Franz. Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Witam. Z Hondy CBF250 znika olej bez zadnych poszlak. Nie widac niebieskiego dymu, w zadnym miejscu nie widac wycieków. Czy ktos z was mial podobny problem ? Na roznych forach czytajac dowiedzialem sie ze moze to byc wina uszczelniaczy zaworowych.Motocykl jest dosyc malo popularny. Czy silnik z CBFa jest uzywany w jakichs innych urzadzeniach ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted March 2, 2016 Administrator Share Posted March 2, 2016 Jak duzo oleju znika na 1000 km? Odma sucha? Airboks suchy? Może jest odprowadzenie omijające odmę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 A kiedy sprawdzasz czy puszcza chmurkę? na postoju?Może Ci puszczać chmurkę podczas jazdy czego nie widzisz.Odpowiedz na pytanie Dominika. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadeo Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Mi kiedyś pewien doświadczony mechanior pokazał prosty test. Na rozgrzanym silniku przytrzymaj obroty gdzieś na 2/3 skali po kilku sekundach walnij gwałtownie do odcięcia i w ułamku sekundy całkiem odpuść. Jeśli wtedy zobaczysz błękit, to raczej winne będą pierścienie. Ale ręki za ten "test" nie podłożę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted March 2, 2016 Administrator Share Posted March 2, 2016 Mądre Tadeo. To może działać. Nie znałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipolfs Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Na postoju może nie kopcić ale pod obciążeniem jak najbardziej :) Objawy uszczelniaczy u mnie było puszczenie chmurki po długim postoju oraz podczas gwałtownego dodania gazu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Jak miałem walnięte pierścienie w jednym motocyklu to chlał około 2l / 1000km, kopcił dopiero po rozgrzaniu i bardzo ostrym przegonieniu pod czerwone pole. Wystarczyło, że pojeździłem spokojnie, schłodził się i kopcenie ustawało. Motocykl chłodzony powietrzem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeszua Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 zgodnie z wymogami działu mechaniki proszę o skorygowanie tematu do akceptowalnego brzmieniajsz Quote „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 a jak sprawdzałeś dymienie ? Ta xr z mojego filmiku na wolnych obrotach ciepła nie puszczała nawet dymka , po lekkiej przegazówce też nie, a pod obciążeniem sam widzisz :D a brała 1-1.2l/100km oleju :D Jak miałem walnięte pierścienie w jednym motocyklu to chlał około 2l / 1000km, kopcił dopiero po rozgrzaniu i bardzo ostrym przegonieniu pod czerwone pole. mi syfsuki drz400E jak brał koło 0.3/100km to nie dymił wcale nawet jak dostał do spodu to nie widać było dymu a brał olej bo nie było nicasilu i tłok do roboty ....... Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franz. Posted April 15, 2016 Author Share Posted April 15, 2016 Jeśli airbox to plastkiowe pudło w który idzie przewód z syfami z silnika jak i kanał powietrzny od filtra powietrza to nic tam nie ma. Nie zostawia tez zadnych śladów na postoju gdy jest wyłączony jak i gdy silnik działa.Mój olej to syntetyczny motul 5100 10w40. Po podgrzaniu nie widać żeby dymił na niebiesko. Dla mojego kumpla który najmuje się mechaniką dużo bardziej zywiołowo niż ja chmurka po odkręceniu manetki wyglądała na zbyt dużo mieszankę. Na chwilę obecną zamawiany jest najtańszy olej mineralny. Jeśli nie da to żadnych objawów rozbieram silnik i oglądam cylinder od środka. Czy w miejscu od strony korka inspekcyjnego powinien być olej ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.