Jump to content

nabokow

Forumowicze
  • Content Count

    440
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

1 Follower

About nabokow

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku
  • Birthday 09/12/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Hornet 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

175 profile views
  1. Jeśli chodzi o samo uniesienie motocykla, to można to zrobić i przez kolektor i przez miskę. Natomiast jeśli chodzi o samą wymianę oleju, to właściwie nie trzeba nawet wyjmować lag z motocykla. Ściągasz przednie koło oraz błotnik, luzujesz zaciski lag w górnej półce, odkręcasz i demontujesz korki lag, wyjmujesz górą co się da, podstawiasz pojemnik na olej pod lagi, odkręcasz dolne imbusy, wyjmujesz górą całą resztę i wyciskasz z niej olej. Składanie w odwrotnej kolejności.
  2. W 12-letnim motocyklu fabryczny olej? Czy olej faktycznie o zbliżonych parametrach?: https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/
  3. Pytanie czy wiesz jaki dokładnie olej był tam przed wymianą, oraz jaki dokładnie olej dałeś mechanikowi.
  4. Nie wiem czy ktokolwiek może być "fanem" wysychającej planety czy globalnego ocieplenia, ale takimi tekstami pokazujesz tylko, że masz świadomość dziecka które myśli, że nikt go nie widzi gdy zasłoni oczy.
  5. Jeśli chodzi o motocykle Suzuki, to w praktyce jest tak samo jak w teorii i jeśli kontrolka nie zgaśnie, to oznacza, że usterka ciągle istnieje.
  6. Normalna sytuacja gdy lagi ściśnie się do końca bez sprężyny. Skręć lagę z golenią tą dolną śrubą, jedną ręką złap za lagę a drugą ręką naparzaj gumowym lub drewnianym młotkiem w goleń.
  7. Chyba przynajmniej ;) Do pytania: sprawdź czy problem nie tkwi w wibracjach powodujących powstawanie zimnych lutów.
  8. Istotne jest jak wygląda ciśnienie po dodaniu gazu, szczególnie w zekresie tego odcinania.
  9. Jak dla mnie to dość typowy objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Ale pomiar ciśnienia wszystko powie.
  10. nabokow

    Ręce a kierownica

    Delikatnie rzecz ujmując miałem już kolego poważny wypadek na motocyklu. Ale nie wiem co to ma do rzeczy.
  11. nabokow

    Ręce a kierownica

    Wy tak na poważnie, czy o co chodzi? Jakie ryzykowanie? Jakie igranie?
  12. Jeśli bez filtra jedzie lepiej niż z filtrem, to pierwsza rzecz jaką bym zrobił, to go wymienił na nowy. Ile w ogóle ten filtr ma przejechane?
  13. Standardowy serwis się kłania - czyszczenie i synchro przepustnic + ustawienie TPSa.
  14. Pisałeś, że sprawdziłeś jak jeździ bez filtra powietrza, ale nie napisałeś o wyniku tego sprawdzenia. Jeśli dobrze pamiętam, to ta SVka nie pojedzie bez filtra powietrza, więc zacząłbym od wymiany owego filtra na nowy.
  15. ktoś już się pytał, ale nie padła odpowiedź, więc powtórzę pytanie - wiadomo kiedy tapatalk będzie działał?
×
×
  • Create New...