FAJNYFACIO Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) WItam po dłuższej przerwie ale niestety choroba mnie dopadła i nic nie mogłem zrobić z motorem."PROXMA" masz rację zrobiłem wakumetry:) myślałem o czymś innym a pisałem coś innego:) Wracając do motoru:podaje ciśnienie od lewej strony siedząc na motorze:1. 11 BAR 155 PSI2. 12 BAR 170 PSI3. 11 BAR 155 PSI4. 11 BAR 155 PSIZwróciłem również uwagę na świecę przy wykręcaniu i jeśli się nie mylę to znalazlem czarne plamy ( olej ) dołączyłem zdjęcia - przed wyczyszczeniem i po . Jedna była czysta reszta zawierała czarne plamy. Edytowane 26 Listopada 2015 przez FAJNYFACIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Ciśnienia wg. masz w normie.Natomiast nie napisałeś czy świece są mokre po prubie odpalenia.Wymień świece i sprubuj odpalić na plaku.Jak zagada na plaku to problem z gaźnikami a jak nie to coś z układem zapłonowym. Edytowane 26 Listopada 2015 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAJNYFACIO Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Są mokre tylko z czarnymi plamami:( wydaje mi się, że to olej:(Odpalić na plaku??? przepraszam ale nie znam tej terminologi:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Psikasz plakiem w airboxa,tym do nabłyszczania plastików, to taki tańszy zamiennik samostartu do silników :laugh: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 tak, a potem wydłubujesz kawałki airbox-a z oka, super pomysł. Kilka już takich akcji widziałem.Świece są zalane i należy je wymienić na nowe, dopiero potem cokolwiek regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAJNYFACIO Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Po długiej nieobecności znowu jestem, motorek dalej nie śmiga ale zdecydowałem się na generalny remont:)Został rozebrany do ostatniej sróbki. Obecnie jestem na etapie przygotowania ramy do malowania. Rama została troche zmodyfikowana. Bedzie tylko jedno siedzienie. Na silnik też przyjdzie pora i zamierzam go rozebrać też gdyż bedzie malowany, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu:)Rama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 A gdzie zgubiles gorne mocowania tylnych amorow do ramy ?Te silniki maja problem z miekkimi gniazdami zaworow i miekkimi zaworami, bezpieczniej sie bawic ze starszymiz serii KZ ( chlodzone powietrzem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Adam a ten motorek nie ma centralnego amorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 A moze i ma ale i tak nie widze gdzie go zaczepic do ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Adam, widać uchwyt za górnym mocowaniem silnika:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 No widzisz, i na co slepemu okulary ???:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAJNYFACIO Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgadza sie ma centralny amorek:) Cały czas walczę z ramą bo niestety czas jej nie oszczędzał i troche rdzy sie dostało. Na wszystko jest sposób i ramą została potraktowana odpowiednim środkiem na rdzę, teraz troche wyszlifować i wkoncu malowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Nie prościej było zabezpieczyć gniazda łożysk i gwinty , i dać ramę do szkiełkowania i malowania proszkowego ?Licząc Twój czas pracy i zużyte materiały , pewnych rzeczy nie opłaca się robić metodą chałupniczą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ale ile radości będzie mial że sam ogarnął ... Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ale ile radości będzie mial że sam ogarnął ...Właśnie widzę jak folią wszystko poosłaniał , teraz kupi spraye i będzie malował . I wyjdzie kupa z przewagą kupy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.