Gość Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 W b12 jest, jak mi wiadomo obcowzbudny ale jaki jest w b12,5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Altek w 12,5 kąpie się w olejuAle suzuki problemów nie mialo ani z jednym, ani z drugim rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Altek w 12,5 kąpie się w oleju Ale suzuki problemów nie mialo ani z jednym, ani z drugim rozwiązaniem. Dzięki... Ten co kąpie się jest samowzbudny a zewnętrzny obcowzbudny. Chciałbym Cię zmartwić ale obcowzbudny też ma stratny do masy regler...tyle, że wbudowany często w szczotkotrzymacz. ;) Tylko jaką MOC ,,tnie,, regler w szczotkotrzymaczu/obcowzb. a jaką regler w samowzbudnym - która jest większa/wartość - chodzi mi o jego grzanie się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Niezaleznie od mocy i konstrukcji te alternatory nie maja problemu z grzaniem sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 V-kami trudniej dozuje się moc, szczególnie przy niższych obrotach. I to jest problem dla początkujących. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 No w sumie tez warte uwagi ..... miałem 600 SA CBF ........ fajna maszyna Bylem CBF 600 na szkoleniu na torze i ………….. ech szkoda gadac ! :banghead: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) Przymierzam się do b12 lub 12,5 bo mam już dość układów ładowania ze stratnymi reglami i stąd moje pytanie...Nie słyszałem żeby ktoś miał z tym problem w bandycie. Gorsza sprawa to heble, w b12 jak nie zmienisz przewodów na oplot to jest ujnia z grzybnią, do tego dobrze odpowietrzyć to świństwo to jest wyzwanie. Niby założenia były szczytne, że dali 12 tłoczków ze sporta ale coś nie do końca to wyszło :(. No i skrzynia, pasowałaby szóstka. Warto też zwrócić uwagę czy nie wyje, bo to jest częsta przypadłość ze względu na obciążenie tejże skrzyni... Jak masz zamiar dużo jeździć w lecie, szczególnie do ciepłych krajów to bym zdecydowanie wolał wodniaka. B12 grzeje jak po*eb i w upały nie każdy to polubi. Co innego jesienią w chłodniejsze dni to jest bardzo miła cecha taki piekarnik pod nogami :)... No i wodniak jest cichszy, choć niektórzy twierdzą że grzechotania b12 nie zastąpi nic ;)..... Edytowane 2 Maja 2019 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Gorsza sprawa to heble, w b12 jak nie zmienisz przewodów na oplot to jest ujnia z grzybnią, do tego dobrze odpowietrzyć to świństwo to jest wyzwanie.Nie histeryzujmy. Dobry klocek (nie tokico) i, choć kotwice to nie są, dają radę. Z odpowietrzeniem też nie jest zle, trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Gorzej odpowietrza się już sprzęgło. Warto też zwrócić uwagę czy nie wyje, bo to jest częsta przypadłość ze względu na obciążenie tejże skrzyni...To cecha bandytów. Lekki gwizd na czwartym lub piątym biegu. Nie jest to efektem zużycia skrzyni, tylko jej urody. I nikt nie wiem, dlaczego tak się dzieje. U mnie na czwartym. W zasadzie od nowości.A szóstka by pasowała, bo silnik jest wystarczająco elastyczny :) Jak masz zamiar dużo jeździć w lecie, szczególnie do ciepłych krajów to bym zdecydowanie wolał wodniaka. B12 grzeje jak po*eb i w upały nie każdy to polubi. Co innego jesienią w chłodniejsze dni to jest bardzo miła cecha taki piekarnik pod nogami :)...No i wodniak jest cichszy, choć niektórzy twierdzą że grzechotania b12 nie zastąpi nic ;).....Grzeją się obydwa. Duży, odkryty piec=temperatura. Bez różnicy. A co do pracy silnika-no cóż, dzieli je dekada lub dwie, i to słychać. B12,5 to już nie jest sieczkarnia...Zupełnie inna kultura pracy i przepaść, jeśli chodzi o rozwiązania techniczne w silniku. Mimo, że niby i to, i to bandit :) jak to ktoś opisał-stary bandzior to Arnold w "Terminatorze", a nowy w "Świątecznej gorączce" :biggrin: Edytowane 3 Maja 2019 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Stary olejak wytrzymał włoskie upały bez przegrzania - załafowany kuframi, z szybkimi autostradowymi przelotami, z korkami w Rzymie. Nie demonizowałbym mozliwości przegrzania. I chyba jednak nie chciałbym szóstego biegu - jego elastycznosć była wzorcowa, szkoda byłoby chociaż odrobinę ją zmniejszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Nie chodziło o przegrzewanie, nawet w największe upały się nie przegrzewa. Chodzi o przegrzewanie kierowcy ;). Moim zdaniem wodniak grzeje odczuwalnie mniej ale to może moje skrzywienie.Co do gwizdu skrzyni to teorii o tym, że to cecha bandytów (chociaż też się tego nasłuchałem) jakoś przeczy fakt że są egzemplarze które tego nie mają - przynajmniej ja znam dwa takie :). Być może piszemy o dwóch różnych rzeczach ja miałem na myśli wyraźne wycie skrzyni na 3 i 4 przy niskich obrotach silnika. Jest ono podobno wynikiem jeżdżenia z małymi prędkościami na tych biegach - efekt właśnie tej wielkiej elastyczności. Co do hamulców, wszystko się da tylko jakoś w innych moto tego nie ma, a tu jest ale oczywiście można twierdzić że są zajebiste i przewody z czasem nie parcieją i to przecież wzorzec metra jeśli chodzi o heble :D....a w ogóle to przecież nikt nic nie umie ani hamować ani odpowietrzać ;).... Edytowane 3 Maja 2019 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Ja tam sie jakoś specjalnie nie grzałem na Bandziorze, czy to Luty w PL czy Sierpień w Espanii Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło18 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 A mnie ciekawi dlaczego sv 650 vs 1250?Ja Ci porównam sv 1000 i b12 (swojego b12,5 nie miałem więc nie wypowiadam się) może to pomoże.OBA MOTOCYKLE CIĄGNĄ BARDZO PODOBNIE.Sv jest mniej wygodna i nieco lżejsza i jest to do wyczucia bez problemu. Nie jest to wcale upierdliwe ale da się wyczuć.(waga)Natomiast i tak zazwyczaj bierzemy to co nam się najbardziej podoba w danej chwili, bo to zabawki i tym się przede wszystkim napewno kieruje większość kupujących.A porównanie dotyczy v-ka vs rzędówka i myślę że przy tych motocyklach to warunkuje zakup konkretnego.A 650 i 1250 to jeszcze dochodzi to nie ten sam przedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Ja tam sie jakoś specjalnie nie grzałem na Bandziorze, czy to Luty w PL czy Sierpień w EspaniiPowiem Ci że dzisiaj to było mega przyjemne grzanie, szczególnie biorąc pod uwagę że na Podhalu jest w porywach +6 :D.... natomiast w upały jakoś nie wytrzymuję :(.... Edytowane 3 Maja 2019 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) W Harzu bylo +8 st C Zadna frajda, czulem sie jak w Norwegi :banghead: Dzieciaki dzisiaj skorzystaly, bo wojekmusial je przewiesc. :crossy: Edytowane 3 Maja 2019 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 jak? motocyklem w temperaturach poniżej 15st? :P Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.