem paliwa 18 a nie 21 l. Wg testów Motorradu maszyna jest silniejsza niż na papierze (niby 107 ale nie znaleźli słabszej niż 116), Daytona ma chyba 1500 obr wyżej odcięcie wtrysku co mi by się też przydało bo często się zapominam... :)

Hamulce seryjnie w oplocie i prawdę mówiąc wg mnie lepsze niż w GSXRze 1000 Mańka.

Jak będziesz jechał to zobacz czy Daytona też ma dziurę pomiędzy 3 a 4 tys.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z zawieszeniem - nie jest zbyt twarde??? Bo słyszałem że bardzo....

 

Określiłeś to bardzo delikatnie, zawieszenie trypla jest tak cholernie twarde że nawet mrówki muszę na szosie omijać bo inaczej kręgosłup boli :):):)

zwłaszcza że pozycja jest siedząca i jak nie zdążysz się podnieść to wali prosto w kręgosłup...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg dawnego dealera (PTM) słabe łożyska główki ramy ale dlatego że jest to sprzęt aż proszący się o jazdę na kółku

mam komplet jak by ktos chciał i troszke klamotów mi został np golenie i zaciski w stalowym oplocie kierownica i sam niewiem co jeszcze :?: :?: 8)

:twisted: :twisted:

Co do trypla to zasadniczym plusem takiej maszyny pomijając oczywiście wartości jezdne to to, że lecą na niego laski jak wściekłe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... kierownica i sam niewiem co jeszcze :?:  :?:  8)  

:twisted:   :twisted:  

Co do trypla to zasadniczym plusem takiej maszyny pomijając oczywiście wartości jezdne to to, że lecą na niego laski jak wściekłe

 

...że mi Pablo nie pwiedział o tej kierownicy :) przedwczoraj kupiłem nową...

 

Co do tej drugiej zalety to już tyle sie o niej nasłuchałem że aż się lata doczekać nie mogę :) :) :D 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,

pojeżdziłem Daytoną. Kolega ostrzegał, że nie jest to XX, że nie jest idealnie, że motocykl prycha, charczy, trzęsie się, huczy ..... no i się zgadzam. Japoniec to to nie jest ;)

 

I ... wnioski .... są takie, że szukam Daytony. Zawsze mogę ją obrać z plastiku :)) ... a z wyższą szybą komfort jest na pewno do 120 mil ... szybciej nie leciałem.

 

Co do "dziury" między 4 a 5 tys. obrotów - według wszystkich wykresów i opisów jest, ale jakoś nie wyczułem problemu.

Daytona jedzie bez żadnego ociągania od 3 tysięcy obrotów. Poniżej nie wiem, latałem tylko po szosie.

Pasażerka też nie narzekała na komfort.

 

Ogólnie ... czas na "niejapońca"

 

POzdro

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pasażerka nie narzeka na komfort to... Daytona ma inne zawieszenie niż trypel, albo Marka ma specyficznie usportowione zawieszenie. Wczoraj miałem okazję wypróbować i... miałem wrażenie, że ktoś zapomniał sprężyn wsadzić do amortyzatorów! I jakoś tak szybko się odcięcie zapłonu włącza - akurat wtedy, kiedy fajnie ciągnie!

 

Ale za to w mieście między samochodami jeździ się jak rowerem... a zegary ma tak ustawione, że pełnią role miniowiewki - do 160-180 da radę bez zbytniej walki z wiatrem. Oczywiście, nie ma porównania do maleństwa, ale jest zdecydowanie lebiej niż w gołym buellu czy GS-sie!

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... miałem wrażenie' date=' że ktoś zapomniał sprężyn wsadzić do amortyzatorów! I jakoś tak szybko się odcięcie zapłonu włącza - akurat wtedy, kiedy fajnie ciągnie!

...[/quote']

 

Popatrzyłem wczoraj w zawieszenie - wszędzie było maksymalnie utwardzone ;) dzisiaj troche odpuściłem i już było lepiej, duuuużo lepiej...

W każdym razie do pracy zmieściłem się w 18 minut :twisted: :twisted: :twisted: a to jest 40 km z tego połowa przez miasto 8)

 

Maniek a powiedz przynajmniej że jedną rzecz mam lepszą niż u Ciebie - hamulce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trypla to zasadniczym plusem takiej maszyny pomijając oczywiście wartości jezdne to to' date=' że lecą na niego laski jak wściekłe[/quote']

 

???????? tu się z Tobą nie zgadzam...... Na mnie trypl nie robi niestety wrażenia 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trypla to zasadniczym plusem takiej maszyny pomijając oczywiście wartości jezdne to to' date=' że lecą na niego laski jak wściekłe[/quote']

 

???????? tu się z Tobą nie zgadzam...... Na mnie trypl nie robi niestety wrażenia 8O

 

No to OK - Ciebie wykreślam :P:):P

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajaki robi wrażenie bo wiesz mam sporą stajnię jak się określisz to mogę zabrać cię jako plecaczek

 

a co polecasz??? :) zawsze można się dostosować. Nie jestem wybredna :buttrock: Ale jeśli właśnie chodzi o trypla, to po pierwsze nie podoba mi się on wizualnie, a po drugie-nie ,,czuje" tej maszyny. Przepraszam za tę opinię wszystkich posiadaczy trypla.

A jeśli chodzi o gusta......VFRka750, cebra1000RR Fireblade, 929RR, SV-ka, ZZR, Daytona, GSXR750.... Można by tak wymieniać w nieskończoność, ale prawda jest taka, że praca silnika każdego motocykla jest niesamowita!!! Coś pięknego! To rzuca chyba każdego na kolana.

 

Pozdrawiam serdecznie :flesje:

 

P.S. Panie Starszy, jeśli dobrze pójdzie, to może spotkamy się na rozpoczęciu sezonu na Bemowie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...