TomaszKoo Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 80k km na jednych okładzinach ? jak ty jeździsz :D Nie ja, mój ojciec. Ostatnio na przeglądzie powiedzieli, że idzie na rekord :) Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Da radę zrobić 80 tysi na jednych klockach, jak się hamuje silnikiem i nie jeździ agresywnie. Odnośnie Kia, Hyundai itd., to fakt że jakościowo te samochody są coraz lepsze. Niestety poprawa jakości wiąże się ze wzrostem cen, które już nie są takie konkurencyjne jak kiedyś. Rzekłbym, że są bardzo zbliżone do cen europejskich. Autor pyta jednak o nowy samochód i do tego nie budżetowy. Jeśli ma być komfortowy i dobrze trzymać się jezdni, to chyba trzeba przychylnym okiem spojrzeć na BMW. Nie wiem jak w modelu 1 (bo pytanie jest o kompakt), ale jeździłem trochę nową piątką i połączenie komfortu z trzymaniem w zakrętach jest niesamowite. Inna sprawa, że jeśli będzie to kompakt ze stajni BMW, to pewnie wyjdzie w cenie klasy średniej jakiegoś opla czy forda ;) pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 No ceny katalogowe BMW 1 zaczynają się od 87.200 (3d) i 90.300 (5d) w tym pakiet serwisowy na 100.000 km lub 5 lat, więc nie tanio :) Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 No ceny katalogowe BMW 1 zaczynają się od 87.200 (3d) i 90.300 (5d) w tym pakiet serwisowy na 100.000 km lub 5 lat, więc nie tanio :)No właśnie "zaczynają się". Wsadźmy cokolwiek z wyposażenia do środka, dodajmy ciut mocniejszy niż podstawowy silnik i już zrobimi nam się koło 120.000PLN, czyli tyle ile za przyzwoitą furę klasy średniej producenta NIEpremium :)Autor wątku jednak chyba nie podał budżetu :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Faktycznie jest drozej, nawet duzo drozej, jednak BMW daje zupelnie inna przyjemnosc z jazdy, niz popularne tanie samochody. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Golf V którego mamy w domu od nowości, ma przejechane 135.000 km i jeszcze nie dotykane klocki. Podejrzewam, że do 150.000km dociągnie. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nudny Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Jeśli BMW to trójkę, jedynka jest mała w środku, choć wykonanie klasy premium jak w każdym BMW. Wszystko zależy od funduszy, ale jesli kupi japoński to w perspektywie kilku lat eksploatacji serwis będzie droższy, części dużo droższe od tych do samochodów europejskich (myslę o oryginałach a nie o zamiennikach) , a i wykonanie, i materiały użyte we wnętrzu samochodów europejskich są chyba lepsze jakościowo (może jedynie honda trzyma wysoki poziom). Możesz klocków nie wymieniać i 200 tys km , ale jak są twarde, tylko w tym czasie trzy razy wymienisz tarcze... Chyba że nie hamujesz przed światłami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Serwis japonczyka drozszy od BMW ???To chyba tylko w Polsce :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Nie tylko w Polsce, japonskie samochody, te ktore sa produkowane poza Europa maja naprawde drogie czesci.Po czesci odpowiadaja za to cla i koszty transportu. W Kanadzie czy USA sytauacja moze sie zupelnie inaczej przedstawiac.Wiesz Adamie ceny czesci np. do Toyoty w Kanadzie sa niskie, poniewaz produkuje sie je w Kanadyjskim Cambridge np. ;)Poza tym do Japonii macie blizej i cla pewnie nizsze sa. Kiedys czytalem o Mitsubishi Lancerze, koszt oryginalnych czesci zamiennych jest nieadekwatny do klasy samochodu, przecieralem oczy z niedowierzania, ceny byly naprawde bardzo wysokie. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Klocki i tarcze oryginalny zestaw od nowości, więc Twoja teoria obalona ;)Serwis japońca jest tańszy od BMW. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 a kiedy klocki się szybciej drą -jak hamujesz długo ale delikatnie czy krótko ale ostro ( mocno wciśnięty pedał ) ?? tak z ciekawości pytam jak już robicie licytacje kto więcej na jednych żeby za rok też wystartować :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Nie wiem, nie zwracam na to uwagi. Podejrzewam, że tak długo wytrzymują, bo przeważnie na trasie jeździ, a nie w mieście. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 a kiedy klocki się szybciej drą -jak hamujesz długo ale delikatnie czy krótko ale ostro ( mocno wciśnięty pedał ) ?? tak z ciekawości pytam jak już robicie licytacje kto więcej na jednych żeby za rok też wystartować :D Wydaje mi się że lepiej długo a delikatnie, tak jak z oponami, bardziej się zdziera gdy ostro hamujemy czy ruszamy niż gdy się jeździ delikatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Też mi się tak wydaje, że delikatniej i dłużej. Wtedy nie nagrzewają się tak gwałtownie Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Ja przełozyłem klocki z tyłu na przód i spokój na nastepne ileś tam tysi :laugh: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.