Skocz do zawartości

Też się pochwalę


MaxStone
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co zauważyłem, to nowe modele tragicznie przechodzą okres dziecięcy, szczególnie widać to w BMW (jestem na forum BWW od kilku lat, aktualnie mam już 4-rtą sztukę).

VW przykładowo świetnie się rozwija, Gulfy VII i Passerati B8 mają super opinie - VW naprawdę się przyłożył, można było kupić te auta w ciemno, bo udoskonalili poprzednie jednostki.

W BMW znów modele serii F zaczęły tragicznie. Seria 5, czy X5 to była katorga dla właścicieli, przy 30-40 tysiącach auta już miały serie serwisów, na forum żalili się i przeklinali tą markę, ale BMW naprawiło bolączki młodości i później seria F stała się już solidna.

Pamiętam jednego użytkownika, który wpieniał się niemiłosiernie, że musiał ciągle do serwisu jeździć, a po przebiegu około 60 tysięcy i po ostatnim serwisie auto jeździło mu bezawaryjnie, dobił zdaje się do 190 tysięcy zanim auto sprzedał.

Myślę, że jeśli człowiek nie rzuca się od razu na nowe modele (zaraz gdy trafiają do salonów), to raczej nie powinien mieć problemów - tak było od zawsze.

 

5 godzin temu, Tommo napisał:

1.6 TDI vaga to bardzo udany silnik. Trwały i ekonomiczny. Godny następca 1.9 TDI

Tak samo jak 2.0 TSI jest godnym następcą legendarnego 1.8 Turbo.

Moje passerati jest wersją 280 KM, ktora na samym sofcie na spokojnie kręci się na 350-380+ kucy.

Na forum Skody są zdaje się dwa superby, gdzie tylko przy zmianie osprzętu wycisnęli 500-550 kucy - silników nawet nie zakuwali, czysta fabryka.

Na YouTube jeden nawet się pokazał, ściga się tamtym superbem regularnie na 1/4 mili.

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem Leona 1.8 tsi. Miał mieć 180 km. Pojechałem na hamownie (każde moje auto ma czipa) a ten diabeł wypluł 200... lekki soft i 240km. Przy wadze Leona to nie jeździło a fruwało. I paliło tyle co nic. W trasie 6 litrów. 

Auto żony. Teraz ma Leona 1.5 tsi. Tamtym się bała jeździć 🙂 jak się skończy gwarancja to też dostanie czipa. 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Damian85 napisał:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
LIVE
 
An error occurred. Please try again later
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tap to unmute
Learn more
 
 
Advertisement
 
 
 
 
 
 
 
 

Tak samo jak 2.0 TSI jest godnym następcą legendarnego 1.8 Turbo.

Moje passerati jest wersją 280 KM, ktora na samym sofcie na spokojnie kręci się na 350-380+ kucy.

 

Obejrzyj filmik Kiviego jak zrobił soft w Artheonie 280 KM. Każdego kto miał styczność z tym silnikiem wprawia w zdumienie. Chyba najlepsze R4 w benie na rynku.

Co do BMW i ich silników, tylko R6 są godne uwagi. Nie wiem jak te nowe 4.0 V8 bo turbo. Są zabujczo mocne ale jak z trwałością? Jeszcze za wcześnie. Wszystkie R4 omijać z daleka.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, KLAUDIUSZ napisał:

Latało sie kiedyś Ducati ...... najlepszy Motocykla jaki kiedykolwiek miałem.

Zawieszenie Ohlins, Silniczek 996, heble Brembo ....... czad


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Klaudiusz uwierzę jak foty zobaczę 😁😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są ludzie, którym wystarczy aby auto zrobiło 300000 i są zadowoleni. Często zmieniają i fajnie. Ja jestem z tych co twierdzą, że jak auto nie zrobi pół miliona bez awarii silnika, to jest "kupa" nie auto. Ekologia? Czyste spaliny? Mam to w nosie. Silnik ma palić paliwo, z rury wydechowej mają lecieć spaliny, a ja mam nie wiedzieć gdzie jest serwis. Chcę mieć dużo "kuni" to biorę 3.0 V6 albo 4.0 V8. Chcę mało wydawać na paliwo, to biorę 1.2  lub 1.0. Wolnossące, bez turbodziury, bez czujnika od czujnika, bez DPF... A, przepraszam, teraz to nawet Suzuki Jimny jest nieekologiczny. Tylko tak czasem taka nieznośna myśl zaczyna mi uwierać: a gdzie frajda z jazdy? Dlaczego to inni mają mi mówić czego chcę? Gdzie auta "z duszą"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 i dużo kuni? Chyba z turbo. Ja mam 2.0 turbo (ponad 200 kuni) i nie jestem zadowolony. Sposób oddawania mocy w silnikach turbo benzynowych jednak mi nie odpowiada. Duża pojemność, wolnossąca jednostka to jest to. Jeżeli nie silnik widlasty, to chociaż R6. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...