wiciu_r Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Może bzdurny temat, ale co kupię jednoślad to muszę to robić. Jest jeden wyjątek. Mam skuterek Peugeot Trekker z 2003r (z salonu) i nic w nim dotychczas nie robiłem, ale wszystko inne 3 lata i wymiana i to poczynając od CZ 350 (nowa, 2 lata i olej z amorów zjadł gumowe osłony), Jawa 350TS to samo, dawna Yamaha i Piaggio (używane) max do roku, teraz Suza Fredek (po 9 miechach). Coraz trudniej o części do starych moto i zastanawiam sie nad zrobieniem zapasu (właśnie kupiłem uszczelki do Suzie) bo Fredek ma obiecaną emeryturę.Szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Gumowe skarpety na lagach znacznie ją zwiększają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 BMW F650, 20 lat i uszczelniacze od nowości nie ruszane. Motocykl z gumowymi osłonami na lagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Gumowe skarpety co prawda w pojazdach demoludów rozpuściły się od przecieków z wewnątrz. Raczej piasek nie miał na to wpływu. Może to była jakość materiału bo przeciez i CZ i Jawa miały pełne osłony łańcucha, który i tak po 6kkm był do wymiany (zaliczyłem tymi moto 42kkm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Uszczelniacze kupujesz oryginalne czy zamienniki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Gumowe skarpety na lagach znacznie ją zwiększają. Właśnie też kiedyś tak myślałem, ale o dziwo kilka osób znających temat doradzało mi jednak żeby bez skarpet jeździć... Ponoć ma to swoje wady... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Właśnie też kiedyś tak myślałem, ale o dziwo kilka osób znających temat doradzało mi jednak żeby bez skarpet jeździć... Ponoć ma to swoje wady... W moich motocyklach z takowymi (XL600, XRV750) nie miałem z tym problemu, natomiast w CX500 z gołymi lagami na wierzchu dwa razy musiałem je wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Jeszcze krzywe rułki przyśpieszają przecieki . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Uszczelniacze puszczają od dziur i nierówności w lagach. teoretycznie jeżeli skarpeta szczelna to zawsze pomoże. Rozwiązanie pośrodku to takie montowane na ladze ochroniacze wystające parę centymetrów do góry.... Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 mnie w xr 600 wytrzymały 1 miech po regeneracji :D :D :D Ale może ja jestem za gruby i na tym się nie skacze z napompowanym zawiasem :laugh: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 W sobotę rano wymieniam i heja w trasę do Czech. Jak mi coś puści to się zdenerwuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 BMW F650, 20 lat i uszczelniacze od nowości nie ruszane. Motocykl z gumowymi osłonami na lagach.Ale olej chyba zmieniałeś?Ja w Monsterze właśnie zmieniłem uszczelniacze pierwszy raz od 2002 roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Hayka 67kkm, 16 lat i jeszcze fabryka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 mnie w xr 600 wytrzymały 1 miech po regeneracji :D :D :D Ale może ja jestem za gruby i na tym się nie skacze z napompowanym zawiasem :laugh: Myślę że enduraki to inna sprawa jeśli chodzi o lagi... Wystarczy troszkę pecha i można nowe lagi załatwić na pierwszym wypadzie terenowym :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszek34 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Hayka 67kkm, 16 lat i jeszcze fabryka :) To w śrdoku jest chyba smoła zamiast oleju... Cytuj LTD34 SUSPENSION WORKSHOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.