Skocz do zawartości

Przebiegi na motocyklu a doświadczenie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może to jest głupie pytanie ale mnie nurtuje. Jak według Was przekładają się pokonane kilometry na doświadczenie na motocyklu? Mam na myśli przeciętnego kierującego, nie człowieka, który jeździ ciągle po okolicy, ani też obieżyświata. Jestem początkująca motocyklistką (robię kurs) i póki co jakoś tam sobie w mieście radzę ale wiem, że doświadczenie zdobywa się z każdym kilometrem. Jak to u Was wyglądało? Ile musieliście nawinąć, żeby być dobrym kierowcą? Po jakim czasie opanowaliście również swój własny motocykl do tego stopnia, że czuliście się na nim pewnie? Jakiś czas temu czytałam artykuł o kobiecie, która z doświadczeniem 1200km pojechała z towarzyszem chyba do Rumunii. Myślicie, że to dobry pomysł, czy lepiej wybrać się w dalszą podróż po 5000-10000?

Przepraszam za dłużyznę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doświadczenie na motocyklu nie łączy się bezpośrednio z przejechanymi kilometrami. Można zrobić milion km i dalej jeździć źle. Poczytać książki, pójść na kurs doszkalający, tam nauczą jazdy, a potem przyswajać tą wiedzę na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_Monter_ długo szukałam podobnego tematu i niestety nic mi się nie udało wygrzebać

 

przemek96 jasne, rozumiem dlatego też pisałam o przeciętnym motocykliście, który jeździ i w mieście, i poza nim. Chciałam poznać wasze historie, żeby mieć ogólny pogląd na to jak kilometry/czas/sezony przekładają się na wzrost doświadczenia. Chciałabym od razu jeździć w dalsze trasy ale zdaję sobie sprawę, że od razu po otrzymaniu prawa jazdy może to być ryzykowne i zastanawiam się z jakim stażem mogę zacząć o tym myśleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przemek napisał bardzo jasno: doświadczenie nie jest zależne od przebiegu.

Czego nie zrozumiałaś?