PiotrMSC Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Witam, jakie znacie najmniejsze 4 i 3 cylindrówki, niestety nie przepadam za dźwiękiem 2 cylindrówek stąd te pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) Proszę bardzo http://www.osengines.com/engines-airplane/osmg1330/index.htmlŻart oczywiście. Edytowane 13 Października 2015 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Hahahaha dobre, to do motorynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Swojego czasu Honda robiła 5 cylindrowe 125 i 6 cylindrowe 250 o ile pamiętam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Honda CB350 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/CB350F.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Jak chcesz kupić mały (gabarytowo) i względnie popularny silnik do projektu to CB-ki 400 na chiński rynek wychodziły w 4 garach , troche tez trafiło do europy Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Mam 2 inazumy. Jedna 400, a druga 750.Ta pierwsa to też 4 cylindry. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 CBR250RR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 No więc badnit 400, jak się nie mylę Yamaha XJR 400 R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 ZXR 400, ZZR 400, CBR 400, GSXR 400, FZS 400 i jeszcze kilka by się znalazło, ale wszystkie z nich to kiepski pomysł bo będą raczej dojechane a z częściami będzie problem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Limo,Wnioskując po tym jak wymieniłeś te motocykle, to chyba była jakaś klasa 400, w sportach motocyklowych, czy się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Milion lat temu na tej samej ulicy gdzie mój papcio wynajmował garaż gość miał zxr 250. Kręciło to się chyba do 30 tyś obrotów :) Było tak wściekłe i tak okrutnie pięknie ryczało że wszyscy wyglądali z okien jak człek podjeżdżał. Pamiętam że jak pierwszy raz to z bliska obejrzałem to nie mogłem zasnąć przez tydzień :) Dzień w dzień przyłaziłem do faceta pod garaż i prosiłem żeby na chwilkę włączył. Miałem wtedy może z 9/10 lat. Wtedy to wyglądało jak jakiś motokoncept żywcem ściągnięty z toru. Nie pamiętam żeby jakikolwiek motocykl zrobił na mnie takie wrażenie. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Limo,Wnioskując po tym jak wymieniłeś te motocykle, to chyba była jakaś klasa 400, w sportach motocyklowych, czy się mylę? To chyba jakaś specyfika japońskiego rynku. Wygląda to na klasę pojemnościową/ubezpieczenie/prawo jazdy, trafiają do nas takie rodzynki. Sport pewnie też ale widywałem również całkiem niesportowe 400-tki. Edytowane 14 Października 2015 przez J.Pastor Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Dokładnie takie pojemności były produkowane na Japonię, ze względu na ich sposób obliczania ubezpieczenia (w każdym razie kiedyś, nie wiem jak teraz). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 W Czechach dalej jest taka klasa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.