Geni Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Bijecie pianę o brak sympatii z mojej strony do jednej konkretnej rodziny, której nestor budował majątek na działalności, którą nazwał bym mało chwalebną. Jasne jest, że przedsiębiorcy wykonują zlecenia na potrzeby wojska, ale nie wszyscy przy tym popełniają czyny, które mogłyby być zakwalifikowane, jako zbrodnie przeciwko ludzkości. I nie uogólniajcie, bo ja do żadnego narodu nic nie mam, ani do Niemców, ani Rosjan, ani jakiegokolwiek innego. Natomiast kwestia znajomości historii, etyki biznesu itp. to są zupełnie odrębne sprawy. Co do tego porównania GS 1200 do Mutistrady 1200 Jasiu, to lżejszy on chyba nie jest, ale środek ciężkości może mieć położony niżej i tu chyba o to chodzi w odczuciu "lekkości". Jechałem obydwoma sprzętami i oba idą jak wściekłe, ale gabaryty GS-a są takie "barokowe". Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez Geni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Jakie zrodla tak podaja ?Czy chcesz powiedziec ze modele BMW R5, R51, R12, R66 z lat 35 - 39 na ktorych osobiscie siedzialem / jezdzilem w PRL nie istnialy ? :)Rosyjska M 72 to kopia rzadkiego w Niemczech model R71, ktora powstala w 38r wiec na pewno pierwsze motocykle BMW nie byly robione dla Rosjan.Nie, nie oczywiście istniały. Chcę tylko powiedzieć, że zapotrzebowanie na motocykle z tym charakterystycznym silnikiem przeciwsobnym wygenerowane zostało przez armię sowiecką, a nie były pierwotnie pomyślane i produkowane dla niemieckiego wojska. Późniejsze ichnie radzieckie licencyjne, czy kradzione pomysły na motocykle z bokserem to już inna bajka. W UK nikt nie robi problemu z tego powodu, że jeżdżę na GSie. Nawet dzięki temu to mam wspólne tematy z kolegami z pracy, którzy również posiadajà BMW, głównie w wersji GS i RT. Planujemy wspólny wyjazd po Europie.Ale to trochę inny kraj, inne obyczaje i postrzeganie inne użytkowników motocykli tak zwanych marek premium :) Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Miałem na myśli tylko to, że fajnie gdy dany model ma wieloletnią historię i jest jedną z ikon motocyklizmu. Tak jest na pewno w przypadku boksera BMW (ale już niekoniecznie w przypadku najnowszych rzędówek tej marki, tych pionowych), tak jest w przypadku Harleya (ale już niekoniecznie nowego Indiana), tak jest w przypadku desmo od Ducati. Za ikonę skutera uważam Vespę, myślę że do tego grona może być dopisana np. Honda CB - ta pierwsza na szprychowanych kołach - dla mnie ideał UMJ.A tę omawianą historię pozostawmy ocenie moralnej, tu rozmawiamy o konstrukcji danego motocykla i skąd się ona wywodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) czyli motocykl wcale do użytkowania i nie wstyd na nim jeździć, a to że lekarze, dentyści, prawnicy się na nich "kulają" to ich sprawa.... Ale to się cieszyć trzeba, że kupują, bo potem od nich można kupić maszyny przestałe w garażach z małym przebiegiem. Taki właśnie kupiłem, od dyrektora jakiegoś, ale po zębach widać, że miał dobrego dentystę :) Jak najbardziej do jeżdżenia. Malutko jeszcze przejechałem swoim, ale jazda to bajkowa sprawa. Zupełnie inaczej niż japońskim, celowo użyłem inaczej. Co do tego porównania GS 1200 do Mutistrady 1200 Jasiu, to lżejszy on chyba nie jest, ale środek ciężkości może mieć położony niżej i tu chyba o to chodzi w odczuciu "lekkości". Jechałem obydwoma sprzętami i oba idą jak wściekłe, ale gabaryty GS-a są takie "barokowe".Którym GS-em konkretnie, którą multi. Dopytuję tak z próżnej ciekawości, bo może kiedyś uciuła się hajs, jak bym zmieniał to tylko na Ducata Multi, co by krąg sojuszników z osi wojennej dopełnić ;) ;) Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 GS o ile pamiętam 2013, czyli 125 koni i przerzucony napęd. Wyraźnie lżejszy w odczuciu od poprzednich klocowatych generacji, a MTS z pierwszych serii, ale nie pamiętam w