Jump to content

nabokow

Forumowicze
  • Content Count

    574
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

nabokow last won the day on January 7

nabokow had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutralny

1 Follower

About nabokow

  • Rank
    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych
  • Birthday 09/12/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Hornet 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

897 profile views
  1. Bez oryginalnej hondowskiej stacyjki nie odpalisz. Więc jeśli zamówiłeś jakiś tani zamiennik, to też nie odpalisz.
  2. Tak jak Zielorz napisał. Pomiar rezystancji oraz napięcia.
  3. Raczej nikt za darmo nie będzie szukał i studiował schematu elektrycznego za ciebie, więc wykaż choć odrobinę inwencji i zamieść wycinek schematu, to wtedy może ktoś coś pomoże. Ale podejrzewam, że uszkodzony jest sterownik i dla tego ktoś podłączył pompę na krótko.
  4. nabokow

    Uwaga wirus!

    Skoro "oni" są tacy wszechmogący a wy "ich" rozgryźliście, to teraz musicie się bardzo pilnować, bo zapewne będą chcieli was uciszyć. :)
  5. Dlatego pytałem o stacyjkę. Ta dioda nie może być jakaś tam, tylko bardzo konkretna dioda zenera.
  6. A stacyjka jest oryginalna i podłączona normalnie? Mowa była o zmieniającej się rezystancji podczas kręcenia rozrusznikiem, a to chyba normalne z tego co pamiętam (pole magnetyczne itp ;)) i nie świadczy to ani o sprawności ani o niesprawiedliwości impulsatora.
  7. Może najpierw ustalmy czy sprzęgło faktycznie ciągnie czy się ślizga.
  8. Pasta polerska, waciki do uszu, wkrętarka i docieranie wszystkich gniazd takim zestawem powinno załatwić sprawę.
  9. Przyznam, że nigdy się z czymś takim nie spotkałem przy motocyklach na wtrysku. Tak jak przy gaźnikach bym się tym nie przejmował, tak przy wtrysku jednak nie zostawiłbym tego samemu sobie.
  10. Nie pamiętam jak tam jest to rozwiązane, ale spróbuj przez dekielek zaworu wydechowego. Ewentualnie bokiem, po wyjęciu walka rozrządu.
  11. Pierwszym i najprostszym krokiem byłoby sprawdzenie napięcia na aku po włączeniu stacyjki i podczas próby uruchomienia silnika.
  12. Skoro niebieski dym, to chyba raczej kompresję wypadałoby najpierw zmierzyć.
×
×
  • Create New...