DawidZ013 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Co zrobic gdy homologacja motocykla straci waznosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 a jakieś konkrety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Nie znam się, więc się wypowiem: nie ma takiej możliwości, żeby homologacja motocykla straciła ważność. Motocykl może przestać spełniać świadectwo homologacji (po przeróbkach). Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Pewnie 125/50 lub 600 na 125... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 nie ma fizycznie takiej opcji żeby homologacja motocykla straciła ważność w Polsce ...... 16 godzin temu, przemek96 napisał: Pewnie 125/50 no na 99% kiedyś 50ccm miały przegląd bezterminowy a terz 125/50 to problem bo nikt nie chce podbić przeglądu i trzeba albo prostować kwity na motocykl co kosztuje albo jeździć bez przeglądu.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 W dniu 27.12.2021 o 01:12, michoa napisał: no na 99% kiedyś 50ccm miały przegląd bezterminowy a terz 125/50 to problem bo nikt nie chce podbić przeglądu i trzeba albo prostować kwity na motocykl co kosztuje albo jeździć bez przeglądu.... Ciekawe czy nadal jeździ GS500 zarejestrowany na 50 ccm, swego czasu był na OLX 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidZ013 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 W dniu 30.12.2021 o 21:08, Qadrat napisał: Ciekawe czy nadal jeździ GS500 zarejestrowany na 50 ccm, swego czasu był na OLX 🙂 W dniu 25.12.2021 o 21:51, grizzli napisał: a jakieś konkrety? stal 3 lata w salonie i nigdy nie zostal zarejestrowany i homologacja stracila waznosc tak jest napisane w ogloszeniu. W dniu 27.12.2021 o 01:12, michoa napisał: nie ma fizycznie takiej opcji żeby homologacja motocykla straciła ważność w Polsce ...... no na 99% kiedyś 50ccm miały przegląd bezterminowy a terz 125/50 to problem bo nikt nie chce podbić przeglądu i trzeba albo prostować kwity na motocykl co kosztuje albo jeździć bez przeglądu.... stal 3 lata w salonie i nigdy nie zostal zarejestrowany i homologacja stracila waznosc tak jest napisane w ogloszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 3 minuty temu, DawidZ013 napisał: stal 3 lata w salonie i nigdy nie zostal zarejestrowany i homologacja stracila waznosc tak jest napisane w ogloszeniu. No nie wiem, to chyba mało prawdopodobne. Może uderz do swojego urzędu komunikacji i zasięgnij języka, czy na podstawie umowy bądz faktury ci go zarejestrują. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 Jak się domyślam, to zapewne chodzi o jakąś 125 co do których w pewnym momencie weszło prawo, że muszą mieć chyba ABS, wtrysk i coś tam jeszcze. Wtedy jeszcze te co stały można było zarejestrować i sprzedać nawet po długim czasie, ale jak ktoś się zagapił i nie zarejestrował, to generalnie jest już po ptokach.Teoretycznie pewnie da się coś zrobić, ale koszty znacznie przewyższą wartość sprzęta. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Literat Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Tak jak pisał misiu..pójdzie to się dowie. Niestety tutaj nie otrzyma informacji w tym temacie. @DawidZ013 daj znać jeśli będziesz miał informację z urzędu jak wygląda sprawa. Może komuś kiedyś się przyda 😊 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Salon dał d... bo powinni to zarejestrować na siebie tak jak powszechnie robią to salony samochodowe w takich przypadkach (najczęściej normy emisji spalin) gdzie ostatnie 3 lata mamy na wyprzedażach roczników (kiedy jeszcze takie były) plagę aut z zerowym przebiegiem ale już na polskich blachach. Jedyny mankament to upływająca gwarancja producenta. W przypadku tego motocykla niestety - nadaje się jedynie na podkładkę jak masz kwity od innego. Nic z nim nie zrobisz, pojazd nie dostanie homologacji choćbyś pękł bo po prostu nie spełnia jej aktualnie obowiązujących wymagań. Gdyby to było możliwe salon/dealer sam by to zrobił sprzedając ze sporym zyskiem moto. Także jak dobra cena: kupić i trzymać w salonie jako ozdobę, za kilkadziesiąt lat wnuki Twoje pewnie niezłe pieniądze za taki eksponat wezmą, albo szukać "dawcy", zrobić "dobrze" i cieszyć się nowym moto w cenie używki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidZ013 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Dzwonilem do wydzialu komunikacji i powiedzili ze trzeba wyrobic nowa homolagacje ktora kosztuje 1600zl i to tylko polowa sukcesu bo trzeba motor zawiez do Warszawy na jakies baania techniczne itp wiec chyba gra nie warta swieczki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 Chodzi o tą Yamahę XJR1300 z salonu w Piasecznie? Tam jest też taki przypadek. Moto zarasta kurzem niezarejestrowane i nie spełnia euro 5. Nie chodzi o zrobienie homologacji, bo ta kosztuje masę pieniędzy, tylko o wniosek o odstępstwo od warunków technicznych. Jest do zrobienia ale trochę z tym papierkowej roboty. 1 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 2 godziny temu, Tommo napisał: o wniosek o odstępstwo od warunków technicznych Od 1 stycznia 2022 r. wnioski o odstępstwa od warunków technicznych pojazdów należy składać w Transportowym Dozorze Technicznym. Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego może, w drodze decyzji administracyjnej, w indywidualnym uzasadnionym przypadku, zezwolić na odstępstwo od warunków technicznych, jakim powinien odpowiadać pojazd. Wnioski o odstępstwa od warunków technicznych pojazdów należy składać w Transportowym Dozorze Technicznym, 02-707 Warszawa, ul. Puławska 125 https://www.gov.pl/web/infrastruktura/jak-uzyskac-odstepstwo-od-warunkow-technicznych-pojazdow Słowo klucz: uzasadnionym Niestety zakup pojazdu po okazyjnej cenie nie jest uzasadnieniem do odstępstwa. To "furtka" dla np rajdowych teamów aby mogły rejestrować pojazdy używane do rajdów które w normalnym trybie nie są w stanie przejść BT z pozytywnym wynikiem z wiadomych względów, zaś wymóg ten jest niezbędny aby pojazd mógł brać udział w imprezach. Dla jakichś "okazjonalnych" przejazdów czy rejestracji pojazdów zabytkowych, rzadkich itp co do których nie istnieje dokumentacja. Ale spróbuj zapytać - może szanse są... oczywiście pod warunkiem że cena pojazdu warta kruszenia kopii. Przede wszystkim zapytaj o dokumenty niezbędne do złożenia wniosku (czy np nie jest jednym z nich odpis z aktualnie ważnej homologacji pojazdu...) oraz o czas rozpatrzenia takiego wniosku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 W dniu 3.01.2022 o 15:26, Tommo napisał: Chodzi o tą Yamahę XJR1300 z salonu w Piasecznie? Tam jest też taki przypadek. Moto zarasta kurzem niezarejestrowane i nie spełnia euro 5. Nie chodzi o zrobienie homologacji, bo ta kosztuje masę pieniędzy, tylko o wniosek o odstępstwo od warunków technicznych. Jest do zrobienia ale trochę z tym papierkowej roboty. Wszystkie pojazdy wraz z motocyklami musialy byc zarejestrowane do dnia X. Jezeli wiec firmy przegapila date, to w aucie mozesz kury chodowac a motocykla uzyc jako grzede. Watpie aby takie odstepstwo przeszlo no ale zawsze mozna sprobowac. . Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.