Gość Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 To za chwile będziesz jak "Żony Holywood" - zazdraszczam.Nie masz czego, zapie**alam jak osiol, jest to kosztem wolnego czasu. wiec cos sie za to nalezy. Apropo zony Hollywood to sciema, jedna glowna z tych co tam wystepuja to znajoma moich rodzicow, dorobila sie na swoim mezu, a nie tak jak pierd........ ze sama doszla do wszystkiego od zera. Facet usmazyl napieciem swoje wnetrznosci w fabryce, ona oskarzyla fabryke ze nie ma sexu z nim po tym wypadku, wyciagnela pare baniek z fabryki. ..........EVO ma piękne niskie obroty ale jak w każdym silniku nowszym czy starszym także słychać jakieś odgłosy. A co do oleju jeżeli na niektórych silniki pracują o niebo lepiej to dlaczego nie? :)..............Ja tam mam +/-1000 na wolnych i mi to nie przeszkadza. Zapewniam cie ze praca zdrowego evo jest idealnie aksamitna, w porownaniu do nowego tc. TC generuje dzwieki jakbys wpierdzielil 2 kg srubek do silnika, to wszystko tam lata.Najlepszy olej jakio mozesz wlac na okres letni to 60 np Amsa, nie zrobia sie z niego szczyny w wysokich temp.Nie oczekuj cudu od oleju, on tylko chroni, zabezpiecza, czasem troche wyciszy gore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boccacio Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Mnie tam żadne odgłosy nie przeszkadzają a jak będą to założę jakiś głośny wydech i po sprawie. Jasne że olej nie jest antidotum na specyfikę pracy silnika. Tak jest i już. Ale jeżeli są oleje dzięki którym można ucywilizować prace silnika i oszczędzić mu chociażby w 1% zużycie to chętnie taki olej wleję. Też mam 1000 na swoim bo na wtrysku to nic dziwnego, a i tak bym nie obniżał. Jak kiedyś mi się objeździ to pomyśle o EVO. Na razie jednak magia TC trwa. W końcu przesiadka ze Sporta na Grubasa to duża różnica. 3 maj się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 WitamCzy ktoś z Szanownych kolegów lub koleżanek stosował do silnika olej Motul 7100 20W50 interesuje mnie czy zauważyliście jakąś róznicę w pracy silnika oraz czy np. silnik głośniej pracuje lub słychać bardziej górę silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordElrond Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Witaj. Ja latam na takim oleju, do skrzyni zapodaję BelRay dla sporta, zatem nie wiem, czy moje zdanie będzie jakieś miarodajne - to tylko sporciak w końcu :wink: .Wydaje mi się, że na tym oleju silnik chodzi raczej nieźle ale fakt - nie mam orientacji jak chodził na wcześniejszym. Wymieniłem wszystkie płyny w motórze zaraz po tym, jak znalazł się w moim garażu dwa lata z hakiem temu :). Odpalenie i mała jazda tylko dla rozgrzania olejów nie jest właściwa, aby jakoś zdecydowanie się wypowiadać, przynajmniej według mnie. Co do odgłosów - raczej nie słyszę jakichś specjalnych stuków spod baku, owszem, miałem inne problemy, których objawami były stuki i szarpnięcia ale to już za mną (pulley przedni jechał na oparach wieńca wewnętrznego), teraz takie szatkowanie i stuki w skrzyni biegów słyszę i czuję, jak prędkość, bieg i obroty nie są dobrane jak trzeba ale to inna bajka. Podsumowując - Motul (raczej) rulez, nie wiem, czy na to ma jakiś wpływ chłodnica oleju, którą mam założoną, ale akurat to ustrojstwo moim zdaniem to rewelacyjny patent, zwłaszcza w upalny dzień w miejskich korkach. Nie planuję zmieniać oleju na inny jak dożyję do następnego roku chyba, że ktoś z bardziej doświadczonych Kolegów zaproponuje olej o znacząco lepszych parametrach. Pozdrawiam :crossy: Cytuj 1. Nigdy nie kłóć się z głupcem. Ludzie mogą nie dostrzec różnicy2. Jeśli podejmiemy walkę, możemy przegrać. Jeśli jej nie podejmiemy - już przegraliśmy. Leonidas - król Spartan 3. "Czasem wygrywasz, czasem przegrywasz, ale zwycięstwa nie mogą być powodem do wywyższania się a porażki powodem do załamywania, bo wygrywać i przegrywać trzeba umieć z klasą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boccacio Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 W końcu wymieniłem płyny ustrojowe w swoim Grubasie. Silnik i sprzęgło Amsoil 20w50 i skrzynia 75w140. Jakie są moje odczucia może zbyt subiektywnie ale po zmianie jest tak - skrzynia pięknie pracuje, faktycznie biegi wchodzą aksamitnie i nie słychać żadnych stuków, zupełnie jak w Japonii. Sprzęgło wcześniej jakby delikatnie ciągnęło - teraz nic a nic. A co do specyfiki TC - jak to niektórzy uważali ze olej to żadne antidotum to napisze tak z tych 2 kg śrubek co to niby w silniku latają To już zostało tylko 0,5 kg - znacznie ciszej. Ocena po przejechaniu 100 km od wymiany. