Tobi Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Mam pytanko bo właśnie mi się się kończy łańcuch. A nie znam się kopletnie na łańcuchach i zębatkach. Dysponuje R6 '99 i Jaki łańcuch (no i zębatki) powinienem kupić?. Chodzi mi rozmiar, typ, itd. Jakiej firmy byście polecili? I czy kupno lepszego da wiekszy przebieg czy jest to sensowny zakup? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Ja miałem RK i był ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 I czy kupno lepszego da wiekszy przebieg czy jest to sensowny zakup?Na łańcuchu nie można oszczędzać przekonał o tym się koleś ode mnie z ulicy gdy do ZX6R kupił w Larsson'ie tani łańcuch ( nie pamiętam nazwy) i tygodniu przy 80km/h ( na szczęście) po prostu mu pękł.Nic się nie stało ale mogłoby... Larsson miał gest i dali mu w ramach reklamacji porządny zamiennik w cenie tego gorszego. Nie ma co ryzykować lepiej dać tą stówkę więcej i przynajmiej w razie czego obwiniać producenta a nie siebie i swoje skąpstwo.Pozdro all Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Proponuje temat "ledwo uszłem z życiem" to własnie temat urywających sie łańcuchów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 D.I.D. i RK rox. Bierz porządnePozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zależy to co prawda od sprzeta jakim jeździsz bo w mocniejszych lepiej zakładać zały (bez spinki).W moim moto (dr 600) mam DIDa ale kupionego "z metra" w autoryzowanym serwisie Suzuki, cena znacznie niższa a jakość ta sama. Tyle tylko, że wymaga zapinki albo zakucia. Przejechałem na nim 4000 km i jak na razie nie wymaga nawet regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Jezdzę Banditem 600, czy zastosowac spinke czy zakuc ???Spinka wygodna,mozna zdjąć łąńcuch do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Polecam też zestaw z firmy PBR ;) A co do spinki w łańcuchu, to nie polecam takiego rozwiązania. Kiedyś taką spinkę zgubiłem. Dobrze, ze się zorientowałem, bo inaczej mogło by być krucho :mrgreen: Lepiej kupić już zakuty łańcuch, a przy okazji montażu przejrzysz sobie i przesmarujesz łożyska wahacza ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 D.I.D. i RK rox. Bierz porządne co do RK zgadzam sie bez niczego, ale do Dida.... hmmmm..... znam chyba z 6 osob, ktore maja dida (w tym ja) i raczej sobie nie chwala... wyciaga sie strasznie nierowno, czesto sie zapieka... nawet larsson w swojej ofercie nie ma dida (gadalem z kolesiem, twierdzi ze "gowna nie sprzedaja" (chociaz dupowate czarne klocki ebc sprzedaja :mrgreen: ), ale prawda moze byc inna) sprzedaja natomiast irysa, co prawda jest to wyrob hiszpanski, ale znam wiele osob, ktore sobie chwala... Sadze ze w tej materii powinien sie wypowiedziec jakis mechanik, jakby mogl... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Widocznie DID didowi nie rowny - moja fabryczna serwisowka Suzuki poleca DID, lub Takasago ale mowi o konkretnych modelach tych lancuchow i konkretnym uciagu.Taka 630 o ponad 100 ogniwach ciezko podniesc z ziemi, a pasowanie sworzni ma takie ze laczylem ten lancuch za pomoca sciskow stolarskich.Zapinke natomiast sie klei na locktite i nie ma problemow ze spadaniem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Pozatym zapinka nie przenisi żadnych obciążeń więc ona nawet nie powinna spaać chyba że uszkodzi się ją przy zakladaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 D.I.D. i RK rox. Bierz porządne co do RK zgadzam sie bez niczego, ale do Dida.... hmmmm..... znam chyba z 6 osob, ktore maja dida (w tym ja) i raczej sobie nie chwala... wyciaga sie strasznie nierowno, czesto sie zapieka... nawet larsson w swojej ofercie nie ma dida (gadalem z kolesiem, twierdzi ze "gowna nie sprzedaja" (chociaz dupowate czarne klocki ebc sprzedaja :mrgreen: ), ale prawda moze byc inna) sprzedaja natomiast irysa, co prawda jest to wyrob hiszpanski, ale znam wiele osob, ktore sobie chwala... Sadze ze w tej materii powinien sie wypowiedziec jakis mechanik, jakby mogl... :mrgreen: ja z kolei na ostatnią zmianę łańcucha w SVce wybrałem ponownie DID. Oryginalnie był montowany DID który wytrzymał około 18000km i został wymieniony w powodu wyciągnięcia , później był RK XRing który pękł po 9800km a teraz znowu jest DID 525VM . Mam nadzieję że obecny DID wytrzyma tyle co fabryczny lub przynajmniej nie pęknie mi jak RK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 ja miałem RK 530 Xring w iksie i trzymał sie ok chociaz sprzedałem moto razem z tym łancuchem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Widocznie DID didowi nie rowny - moja fabryczna serwisowka Suzuki poleca DIDqrde.... moj manual do vfr zaleca did lub rk, ale mam jakies psychiczne obiekcje co do dida... zdecyduje sie chyba na rk... dzisiaj przez przypadek odkrylem tez, dlaczego mam tak nierowno wyciagniety lancuch - 3 ogniwa pod rzad maja duzy luz na tulejakch 8O - tak jakby zrobily sie jajka z tych tulejek... ktos na gume kiedys stawial i to od tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 W ZZR600 miałem DiD-a. Zrobiłem na nim 27 tys. km, zanim trzeba go było wymienić! Znaczy porządny łańcuch. Ale jest DiD i DiD. Mi montowali w Kawasaki na Bema (teraz na Prymasa), i chłopaki nie żałowali mojej kasy - wstawili jakiś który z zębatkami ponad 600 zł wyniósł. Ale był warty! Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.