Franz. Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Witam. Z Hondy CBF250 znika olej bez zadnych poszlak. Nie widac niebieskiego dymu, w zadnym miejscu nie widac wycieków. Czy ktos z was mial podobny problem ? Na roznych forach czytajac dowiedzialem sie ze moze to byc wina uszczelniaczy zaworowych.Motocykl jest dosyc malo popularny. Czy silnik z CBFa jest uzywany w jakichs innych urzadzeniach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Marca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jak duzo oleju znika na 1000 km? Odma sucha? Airboks suchy? Może jest odprowadzenie omijające odmę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 A kiedy sprawdzasz czy puszcza chmurkę? na postoju?Może Ci puszczać chmurkę podczas jazdy czego nie widzisz.Odpowiedz na pytanie Dominika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Mi kiedyś pewien doświadczony mechanior pokazał prosty test. Na rozgrzanym silniku przytrzymaj obroty gdzieś na 2/3 skali po kilku sekundach walnij gwałtownie do odcięcia i w ułamku sekundy całkiem odpuść. Jeśli wtedy zobaczysz błękit, to raczej winne będą pierścienie. Ale ręki za ten "test" nie podłożę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Marca 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Mądre Tadeo. To może działać. Nie znałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Na postoju może nie kopcić ale pod obciążeniem jak najbardziej :) Objawy uszczelniaczy u mnie było puszczenie chmurki po długim postoju oraz podczas gwałtownego dodania gazu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jak miałem walnięte pierścienie w jednym motocyklu to chlał około 2l / 1000km, kopcił dopiero po rozgrzaniu i bardzo ostrym przegonieniu pod czerwone pole. Wystarczyło, że pojeździłem spokojnie, schłodził się i kopcenie ustawało. Motocykl chłodzony powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 zgodnie z wymogami działu mechaniki proszę o skorygowanie tematu do akceptowalnego brzmieniajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 a jak sprawdzałeś dymienie ? Ta xr z mojego filmiku na wolnych obrotach ciepła nie puszczała nawet dymka , po lekkiej przegazówce też nie, a pod obciążeniem sam widzisz :D a brała 1-1.2l/100km oleju :D Jak miałem walnięte pierścienie w jednym motocyklu to chlał około 2l / 1000km, kopcił dopiero po rozgrzaniu i bardzo ostrym przegonieniu pod czerwone pole. mi syfsuki drz400E jak brał koło 0.3/100km to nie dymił wcale nawet jak dostał do spodu to nie widać było dymu a brał olej bo nie było nicasilu i tłok do roboty ....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz. Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Jeśli airbox to plastkiowe pudło w który idzie przewód z syfami z silnika jak i kanał powietrzny od filtra powietrza to nic tam nie ma. Nie zostawia tez zadnych śladów na postoju gdy jest wyłączony jak i gdy silnik działa.Mój olej to syntetyczny motul 5100 10w40. Po podgrzaniu nie widać żeby dymił na niebiesko. Dla mojego kumpla który najmuje się mechaniką dużo bardziej zywiołowo niż ja chmurka po odkręceniu manetki wyglądała na zbyt dużo mieszankę. Na chwilę obecną zamawiany jest najtańszy olej mineralny. Jeśli nie da to żadnych objawów rozbieram silnik i oglądam cylinder od środka. Czy w miejscu od strony korka inspekcyjnego powinien być olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.