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Kusi mnie do Dyny 103" z małym przebiegiem zalać syntetyka...zawsze jeździłem na mineralu 20W50 (ostatnio Bel-Ray) i wszystko OK.pozostać na zestawie B-R: 20W50, Primary, 80W90 czy poszukać sysntetyka? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Szafir ja tez zalałem komplet Bel-Ray minerła to TC 96 - i zastanawiam się czy nie wlać do drugiego TC 96 syntetyka - w zasadzie powinien mieć lepsze parametry w wysokich tem. jakie generuje TC 96 nie mówiąc o 103 . Co do mineralnego te jestem zadowolony fajnie wszystko chodzi i cena jest tez dobra. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Wszystko zależy od przebiegów, można zalać syntetyka nie powinno być problemów.Co do syntetyków to polecam Amsoil 20W50, RedLine 20W50, Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10W-60, Motul 7100 20W50 ale do TC nie za bardzo, ze względu na lepkość. Chociaż dużo osób na nim jeździ.Co do minerałów polecam Valvoline VR1 20W50, HD 360 tylko proszę pamiętać wymiana co 2000 max 2500 mil. Dlaczego HD 360 ze względu na bardzo fajny pakiet dodatków magnezu i boru który wraz z fosforem i cynkiem ładnie zabezpiecza. Trzeba też pamiętać, że dwie parady moto i olej jest szmelc (zagotowanie oleju).Co do TC 96 i 103 poszedłbym raczej w synteze ze względu na generowanie ciepła lub Valvoline ale do około 2000 mil i zmiana.Co do syntezy Amsa po zalaniu może troszkę więcej przeciekać ale to jest ze względu na jego dodatki oraz bazę PAO która powoduje mikroskopijne skórczanie się uszczelnień ale to można obejść dodatkami estru. Mam wielką prośbę do wszystkich tych co zalali syntetyki po przejściu z minerału czy zauważyli głośniejszą pracę góry silnika. Jest to ważna informacja dla mnie bo chcę sprawdzić jedną teorią. Pozdrawiam Edytowane 13 Września 2016 przez maniek1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amax70 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Zalałem sporta xl1200c z 2005r w tamtym roku syntetykiem SE 20w50 do skrzyni formula hd (przedtem był jakiś minerał chyba motul), w tym roku motul 7100 20w50 wszystko. Różnicy w hałasie nie słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Do Maniek 1300, zalałem 15W 50 w zeszłym roku. Mam wrażenie że pracuje ciszej . Ciśnienie trzyma lepiej niż na mineralnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 lechN napisz mi proszę jakiej marki był ten 15w50 i jaki rodzaj synteza czy pół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Mobil Racing 4T pełny syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eber unter Rummelsberg Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jak to w końcu jest z tą ilością oleju? Wlałem cały litr oleju do sprzęgła i jeszcze nie sięga dolnej krawędzi otworu, a w manualu piszą, że powinno wejść niecałe 800 ml. Silnik TC88 z 2002r. Moto oczywiście w pozycji pionowej. Cytuj "Jeździć! Nie pier*olić!" - Izi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Bo powinieneś mieć na bocznej nóżce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Panowie, obaj wielka pomyłka: 1. Eber - poziom oleju max. to dolna krawędź otworu, olej powinien sięgać sprężyny diafragmowej 2. Lech N - sprzęgło i skrzynię ZAWSZE sprawdzamy w pozycji pionowej motocykla. Olej silnikowy sprawdzamy w Touringach na bocznej stopce, w Softach w pionie - ale zawsze polecam sprawdzić w serwisówce, bo HD bywa niekonsekwentny i w niektórych rocznikach może być inaczej - teraz nie pamiętam. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.