Skocz do zawartości

proxma

Forumowicze
  • Postów

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O proxma

  • Urodziny 08/15/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów

Osobiste

  • Motocykl
    GSX 550,ZZR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia proxma

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. http://www.tvn24.pl/wypadek-na-zakopiance-nie-zyje-motocyklista,747430,s.html
  2. A jednak to wina świecy :biggrin: Za słabo świeciła... p.s. ale rozrząd ustawiłeś na znaki?
  3. Najprawdopodobniej świeca nie zdążyła oświetlić drogi tłokowi a ten nie wiedział kiedy zawrócić i przydzwonił :biggrin:
  4. Piszesz że nie masz narzędzi. To w jaki sposób zmierzyłeś kompresję? W jaki sposób sprawdziłeś zawory? Na zimnym do odciny :banghead: Więc się nie dziw że wszyscy z Ciebie drą łacha a po tym co napisałeś wyżej to się tylko pogrążasz. p.s. a coś przypadkiem nie chrupło,stókło przed zgaśnięciem?
  5. A prawidłowy poziom paliwa w gaźnikach ustawiony?
  6. http://gorzow.wyborcza.pl/gorzow/7,36844,21809251,smiertelny-wypadek-na-trasie-s3-droga-zamknieta.html#BoxLokGorzImg
  7. Jest tak jak Limo napisał jedna cewka do 1 i 4 a druga 2 i 3 cylinder. U mnie do cewki która daje iskrę na 1 i 4 gar dochodzącą przewody w kolorach czerwonym oraz czarnym a do cewki która daje iskrę na 2 i 3 gar w kolorach czerwonym oraz zielonym
  8. http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,uderzyl-w-auto-ktore-wyprzedzal-br-motocyklista-zginal-na-miejscu,227670.html
  9. Tylko że pstryczek awaryjnych wg. serwisówki łączy ze sobą lewą i prawą linię kierunków. i tam tylko wchodzą 3 przewody. Obawiam się że ten motorek "przeżył przygodę" i ma potrzaskaną wiązkę. Pod wskaźnikami spotykają się przewody które mogą powodować wyłączenie motocykla . p.s. Tam nie ma modułu awaryjnych. Jest jeden przerywacz.A włącznik awaryjnych łączy ze sobą 2 linie. p.s.2 Przyszedł mi jeszcze pomysł że możesz mieć nieumiejętnie podłączony alarm i jak włączasz kierunek to on wyzwala sygnał do przekaźnika cut off i wtedy moto gaśnie. Ale ta teza może być słuszna jeśli masz alarm.
  10. Wiązka do przejrzenia. Wg. mnie włącznik nie ma nic z tym wspólnego. Przejrzyj wiązkę przy zegarach. p.s. Gaśnie tylko przy wbitym biegu czy na luzie też
  11. czy twoje gaźniki mają czujnik położenia przepustnicy?
  12. ustaw prawidłowy poziom paliwa w gaźnikach 14,6 mm +-1 mm
  13. Druciarstwo p.s. A sylikon to najlepiej daj czerwony... To wyżej to oczywiście sarkazm :biggrin:
  14. Możliwe też jest że nie masz wystarczającej wydajności prądowej poprzez zaśniedziałe styki np.: w bezpiecznikach (ja tak kiedyś miałem),kiepska masa,kiepskie połączenie przewodu zasilającego (plus),jakieś uszkodzenie wiązki,padnięte aku,zaśniedziałe złączki,etc. A może tylko brak odpowietrzenia zbiornika -patrz 2 post
×
×
  • Dodaj nową pozycję...