Skocz do zawartości

SV650 vs Bandit 1250


Rekomendowane odpowiedzi

Altek w 12,5 kąpie się w oleju

 

Ale suzuki problemów nie mialo ani z jednym, ani z drugim rozwiązaniem.

 

Dzięki...

 

Ten co kąpie się jest samowzbudny a zewnętrzny obcowzbudny. Chciałbym Cię zmartwić ale obcowzbudny też ma stratny do masy regler...tyle, że wbudowany często w szczotkotrzymacz. ;)

 

Tylko jaką MOC ,,tnie,, regler w szczotkotrzymaczu/obcowzb. a jaką regler w samowzbudnym - która jest większa/wartość - chodzi mi o jego grzanie się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie tez warte uwagi ..... miałem 600 SA CBF ........ fajna maszyna

 

 

Bylem CBF 600 na szkoleniu na torze i ………….. ech szkoda gadac ! :banghead:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do b12 lub 12,5 bo mam już dość układów ładowania ze stratnymi reglami i stąd moje pytanie...

Nie słyszałem żeby ktoś miał z tym problem w bandycie.

Gorsza sprawa to heble, w b12 jak nie zmienisz przewodów na oplot to jest ujnia z grzybnią, do tego dobrze odpowietrzyć to świństwo to jest wyzwanie. Niby założenia były szczytne, że dali 12 tłoczków ze sporta ale coś nie do końca to wyszło :(. No i skrzynia, pasowałaby szóstka. Warto też zwrócić uwagę czy nie wyje, bo to jest częsta przypadłość ze względu na obciążenie tejże skrzyni...

Jak masz zamiar dużo jeździć w lecie, szczególnie do ciepłych krajów to bym zdecydowanie wolał wodniaka. B12 grzeje jak po*eb i w upały nie każdy to polubi. Co innego jesienią w chłodniejsze dni to jest bardzo miła cecha taki piekarnik pod nogami :)...

No i wodniak jest cichszy, choć niektórzy twierdzą że grzechotania b12 nie zastąpi nic ;).....

Edytowane przez Wertyder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorsza sprawa to heble, w b12 jak nie zmienisz przewodów na oplot to jest ujnia z grzybnią, do tego dobrze odpowietrzyć to świństwo to jest wyzwanie.

Nie histeryzujmy. Dobry klocek (nie tokico) i, choć kotwice to nie są, dają radę. Z odpowietrzeniem też nie jest zle, trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Gorzej odpowietrza się już sprzęgło.

 

Warto też zwrócić uwagę czy nie wyje, bo to jest częsta przypadłość ze względu na obciążenie tejże skrzyni...

To cecha bandytów. Lekki gwizd na czwartym lub piątym biegu. Nie jest to efektem zużycia skrzyni, tylko jej urody. I nikt nie wiem, dlaczego tak się dzieje. U mnie na czwartym. W zasadzie od nowości.

A szóstka by pasowała, bo silnik jest wystarczająco elastyczny :)

 

Jak masz zamiar dużo jeździć w lecie, szczególnie do ciepłych krajów to bym zdecydowanie wolał wodniaka. B12 grzeje jak po*eb i w upały nie każdy to polubi. Co innego jesienią w chłodniejsze dni to jest bardzo miła cecha taki piekarnik pod nogami :)...

No i wodniak jest cichszy, choć niektórzy twierdzą że grzechotania b12 nie zastąpi nic ;).....

Grzeją się obydwa. Duży, odkryty piec=temperatura. Bez różnicy. A co do pracy silnika-no cóż, dzieli je dekada lub dwie, i to słychać. B12,5 to już nie jest sieczkarnia...Zupełnie inna kultura pracy i przepaść, jeśli chodzi o rozwiązania techniczne w silniku. Mimo, że niby i to, i to bandit :)

 

jak to ktoś opisał-stary bandzior to Arnold w "Terminatorze", a nowy w "Świątecznej gorączce" :biggrin:

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary olejak wytrzymał włoskie upały bez przegrzania - załafowany kuframi, z szybkimi autostradowymi przelotami, z korkami w Rzymie. Nie demonizowałbym mozliwości przegrzania. I chyba jednak nie chciałbym szóstego biegu - jego elastycznosć była wzorcowa, szkoda byłoby chociaż odrobinę ją zmniejszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło o przegrzewanie, nawet w największe upały się nie przegrzewa. Chodzi o przegrzewanie kierowcy ;). Moim zdaniem wodniak grzeje odczuwalnie mniej ale to może moje skrzywienie.

Co do gwizdu skrzyni to teorii o tym, że to cecha bandytów (chociaż też się tego nasłuchałem) jakoś przeczy fakt że są egzemplarze które tego nie mają - przynajmniej ja znam dwa takie :).

Być może piszemy o dwóch różnych rzeczach ja miałem na myśli wyraźne wycie skrzyni na 3 i 4 przy niskich obrotach silnika. Jest ono podobno wynikiem jeżdżenia z małymi prędkościami na tych biegach - efekt właśnie tej wielkiej elastyczności.

 

Co do hamulców, wszystko się da tylko jakoś w innych moto tego nie ma, a tu jest ale oczywiście można twierdzić że są zajebiste i przewody z czasem nie parcieją i to przecież wzorzec metra jeśli chodzi o heble :D....a w ogóle to przecież nikt nic nie umie ani hamować ani odpowietrzać ;)....

Edytowane przez Wertyder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie ciekawi dlaczego sv 650 vs 1250?

Ja Ci porównam sv 1000 i b12 (swojego b12,5 nie miałem więc nie wypowiadam się) może to pomoże.

OBA MOTOCYKLE CIĄGNĄ BARDZO PODOBNIE.

Sv jest mniej wygodna i nieco lżejsza i jest to do wyczucia bez problemu. Nie jest to wcale upierdliwe ale da się wyczuć.(waga)

Natomiast i tak zazwyczaj bierzemy to co nam się najbardziej podoba w danej chwili, bo to zabawki i tym się przede wszystkim napewno kieruje większość kupujących.

A porównanie dotyczy v-ka vs rzędówka i myślę że przy tych motocyklach to warunkuje zakup konkretnego.

A 650 i 1250 to jeszcze dochodzi to nie ten sam przedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam sie jakoś specjalnie nie grzałem na Bandziorze, czy to Luty w PL czy Sierpień w Espanii

Powiem Ci że dzisiaj to było mega przyjemne grzanie, szczególnie biorąc pod uwagę że na Podhalu jest w porywach +6 :D.... natomiast w upały jakoś nie wytrzymuję :(....

Edytowane przez Wertyder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Harzu bylo +8 st C

 

Zadna frajda, czulem sie jak w Norwegi :banghead:

 

Dzieciaki dzisiaj skorzystaly, bo wojekmusial je przewiesc.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak? motocyklem w temperaturach poniżej 15st? :P

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...