Skocz do zawartości

Jaki łańcuch i zębatki wybrać?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko bo właśnie mi się się kończy łańcuch. A nie znam się kopletnie na łańcuchach i zębatkach. Dysponuje R6 '99 i Jaki łańcuch (no i zębatki) powinienem kupić?. Chodzi mi rozmiar, typ, itd. Jakiej firmy byście polecili? I czy kupno lepszego da wiekszy przebieg czy jest to sensowny zakup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czy kupno lepszego da wiekszy przebieg czy jest to sensowny zakup?

Na łańcuchu nie można oszczędzać przekonał o tym się koleś ode mnie z ulicy gdy do ZX6R kupił w Larsson'ie tani łańcuch ( nie pamiętam nazwy) i tygodniu przy 80km/h ( na szczęście) po prostu mu pękł.Nic się nie stało ale mogłoby... Larsson miał gest i dali mu w ramach reklamacji porządny zamiennik w cenie tego gorszego. Nie ma co ryzykować lepiej dać tą stówkę więcej i przynajmiej w razie czego obwiniać producenta a nie siebie i swoje skąpstwo.

Pozdro all

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy to co prawda od sprzeta jakim jeździsz bo w mocniejszych lepiej zakładać zały (bez spinki).

W moim moto (dr 600) mam DIDa ale kupionego "z metra" w autoryzowanym serwisie Suzuki, cena znacznie niższa a jakość ta sama. Tyle tylko, że wymaga zapinki albo zakucia. Przejechałem na nim 4000 km i jak na razie nie wymaga nawet regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Polecam też zestaw z firmy PBR ;)

 

A co do spinki w łańcuchu, to nie polecam takiego rozwiązania. Kiedyś taką spinkę zgubiłem. Dobrze, ze się zorientowałem, bo inaczej mogło by być krucho :mrgreen:

Lepiej kupić już zakuty łańcuch, a przy okazji montażu przejrzysz sobie i przesmarujesz łożyska wahacza ;)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza