Skocz do zawartości

hipolfs

Forumowicze
  • Postów

    247
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hipolfs

  • Urodziny 07/27/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Zimne piwko i gorzałkę :D
  • Skąd
    Wlkp

Osobiste

  • Motocykl
    Bobber oraz fzr600
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia hipolfs

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Jeżeli silnik nie schodzi prawidłowo z obrotów to zacznij od podstawowych rzeczy przejrzenia całego gaźnika i porządną regulacje i sprawdzenie membrany jeśli nic nie pomoże to masz lewe powietrze gdzieś np na króćcu
  2. Jak masz sportowy wydech musisz zamontować większa dysze i wyregulować gaźnik. Gdy masz max wkręconą śrubę składu mieszanki świeca powinna być czarna
  3. Tak jest różnica głowica od 50ccm ma inny oring uszczelniający komorę spalania niż cylindry o większej pojemności. Uszczelki polecam kupić top performances lub dr.evolution.
  4. Nie ma czegoś takiego jak optymalna temperatura 2t 4t i diesla bo w przypadku diesla ile to by było?? Temperatura cieczy ma utrzymywać się 90-95 stopni. Producent przewidział taką chłodnicę i taka musi być i nie grzać się. odpowietrz odpowiednio układ i sprawdź czy aby czasami nie dmucha ci spalin do płynu. Kolejna sprawa nie jedziesz sinik nie pracuje to temperatura przez moment szybko wzrasta zanim zacznie wszystko się wychładzać a jeślu uklad zapowietrzony to tym bardziej nic dziwnego
  5. Pobiera lewe powietrze gdzieś co potwierdza fakt że gaźnik nie reaguje na jakąkolwiek regulacje
  6. Motorland w odpowiednie ręce trafił skuter. Jak widzisz jak już robili taki remont to mogli już cały silnik dać nowy było by szybciej :banghead: Znam kilka rzeczywistych przygód z tym dobrym serwisem i jak już słyszę że ktoś tam dał coś do naprawy to aż włos się jeży co tym razem odwalą.
  7. Jak już wyjąłeś gaźnik mogłeś od razu wyjąc membranę i ją sprawdzić bo jak bd zajechana to będą podobne obawy. Przykręć skład mieszanki naśrubie o 0,5 obrotu i sprawdź reakcje czy jest poprawa czy pogorszenie jeśli nie ma żadnej reakcji to gdzieś dostaje lewe powietrze. Tak zwykły plak do czyszczenia jak obroty zafalują to łapie lewe powietrze.
  8. Psikasz w miejscu połączenie króćca z gaźnikiem oraz gaźnika z airboxem. Guma filtra ci spada zapewne dlatego że jest stara i zesztywniała i nie dolega pewnie do gaźnika lub ktoś dał xłą opaskę np za szeroką i zsuwa się. Jeśli chodzi o problem z gaśnięciem po gwałtownym otworzeniu przepustnicy to kwestia gaźnika tym bardziej że puszka się wypinała to duże prawdopodobieństwo zabrudzenia się tej części.
  9. Cena normalna ja biorę tyle samo za honowanie :)
  10. Jak chcesz połączyć dwa łańcuchy to muszą być takie same dwóch rożnych nie da rady :) Lecz najlepiej zrobić tak jak ktoś wspomniał wyżej kupić nowy łańcuch na metry :)
  11. Cylinder jest na nicasilu i przed dobraniem selekcji robi się honowanie a potem dobiera tłok. Kupno tłoka do cylindra gdzie jest owal to niezbyt dobre rozwiązanie bo układ nie będzie w 100% szczelny.
  12. Noo było jej od groma tej mieszanki spuściłem około 10litrów wszystkiego :) W taki sam sposób inny znajomy zajechał cbr paliwo dostało się do oleju po zimie odpalił motocykl silnik pracował niezbyt długo jak opowiadał no ale panewka klękła też. Jutro ściągnę głowice zobaczę jak wtedy silnik bd reagował dam mu jeszcze tą nadzieje :)
  13. Jeżeli chodzi o pchanie na biegu zapewne nawet na 6 byłoby ciężko go bujnąć :) Uszczelki jeżeli chodzi o grubość te same były mierzone przed montażem bo wiadomo rożnie to bywa. Wszystko skręcane zgonie z manualem i odpowiednią siła kluczem dynamometrycznym. Sprawa raczej wyjaśniona właściciel sprzętu przed podprowadzeniem go do mnie odpalał silnik w którym było paliwo zmieszane z olejem więc zapewne przytarty wał.
  14. Tak jak pisałem z wykręconymi świecami :) Z wkręconymi pewnie ledwo by obrócił :)
  15. Na biegu nawet na pierwszym i tak nie odkręcisz. Do tego służy blokada tłoka i odkręcasz bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...