jakiej wersji. Janek będzie pamiętał. Na koło z gazu idą oba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Na koło z gazu idą oba.Czyli to nie dla mnie :ohmy: ;) Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Twój akurat też idzie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Sam od niedawna mam bmw r1200rt i cóż... No mi się podoba :D lubię ten dźwięk silnika, wibracje też nie są najgorsze - na pewno mniejsze niż w niektórych rzędowych dwójkach. A i fajnie się manewruje - jak na tak duży motocykl jest bardzo zwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Twój akurat też idzie bez problemu.i powinien być szybszy od GSa z tym samym silnikiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Ma inne przełożenia, krótszą szóstkę od Geesa. Jest bardziej elastyczny, ale czy szybszy nie wiem. Do 230km/h licznikowych idzie łeb w łeb z "wodniakiem" GS, co dalej nie wiem bo nas policja zgarnęła na obwodnicy Elbląga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Ma inne przełożenia, krótszą szóstkę od Geesa.Z tą szóstką to na pierwszych jazdach mi kopara opadła jak te moto ciągnie na 6 biegu od 70 km/h. Potem gdzieś doczytałem, że ta 6-tka nie jest klasycznie szóstką jak w wielu motocyklach. Chyba 240 km/h to te cycki na boki wystające nie pozwolą osiągnąć :) , choć motocykl jak na pojemność silnika i wielkość do lekkich należy zaliczyć. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Miałem na myśli tylko to, że fajnie gdy dany model ma wieloletnią historię i jest jedną z ikon motocyklizmu. Tak jest na pewno w przypadku boksera BMW (ale już niekoniecznie w przypadku najnowszych rzędówek tej marki, tych pionowych), tak jest w przypadku Harleya (ale już niekoniecznie nowego Indiana), tak jest w przypadku desmo od Ducati. Za ikonę skutera uważam Vespę, myślę że do tego grona może być dopisana np. Honda CB - ta pierwsza na szprychowanych kołach - dla mnie ideał UMJ.A tę omawianą historię pozostawmy ocenie moralnej, tu rozmawiamy o konstrukcji danego motocykla i skąd się ona wywodzi.Można by jeszcze dodać Moto Guzzi 👍 Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Swego czasu miałem R1200S. Leciutki, do tego wzmocniony silnik, ale to fajnie jeździło. Jeszcze ciekawszy był HP2 Sport. Polowałem na niego ale to nie łatwa sprawa i cena zaporowa. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Można by jeszcze dodać Moto GuzziO Panie Kolego BREVA 1100 czy 1200 wielkie marzenie. Niestety nie udało się w tamtym roku kupić w kolorze czerwonym, bo Breva to tylko czerwona :( a tu masz babo placek i jest za normalne w sumie pieniądze z małym przebiegiem. Nie wiem czy nie pojechać, zapożyczyć się i drugiego nie kupić :dry:https://www.mobile.de/pl/Motocykl/Moto-Guzzi-Breva-1100/vhc:motorbike,srt:price,sro:desc,mke:18100,mld:breva,frn:2004,frx:2013,prn:4000,prx:7000,mln:5000,mlx:30000/pg:vipmotorbike/275654251.htmlpewnie za 4500 by poszedł Co tam było wzmocnione , pamiętasz ?Swego czasu miałem R1200S. Leciutki, do tego wzmocniony silnik, ale to fajnie jeździło. Jeszcze ciekawszy był HP2 Sport. Polowałem na niego ale to nie łatwa sprawa i cena zaporowa. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 O Panie Kolego BREVA 1100 czy 1200 wielkie marzenie. Niestety nie udało się w tamtym roku kupić w kolorze czerwonym, bo Breva to tylko czerwona :( a tu masz babo placek i jest za normalne w sumie pieniądze z małym przebiegiem. Nie wiem czy nie pojechać, zapożyczyć się i drugiego nie kupić :dry:https://www.mobile.de/pl/Motocykl/Moto-Guzzi-Breva-1100/vhc:motorbike,srt:price,sro:desc,mke:18100,mld:breva,frn:2004,frx:2013,prn:4000,prx:7000,mln:5000,mlx:30000/pg:vipmotorbike/275654251.htmlpewnie za 4500 by poszedł No nie wiem czy jest się czym podniecać. Moto niby ma 18 tyś przebiegu a gościu pisze o podróżach do Włoch i Anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.