Skocz do zawartości

Demos1234

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leeds

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Demos1234

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Odpalił jebaniec, nie wiem co bylo nie tak, mnie sie zdaje ze za duzo oleju bylo w komorze i stad te wybuchy, zostawilem wykrecone swiece na 2 dni bakiem pomieszałem i gitez, dziekuje wszystkim ktorzy sie udzielili
  2. Cylinder, glowicy nie ściągałem, ale chyba to też nie skoro oczko puszczasz 🙂 czekam na zegar i se zmierze tłok do głowicy, ale ja nie wiem czy takie objawy by były, bum bum, poki co wymienie paliwo jeszcze bo leżało w baku 3 miesiące, ale ja nie wierze w takie rzeczy jak stare paliwo do 4 suwa i jeszcze plankiem popryskam moze załapie, uszelke musze i podkładki zamowić i jeszcze raz to zrobic, ale wczesniej sprobuje stary cylinder zalozyc i zobaczyć ewentualnie pierścienie ale testowalem jak silnik jeszcze hulał i bylo max kompresji, teraz ciut wiecej, wrzuce zdjecia rozrzadu i manuala i zobaczycie ze rozrzad jest git, poki co dziekuje ślicznie i stawiam krate browara jak ktos mnie naprowadzi na trop lwg
  3. Elektryka na wtryskach, nie pokazuje zadnych błędów
  4. Naprawde rozrzad jest git, raczej mysle ze stopień sprężania nie taki jak powinien byc 11.7:1 bo odległość tłoka do głowicy sie nie zgadza o tym sie dowiem jak przyjdzie mi zegar bo nic mi nie pozostaje jak sprawdzić wymiary, a może klucz dynamo mnie zrobił w hu*a i glowica zle dokręcona, brakuje pomysłów ale dziekuje za odpowiedź
  5. Adam M. Rozrzad jest ustawiony dobrze robilem go 50 razy i nigdy sie nie myliłem, z jednego silnika przelozylem glowice i cylinder bez rozpoławiania i swoje tłoki, pierscieni nawet nie ściągałem, znam ten silnik i wiem ze odpali nawet na przestawionym, jak wspomnialem silnik mial pekniety tłok i odpalał na 1 cylinder po zmianie calej góry nie odpala tylko strzela w silniku albo z tlumika i wyrzuca przepustnice z gum, brakuje mi pomysłów kompresja na lewym 215 na prawym 230 manual mówi ze ma byc 213 max, tłoki byly czyszczone z nagaru, dostalem chudsze podkładki niż oryginalne, mozliwe ze tłok idzie za daleko albo nisko? Temu tak bucha? Nabokow sorki brachu, nie wiedzialem jak to nazwac, strzela jak z karabinu i nie chce go dalej męczyć bo rozdupcy caly blok 😁
  6. Er6f Dobra zmierzylem kompresję na jednym jest 210 psi gdzie ma byc max 213 na drugim zaś 230, przy zakmnietej manetce a chyba bylo po równo, a no szkoda uszczelki pod cylindrem chyba jeszcze raz trzeba rozkładać tylko nie wiem nadal w czym problem ale stawiał bym na pierścienie tylko co xd sporo oleju tam dalem no i cala komorcie wymazałem Ps luz zaworowy sprawdzony jest w przedziale
  7. Hejka forumowicze, szukam pomocy bo juz normalnie nie wytrzymam bez motorku, historia taka ze zerwal sie łańcuch rozwalił pół bloku, no i kupilem w okazyjnej cenie drugi, jednak byl on z dziurawym tłokiem, postanowiłem dac tloki i cylinder ze swojego, pierscieni nie zdejmowałem choc byly one w innej pozycji niz manual pokazuje wiec je ustawilem i wsadzilem tloki do cylindra chyba poszlo wsio z dobrze tloki na znaki do wydechu, nowa uszczelka, stare śruby i podkładki na 49 nm, jak w manualu. Silnik odpalał wcześniej na 1 cylinder od strzału ale gasł przez tłok i dym wlatywał do silnika, teraz kiedy probuje go uruchomić coś wybucha w cylindrze tak ze mi przepustnica wyskakuje z gum i nie zapali, dodam jeszcze ze na wkreconych swicach silnik ciezej chodzi ale nie ma problemu zakrecić, i słychać jak krzywki juz nie naciskają ze wlatuje powietrze do silnika. raz z jednego raz z drugiego cylindra, nie wiem czy tak ma byc? Czy ma nie dac sie krecic silnikiem przy wkreconych świecach, jak odlacze bak to nie wybucha nic bo paliwo nie leci przecie, wiec fajnie by bylo jak by ktos na trop naprowadził dodał cos od siebie bo nie mam pojecia czemu tak wybucha w cylindrze mieszkanka, zaraz wlasnie ide sprawdzic kompresje, i rozrząd ale raczej w porzadku, dzieki wielkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...