Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 witam ktos sie orientuje czy nieoryginalny juz rozrzad ( pasek ) wymieniac co tyle co podaje producent czy czesciej ? gdzies slyszalem ze co 5 lat...zrobilem po wymianie 55 tys km w 5 lat ..a ksiazkowo moge zrobic 150 tys km na fabrycznym zestawie rozrzadu ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ja bym nie wymieniał - no ale to twoja decyzja.Jeszcze zobacz czy nie masz bezkolizyjnego - wtedy można jeździć aż się nie zerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Bez stresu, bo nie powinien strzelić 2 dni po przekroczeniu 5 lati:) Zacząłbym od jego oględzin, jeżeli to nie problem to ściągnij osłonę i dokładnie go obejrzyj wszelkie braki, spękania kwalifikują go do wymiany. Jakiej firmy pasek dawałeś? Jeżeli wszystko ok, to pewnie wytrzyma jeszcze troszkę, ale różnie bywa. Ostatecznie możesz sam pasek wymienić. Raczej do 150 tys nie wytrzyma, bo to oznaczałoby jeszcze 10 lat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 W sumie to o czym dyskusja, pasek kosztuje tyle co pół litra wódki. Wymień i się nie stresuj.Takie podcieranie dupy szkłem.Nie w pasku problem ale jeśli to jakieś tdi to dużo z tym roboty, a zwykły warsztat jeszcze pompę przestawi. Czasami taniej jest kupić/wymienić motor niż z rozrządem się pie**olić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Nie w pasku problem ale jeśli to jakieś tdi to dużo z tym roboty, a zwykły warsztat jeszcze pompę przestawi. Czasami taniej jest kupić/wymienić motor niż z rozrządem się pie**olić. Jak żyję, większej głupoty nie czytałem :banghead:Wymiana rozrządu w TDI (dobry zamiennik) to jakieś 1200 zł, używany silnik w zależności od modelu - 1500-4500 tysia + wymiana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 no ciekawe jak to jest czas vs kilometry :D U mnie rozrząd jest co 60tys km , ale tyle to ja nie nawinę do końca świata chyba , w 2010 był pasek + pompa wody do dziś chyba nawet 30 tys km nie nawinąłem a 5 lat minęło...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jak żyję, większej głupoty nie czytałem :banghead:Wymiana rozrządu w TDI (dobry zamiennik) to jakieś 1200 zł, używany silnik w zależności od modelu - 1500-4500 tysia + wymiana...Nie wiem na jakiej planecie żyjesz ale 1z, afn i pochodne to wydatek 400-600 pln`ów. 1200 za rozrząd w tym traktorze... - ktoś Cię dyma :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Może z wymianą ta cena ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Silnik 2.0 Hdi 136 KM , sprawdze w takim razie wiosna stan paska, co tam siedzi, nie wiem ,wymienialem zestaw po kupnie auta 4.5 roku temu... Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ja mam 3 lata/prawie 70kkm, do wiosny mam nadziej dośmiga :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Nie wiem na jakiej planecie żyjesz ale 1z, afn i pochodne to wydatek 400-600 pln`ów. 1200 za rozrząd w tym traktorze... - ktoś Cię dyma :laugh:Ale już silniki na pompkach kosztują sporo więcej, a założyciel tematu nie podał wcale modelu silnika. Natomiast co do ceny, to zależy wyłącznie od Ciebie. Ja nie założę do swojego auta gówna pokroju INA żeby zaoszczędzić 2 stówki...Ale co kto woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Silnik 2.0 Hdi 136 KM To jeździj. Tam pasek przenosi zdecydowanie mniej niż w innych silnikach (jest jeszcze łańcuch co pędzi wałki). Te 8 lat powinien bez problemu wytrzymać i dajmy 100tyś. Ja ori wymieniałem po 11 latach i 206tyś i tylko rolka miała widoczne ślady zmęczenia. Pasek był ok. Pompa wody też. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Nieoryginalny ale dobrej firmy zestaw rozrządu nie będzie gorszej jakości od tego montowanego w fabryce. Wymiana rozrządu według książki co 150 tys km to przesada. Maksymalnie przy 90 tys km, więcej to strach jeździć. Przy wymianie paska ważne jest aby wymienić rolki prowadzące, napinające oraz pompę wody. Jak nie wymieni się np pompy i stanie w niej łożysko, następnie pęknie pasek i będzie wielkie bum!Tadeo nie wiem co chcesz od firmy INA?! W seacie miałem oryginalnie założone rolki paska tej firmy z nabitym również znaczkiem VW, a mechanik przy 90tys km zapomniał (lub nie chciał) wymienić rolek, więc przejechały one 180tys km!Wymieniałem samodzielnie rozrząd w silniku 1.4 16V VW i kosztowało mnie to 500zł (na najlepszych częściach kupionych przez internet). Mechanicy razem z wymiana biorą 900-1200złPrzy przebiegu 55tys km i 5 latach nie wymieniałbym rozrządu. Pasek jest w osłonie, to nie opona i promienie słoneczne tam nie docierają. Poza tym pasek wykonany jest z odpowiedniej gumy, innej niż opony samochodowe. Nie sugerowałbym się wiekiem (no chyba że miałby ponad 10 lat) tylko przebiegiem. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Też bym jeździł i zwracał uwagę na przebieg. Do tej pory nigdy nie brałem pod uwagę wieku paska. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) A wiec wymieniłem nierzad po 86 tys km, prawdopodobnie byl continental i teraz tez jest. Wszytko bylo w świetnym stanie i nie wykazywalo jakis oznak zuzycia, jedynie pasek byl troszkę sztywniejszy niż nowy. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Października 2017 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.