Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jest tak źle. Nie jest to golf trójka tedei, ale jak wiesz co masz, auto było serwisowane przez specjalistę, to niczym Cie nie zaskoczy. Są to trochę auta (996 i 997) specjalnej troski, ale na forach jest lament bo wraz z 996 911 stała się dość popularnym autem, co niesie za sobą większy odstek nowobogackich januszy motoryzacji, którzy nie wiedzą z czym to się je. Mody rozprawiające się z problematyką 3,4 i cześciowo dotykajacej też 3,6 są powszechnie znane, pytanie tylko czy w problematycznych autach zostały one prawidłowo zainplementowane. Poza tym silnik - część wymienna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz zdjecie.

Pamietam Alfy z lat 70 tych, ktore koledzy wracajacy z zagranicy sobie pokupowali - rdzewialy w tempie wyscigowym ( jak reszta samochodow wtedy ).

Ale byly b.ladne.

Co do Subaru to nowe mniej rdzewieja jako ze wreszcie FHI zdecydowalo sie zastosowac stal wyzszej jakosci na karoserie ( high tensile steel ).

Niestety moja generacja, tak jak poprzednia ma problem z tylnymi nadkolami po mniej wiecej 10 latach jezdzenia po zasolonych ulicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz zdjecie.

Pamietam Alfy z lat 70 tych, ktore koledzy wracajacy z zagranicy sobie pokupowali - rdzewialy w tempie wyscigowym ( jak reszta samochodow wtedy ).

Ale byly b.ladne.

Co do Subaru to nowe mniej rdzewieja jako ze wreszcie FHI zdecydowalo sie zastosowac stal wyzszej jakosci na karoserie ( high tensile steel ).

Niestety moja generacja, tak jak poprzednia ma problem z tylnymi nadkolami po mniej wiecej 10 latach jezdzenia po zasolonych ulicach.

Adam, którą generacją jeździsz?

s*am na polityczną poprawność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2005.

czyli ten najlepszy :)

nooo, ostatni lifting III gen. byłby bezwzględnie najlepszy, gdyby zostawili tak jak w przed liftingowym pełne wyłączenie kontroli trakcji, nie zakładali kagańca na przepustnicę i nie grzebali w zawieszeniu. Mam wrażenie że po liftingowy jest cokolwiek miększy, tak trochę bardziej po amerykańsku.

s*am na polityczną poprawność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej skromnej opinii do jezdzenia po Wwie na codzien o wiele lepszy niz wysrubowany STI, a fabryczne zawieszenie mniej cie wymeczy na dziurawych ulicach niz jakiekolwiek przerobki. No ale ja nie musze udawac sportowca,chce tylko w miare wygodnie i pewnie jechac z punktu A do B jak juz musze samochodem i czasem przyspieszyc sobie dla jaj na nawierzchni pokrytej przylodzonym sniegiem na ktorej inni nie moga ruszyc z miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...