Tommo Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 ks pleciesz takie farmazony, że aż ciężko się to czyta.Może spytaj się twórców Ferrari, Lambo, Porsche, Corvette, Audi R8, Nissana GTR, Bugatti, po jakiego wafla pakują benzyny po maskę skoro diesel jest o niebo lepszy??Zmowa producentów hahahahahaha Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 1.W dieslu masz nagły strzał momentu obrotowego, który bardzo szybko się kończy. Musisz przez to wajchować biegami, przez co tracisz czas i masz wnerwiające przerwy w napędzie.2. Diesel flegmatycznie wkręca się na obroty.3. Przy przepinaniu biegu zwłoka w oddawaniu momentu napędowego jest dłuższa, bo turbo gaśnie i trzeba je nakręcić zanim zacznie dobrze jechać.4. Lubię kręcić silnik pod redline'a bez utraty mocy a diesel zdycha i sapie pow marnych 4 tyś.5. Chu*owy ma gang.6. Nie lubię smrodu ropy przy tankowaniu. Amen, mam tą samą filozofie tyle, że ja dokładam jeszcze fakt, że naprawy diesla spędzają sen z powiek. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Nie, dźwięk silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) 1.W dieslu masz nagły strzał momentu obrotowego, który bardzo szybko się kończy. Musisz przez to wajchować biegami, przez co tracisz czas i masz wnerwiające przerwy w napędzie.2. Diesel flegmatycznie wkręca się na obroty.3. Przy przepinaniu biegu zwłoka w oddawaniu momentu napędowego jest dłuższa, bo turbo gaśnie i trzeba je nakręcić zanim zacznie dobrze jechać.4. Lubię kręcić silnik pod redline'a bez utraty mocy a diesel zdycha i sapie pow marnych 4 tyś.5. Chu*owy ma gang.6. Nie lubię smrodu ropy przy tankowaniu. Tommo, chyba jeździliśmy innymi dieslami. W benzynowych silnikach masz wajchowanie biegami :diesel, obroty 900 - 4700 - użyteczny zakres obrotów 1700 - 4000 czyli 2300/3700 = 60% zakresu obrotówbenzyna obroty 1200 - 6500 - użyteczny zakres obrotów 4000-6000 czyli 2000/5300 = 40% zakresu obrotów No i też wiadomo, ze silnik silnikowi nierówny. 2.0 TDI z VW, który ma 180km ma irytującą na miasto turbodziurę, a 2.2 TDI od Mazdy (185KM) nie. Edytowane 18 Stycznia 2017 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Tommo, chyba jeździliśmy innymi dieslami. W benzynowych silnikach masz wajchowanie biegami : diesel, obroty 900 - 4700 - użyteczny zakres obrotów 1700 - 4000 czyli 2300/3700 = 60% zakresu obrotów benzyna obroty 1200 - 6500 - użyteczny zakres obrotów 4000-6000 czyli 2000/5300 = 40% zakresu obrotówkomandosku zanim coś napiszesz, weź chwilę pomyśl bo się kompromitujesz w tej chwili. Co mają oznaczać te procenty? Zakres obrotów użytecznych? Przecież jak przestawie wolne obroty w benzynie na 2 tyś. to się te procenty co wyliczyłeś zmienią na wyższe a silnik ten sam zostaje :biggrin: :biggrin: :biggrin: Poza tym skąd wziąłeś te obroty użyteczne? z sufitu chyba. Mój silnik benzynowy BMW N73 już przy 2 tyś obrotów ma 500 Nm :) Ale to jest duży silnik. Definicja obrotów użytecznych silnika mówi o zakresie obrotów między momentem maksymalnym a mocą maksymalną danego silnika. W benzynie przeciętnie będzie to zakres między 2,5-4,5 tyś obr. a 5,5- 6,5 tyś obr. W dieslu analogicznie 1,8-2,5 a 3-4 tyś obr. Na oko widać jaka jest różnica. Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Bez sensu takie porównania. Każdy silnik jest inny, do tego trzeba uwzględnić przełożenie. Porównanie komandoska mazdy i vw nabiera innych barw jak zestawisz prędkości maksymalne na poszczególnych biegach. Mazda 6 z 2.2d ma krótszą skrzynie, lepiej dostosowaną do charkterystyki silnika ale pasek b7 z 2.0 tdi mniej pali na autostradzie przy 150-170kmh i osiąga dużo większą prędkość max.Ja mam wolnossacego benzyniaka który mając zaledwie 160KM kładzie na lopatki turbodoladowanego passata b7 kolegi(2.0tdi 170KM). Pasek dopiero powyżej 140kmh wykazuje lepsza dynamike ale brakuje mu prędkości maksymalnej. Wszystko zasługa skrzyni biegów i przełożenia głównego.Nie można uogólniać tylko do rodzaju zasilania. Jedynie to że od diesla śmierdzą ręce to prawda dlatego ludziom w dieslu ręki nie podaję ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Moje 300 KM pojechało dzisiaj, na lawecie, do Siedlec do Renault .......... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zabrakło plusa i się zepsuło. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Nie wiem czego zabrakło, ale odmówiło posłuszeństwa :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Bmw 330d naprawdę fajnie jedzie. Szukałem swego czasu e91 i po chyba 20 sztuce dałem sobie spokój. Albo cena jak za zboże albo zajechany trup. Nic pomiędzy. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 komandosku zanim coś napiszesz, weź chwilę pomyśl bo się kompromitujesz w tej chwili.Co mają oznaczać te procenty? Zakres obrotów użytecznych?Przecież jak przestawie wolne obroty w benzynie na 2 tyś. to się te procenty co wyliczyłeś zmienią na wyższe a silnik ten sam zostaje :biggrin: :biggrin: :biggrin:Poza tym skąd wziąłeś te obroty użyteczne? z sufitu chyba. Mój silnik benzynowy BMW N73 już przy 2 tyś obrotów ma 500 Nm :) Ale to jest duży silnik. Definicja obrotów użytecznych silnika mówi o zakresie obrotów między momentem maksymalnym a mocą maksymalną danego silnika.W benzynie przeciętnie będzie to zakres między 2,5-4,5 tyś obr. a 5,5- 6,5 tyś obr. W dieslu analogicznie 1,8-2,5 a 3-4 tyś obr. Na oko widać jaka jest różnica.Tak, jeździliśmy innymi dieslami. Ja nigdy nie jezdziłem 12cylindrowym 6litrowym potworem, pisałem o standardowych, małych pojemnościach silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) To, ze Wy lubicie benzyne, no coz, lubcie, ale diesel wciagnie ta benzyne przez kolektor ssacy i wypluje ja wydechem :icon_mrgreen:Bardzo możliwe, o ile DPF się nie zapcha ha ha ha! :) Edytowane 18 Stycznia 2017 przez ZIGGI Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Tommo, chyba jeździliśmy innymi dieslami. W benzynowych silnikach masz wajchowanie biegami :diesel, obroty 900 - 4700 - użyteczny zakres obrotów 1700 - 4000 czyli 2300/3700 = 60% zakresu obrotówbenzyna obroty 1200 - 6500 - użyteczny zakres obrotów 4000-6000 czyli 2000/5300 = 40% zakresu obrotów Trochę pogmatwałeś w tym porównaniu. bo twoje 40% zakresu dla benzyny, to nie użyteczny zakres, ale zakres mocy maksymalnej, ale pozostała część też jest użyteczna, bo co za problem sobie pyrkać benzyną przy 1500 obrotów. A w dieslu jak sam napisałeś, użyteczny zakres diesla to jest 2300rpm, więc przyznałeś Tommo rację i wszystko się zgadza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 No przecież w dieslu też można jechać na niższych obrotach, jaki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Będzie tak trzęsło, że Ci plomby z zębów wypadną 😁 Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.