easo Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Moto - Kawasaki KZ 550 LTD.Poprzedni właściciel, a raczej jeszcze wcześniejszy musiał się nieźle napocić nad elektryką, a efekt jest takiPo przekręceniu kluczyka świeci wszystko reflektor, tył i kierunki z przodu (światłem ciągłym) te z tyłu milczą. I teraz co mnie interesuje najbardziej jak włączę któryś kierunek to świeci wyraźnie mocniej ale dalej światłem ciągłym, a jak włączę awarynje to migają, chociaż świecą non stop (mocniej i słabiej, ale wyraźnie migają). Jakieś pomysły od czego zacząć śledztwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) może to wersja amerykańska :D pytanie trochę dziwne - zacznij od rewizji instalacji - schemat w łapę i lecisz z koksem ;) Edytowane 15 Lutego 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Przerywacz sprawdź po prostu. A potem to co Konrad napisał. Samo okablowanie kierunków zobacz i czy przypadkiem nie są żarówki dwułóknowe (takie jak właśnie w jułesej wersji). Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 miałem kiedyś KZ 550, ale nie przypominam sobie żeby tam były światła awaryjne, pozatym w tym motocyklu intalacja nie jest dramatycznie trudna , może ktos próbował własnie zrobić sobie wersje USA, albo nieudolnie przerobił w druga stronę, zaproponuję tak jak koledzy wyżej, schemat i po kolei każdy obwód od początku do żarówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easo Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 W sumie sprawdzenie całej instalacji i tak pewnie mnie nie ominie - tym bardziej że kierunków z tyłu brak, a żeby go odpalić trzeba kabelki zwierać (tu akurat chyba tylko przełącznik wysiadł) Przyszło mi do głowy że ma oświetlenie amerykańskie ;) w końcu awaryjne miga po amerykańsku. Żarówek jeszcze nie oglądałem (generalnie mało co udało mi się obejrzeć) No ale jakby był amerykański to kierunki też powinny migać, a nie migają i ciekawy jestem czy przerywacz może być nie teges. Motor jest z NL i tam śmigał. Nie bardzo się orientuję czy tam można jeździć z amerykańskim oświetleniem, ale zgaduję że nie - co jest dodatkową zagadką co się motórowi przytrafiło i jaka jest jego historia. Tak czy owak w sobotę zaczynam śledztwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Dokladnie sprawdz wszystkie masy, specjalnie od migaczy i swiatel, korozja jedego z tych polaczen powoduje wariacje ciezkie do opisania w calej instalacji.To samo z pomylka typu przelozenie kabelkow w ktoryms z kierunkowskazow, tak ze kabelek pozycji idzie do kierunku i odwrotnie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 W sumie sprawdzenie całej instalacji i tak pewnie mnie nie ominie - tym bardziej że kierunków z tyłu brak,Skoro z tyłu kierunków brak to jakim cudem mają poprawnie działać kierunki przednie ? Aby przerywasz działal poprawnie , musi byc obciążony dwiema żarówkami .Jedna z tyłu i druga z przodu i inaczej głupieje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easo Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Skoro z tyłu kierunków brak to jakim cudem mają poprawnie działać kierunki przednie ? Aby przerywasz działal poprawnie , musi byc obciążony dwiema żarówkami .Jedna z tyłu i druga z przodu i inaczej głupieje . Niby tak, ale awaryjne migają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Skoro z tyłu kierunków brak to jakim cudem mają poprawnie działać kierunki przednie ? Aby przerywasz działal poprawnie , musi byc obciążony dwiema żarówkami .Jedna z tyłu i druga z przodu i inaczej głupieje .zazwyczaj działają tylko częstotliwość "migania" jest większa Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Niby tak, ale awaryjne migająNo tak , bo jak włączysz awaryjne , wtedy przerywacz jest obciążony dwiema żarówkami z przodu i migają . Jak włączysz kierunnek prawy lub lewy , to z braku kierunków tylnych , przerywacz jest obciążony tylko jedną żarowką przedniego migacza i przerywacz głupieje i nie działa . Edytowane 15 Lutego 2015 przez bruns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Przerywacze obciążone połową nominalnego migają szybciej albo świecą na stałe. To od któregoś roku wymóg w UE dla nowych sprzętów - pojazd MUSI jakoś sygnalizować brak jednej żarówki na stronę. Awaryjne to obciążenie 4 żarówkami, realizowane przerywaczem o większej obciążalności albo dwuobwodowym. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ziomy, ale co wy tu koledze za głupoty opowiadacie? Przecież to zwykły śmietnik w wersji amerykańskiej, czy tam kanadyjskiej, czy inny cyrk. W kierunkach przednich prawdopodobnie są założone żarówki dwuwłóknowe. wystarczy, jak odepniesz włókno 5W.Jak mniemam, nie ma toto włącznika świateł jako takiego. Może to nawet ten sam, którym onegdaj miałem okazję trochę pojeździć.Jeśli włącznik świateł jest, to musisz odpiąć zasilanie przełącznika krótkie/długie ze stacyjki pod włącznik. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Żadna to zagadka , przecież to zwykła "ameryka" . Brak włącznika świateł ( same się włączają po zapłonie ) i brak postojówki w lampie .W zamoan postojówki w kierunkach żarówki z dwoma włóknami . Aby nie świeciły wystarczy rozpiąć brązowy przewód idący do nich .Żeby reflektor nie świecił zaraz po włączeniu zapłonu , trzeba założyć dodatkowy przekaźnik podłączony do kontrolki ładowania albo smarowaniaWtedy reflektor będzie się włączał dopiero po uruchomienu silnika . Bardzo prosta przeróbka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Dokladnie sprawdz wszystkie masy, specjalnie od migaczy i swiatel, korozja jedego z tych polaczen powoduje wariacje ciezkie do opisania w calej instalacji.To samo z pomylka typu przelozenie kabelkow w ktoryms z kierunkowskazow, tak ze kabelek pozycji idzie do kierunku i odwrotnie :). dokładnie jak kolega napisał, często gęsto kierunki są podłączone szeregowo jak lampki w choince i poprzez zeżarcie gniazda żarówki przez korozję dzieją się cuda. a co do samej instalacji to ściągnij "wiring diagram" i zwróć uwagę na tzw "relay'ie" - miałem identyczne cuda w XJ550 Maxim wersji US. instalacja jest prosta, nie miałem bladego pojęcia o elektryce jak się za to zabierałem, a w efekcie naprawiłem wszystkie niedociągnięcia, więc dasz radę. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 często gęsto kierunki są podłączone szeregowo jak lampki w choinceWiększej bzdury to w życiu nie czytałem ! Podaj przynajmniej jeden przykład . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.