Jump to content

nabokow

Forumowicze
  • Content Count

    434
  • Joined

Community Reputation

4 Neutralny

1 Follower

About nabokow

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku
  • Birthday 09/12/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Hornet 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Chyba przynajmniej ;) Do pytania: sprawdź czy problem nie tkwi w wibracjach powodujących powstawanie zimnych lutów.
  2. Istotne jest jak wygląda ciśnienie po dodaniu gazu, szczególnie w zekresie tego odcinania.
  3. Jak dla mnie to dość typowy objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Ale pomiar ciśnienia wszystko powie.
  4. nabokow

    Ręce a kierownica

    Delikatnie rzecz ujmując miałem już kolego poważny wypadek na motocyklu. Ale nie wiem co to ma do rzeczy.
  5. nabokow

    Ręce a kierownica

    Wy tak na poważnie, czy o co chodzi? Jakie ryzykowanie? Jakie igranie?
  6. Jeśli bez filtra jedzie lepiej niż z filtrem, to pierwsza rzecz jaką bym zrobił, to go wymienił na nowy. Ile w ogóle ten filtr ma przejechane?
  7. Standardowy serwis się kłania - czyszczenie i synchro przepustnic + ustawienie TPSa.
  8. Pisałeś, że sprawdziłeś jak jeździ bez filtra powietrza, ale nie napisałeś o wyniku tego sprawdzenia. Jeśli dobrze pamiętam, to ta SVka nie pojedzie bez filtra powietrza, więc zacząłbym od wymiany owego filtra na nowy.
  9. ktoś już się pytał, ale nie padła odpowiedź, więc powtórzę pytanie - wiadomo kiedy tapatalk będzie działał?
  10. Myślę, że motocykl wymaga po prostu porządnego przeglądu serwisowego, z czyszczeniem i synchronizacją przepustnic oraz ustawieniem TPS'a włącznie. A czerwona kontrolka jak słusznie zauważył Staszek nie ma z tym nic wspólnego - zapali się również gdy zadusisz silnik na biegu.
  11. Czy nie zrobił ktoś przypadkiem obejścia switcha sprzęgła w tym motocyklu? Tzn. normalne żeby odpalić ten motacykl, za każdym razem trzeba wcisnąć klamkę sprzęgła. A jak jest w tym GSRze?
  12. Poszukaj sobie informacji o diodzie zenera w oryginalnej stacyjce. Bez tej diody nie będzie iskry.
  13. Wymieniana była sama pompa, czy wraz z regulatorem ciśnienia? Tak czy inaczej należałoby zacząć od pomiaru ciśnienia na pompie.
  14. Sorki, pomyłka, rocznik 99 był ostatni z kopniakiem i rozrusznikiem, więc jeśli chciałbyś mieć jedno i drugie, to musiałbyś szukać roczników 98 i 99. Wibracje na pewno jakieś tam były, ale widocznie niezbyt mocne ponieważ jakoś w ogóle tego nie zapamiętałem. Ale do BIGosa pewnie nie ma porównania, bo pamiętam, że BIGos chodzi praktycznie jak rzędówka. Wymiary Huski: Waga na sucho - 150kg.
  15. Mogę wypowiedzieć się tylko o Husce, gdyż tylko ją z tego zestawu posiadałem. A dokładniej TE610 z 98 roku, z pompą olejową. Rocznik 98 był ostatnim posiadającym kickstarter prócz e-startera. Huskę kupiłem już z wieszajacym się przekaźnikiem rozrusznika, więc poprzedni właściciel odpalał ją głównie za pomocą kickstartera. To z kolei spowodowało lekkie ukoszenie zębów na zbyt miękkiej zębatce zbiorczej kickstartera przynitowanej do kosza sprzęgłowego i generowanie odgłosów tarcia na wolnych obrotach. Wystarczyło wyjąć zębatkę zdawczą i odgłosy ustały. Poza tym nic mi się z tą Huską nie działo ale jeździłem nią tylko w średnim terenie. Na cięższy teren zdecydowanie za ciężka jak dla mnie, ale jeśli ktoś ma wystarczająco krzepy, to da radę. Niewątpliwą zaletą Husek jest (a przynajmniej była) cena. Generalnie gdyby nie ciężar, to byłby to dla mnie świetny motocykl za śmieszne pieniądze.
×
×
  • Create New...