Skocz do zawartości

Cafe Racer - budowa, Kto? Co? I za ile?


Rekomendowane odpowiedzi

Ale najpierw lepiej zadzwoń, i pogadaj telefonicznie, bo tam tanio nie jest samo o tym wiem :icon_rolleyes: ...

 

Pozdr. J-999

 

P.S. Nie chcę potem, żeby ktoś na mnie psy wieszał, że się przejechał na darmo i czas tracił... zrozumcie człowieka... znaczy mnie :icon_rolleyes:

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/yamaha-inny-tx-750-unikat-cafe-racer-M4150427.html

myślałem, że już nic w temacie nie zaskoczy a tu popatrz :)

dziwne ale pierwszy raz widzę ten motocykl

wujek google podpowiada, że był produkowany przez zaledwie dwa lata ale to czyni go niezwykle unikatowym

i oprócz wydechów podoba mi się nawet bardziej niż cb750four

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hhehe, Kondzio, pokazałeś jeden z tych motocykli ( oprócz np. XS 500, XZ 550), o których Yamaha chciałaby jak najszybciej zapomnieć... :icon_mrgreen:

 

Moto mina, co prawda jako całość ładnie się prezentuje, ale nadaje się tylko do postawienia koło kominka...i ewentualnie zrobienia rocznie 100-400 km...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hhehe, Kondzio, pokazałeś jeden z tych motocykli ( oprócz np. XS 500, XZ 550), o których Yamaha chciałaby jak najszybciej zapomnieć... :icon_mrgreen:

wyżej Rafał.89 już podlinkował

może faktycznie motocykl nieudany skoro produkowany tylko przez dwa lata, co nie zmienia faktu że robi wrażenie ;)

masz więcej informacji na temat tego sprzęta? tzn. co tam im konkretnie nie wyszło konstrukcyjnie?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam. M. lepiej pamięta, bo deczko więcej ma doświadczenia :icon_mrgreen:

 

ale tam chodziło mniej więcej o to...

 

problems lay with the Omni-Phase balancer: At high rpm the balance weights would whip oil in the sump into a froth, aerating the oil and starving the crank for lubrication which resulted in bearing failure.[3]

In addition, the balance chain would stretch, resulting with the counterweights being out of phase and making the engine run rough. Although Yamaha quickly repaired the problems, including a deeper sump and an adjustable balance chain, sales fell and the TX750 became synonymous with poor design and reliability. The 1974 Model was extensively modified with a revised sump and does not suffer from reliability issues

 

 

za Wikipedią...

 

Ja miałem to dokładnie opisane w Motorrad Reisen & Sport w dziale klasycznych motocykli, tylko, że tam "Helmut" miał moto do stawiania koło kominka.....

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to o to chodzilo, wyciagajace sie lancuchy balancera powodujace dodatkowe wibracje silnika i sam balancer zabierajacy i pieniacy olej w silniku co powodowalo brak oleju na lozyskach walu korbowego :). Yamaha poglebila miske olejowa w nastepnym modelu i zastosowala napinacz tego lancucha co zalatwilo sprawe ale 2 cylindrowa, 4 zaworowa XS 500 i ta 2 cylindrowa 750 mialy ten problem.

Dobrze wiedziec zanim sie czlowiek na to zdecyduje. 5 tys to facet po prostu dodal jedno zero za duzo.

 

Dobre bazy to te sprawdzone - XS400, stara seria CB chociaz je szkoda ciac jak sa w jakim takim stanie, to samo z seria Suzuki GS ktora by pasowala na duzego faceta jak Klaudiusz jesli chodzi o wieksze pojemnosci, z Kawasaki tez trzeba uwazac na stara 2 cyl 750 ktorej symbolu juz nie pamietam - 4 cyl wiekszych pojemnosci sa oczywiscie dobre tylko chyba latwiej wykrzesac z tego streeta niz cafe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.. Adam, dodał ważną kwestię, kurde ciąć klasyka, to prawie profanacja....inna kwestia, rozmiary, mały motorek, śmiesznie wygląda, pod rosłym potężnym facetem.....mm, dobrze że ja nie mam z tym problemu hahahhahahaaa :icon_mrgreen: .... chociaż ostatnio kolega zapytał mnie, czy na swoim DucatiEnduro ( 900 mm w siedzieniu) nie mam problemu z dosięgnięciem do ziemi... spojrzałem na niego tak dziwnie, że mu się głupio zrobiło...to mu wytłumaczyłem , że dla mnie wysokość nie ma znaczenia...na wszystko jest sposób, albo technika...

...ale za mały to już jest problem, bo jak np. trzeba nagle uciec, przed pragnącym rozjechać Cię TIR-em, to przyda się parę gratisowych Nm, lub KM...a tego małe motocykle pokroju SR niezbyt zapewniają...

Ostatnio jechałem za TIR-em 118 km/h i skubaniec mi odjeżdżał....białorusin jeden...

 

Pozdr. J-999



A my dzisiaj jeeeeeeeeeeeeep hahahhahahahahahahhahaa :icon_mrgreen: :buttrock: :crossy: :icon_eek:

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/117804-masz-japonskiego-klasyka/page-14

 

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem cos takiego http://www.wrenchmonkees.com/monkee-20.html zbudowany na bazie 750 SS i zastanawiam się czy swojego STka podobnie nie przerobić, w sumie cięcia nie za dużo głównie malowanie. przeróbka tyłu i baku ....... hmmm.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...