Guti Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Pierwsze serie to już kosmos w UK np od 3 K F w góre , jak niski przebieg i oryg stan ponad 5 k F 750/1100 , rodzyny trzymane po garażach w ciepłym suchym klimacie kooope lat w USA , czasem pojawiają się na ebayu , pociesze oko i tylko tyle :sad: ceny ... . Ciekawy jest model 750 z 90 r (bardziej dostępny w przyzwoitych cenach) i 750 z 89 GSX-R 750R solówki podobno 500 tylko ich wyszło , i co ciekawe był taki rok temu na alleshit w oryginalnej ramie , oryg owiewki lakier fabryczny , tylko niestety miał wymieniony silnik , tez na 750 , tylko nie napisał z którego roku , jeśli z 90r to byłby bardzo podobny jak ten z limitowanej serii , poszedł za jedyne 4 tys zl :) w ten sam dzień w którym się pojawił w ogłoszeniu ... O sprawdzonej (w polskich warunkach :banghead: ) wytrzymałości i odporności na katy chyba już każdy wie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 (edytowane) A w tamtym roku za 2600zł stał taki olejak na allegro i to nie mało czasu, 750 rocznik 88, stan idealny. Edytowane 4 Listopada 2012 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 ten model czyli ostatni olejak byl moim swiadomym wyborem , nie sugerowalem sie tym czy to klasyk lepszy czy gorszy od poprzednikow , kierowalem sie swoim gustem , poprostu ten model daze sentymentem i ten akurat w takim dokladnie malowaniu mi sie podoba najbardziej ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 ten model czyli ostatni olejak byl moim swiadomym wyborem , nie sugerowalem sie tym czy to klasyk lepszy czy gorszy od poprzednikow , kierowalem sie swoim gustem , poprostu ten model daze sentymentem i ten akurat w takim dokladnie malowaniu mi sie podoba najbardziej ;) No i o to chodzi . Myślę , że Już coraz mniej ludzi wybiera stare japsy przypadkowo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 (edytowane) mysle ze moj gixer zasluguje na miano klasyka , klasyka gatunku pod kazdym wzgledem chyba ;)Jaki klasyk, chyba w 22 wieku :sad: .To jest klasyk http://szukaj.pl.mobile.eu/motocykl-ogloszenia/honda-750-four-k1-neu-einmalig-hamburg/168130229.html?useCase=SearchSession&__lp=3&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=750+four&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&lang=pl&pageNumber=1 Edytowane 4 Listopada 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Nikt nie mowi ze nie jest, ale ostatnia seria olejakow tez kiedys na pewno bedzie "klasykiem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Kurde, moto z 90 to ma być "stary japoniec"??? Panie, do czego ten świat dąży.... :) :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 20 lat minelo jak jeden dzien :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 20 lat minelo jak jeden dzien :)No tak ale przy takiej produkcji "masówki" nie wszystko będzie uznawane za wartościowy klasyk :mellow: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 na pewno za 10 lat olejak będzie bardziej pożądanym/poszukiwanym sprzętem niż każdy sporciak po 86r Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No tak ale przy takiej produkcji "masówki" nie wszystko będzie uznawane za wartościowy klasyk :mellow: . odejmij od tej "masówki" ilość rozbitych doszczętnie motocykli tego modelu przez niedoświadczonych mistrzów prostej a przekonasz się, że to już jest unikat :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 odejmij od tej "masówki" ilość rozbitych doszczętnie motocykli tego modelu przez niedoświadczonych mistrzów prostej a przekonasz się, że to już jest unikat :biggrin:No może masz rację :blink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 No tak ale przy takiej produkcji "masówki" nie wszystko będzie uznawane za wartościowy klasyk :mellow: . łysy wiesz ile garbusów wyprodukowano na świecie?pewnie powiesz, że to nie "klasyk" odejmij od tej "masówki" ilość rozbitych doszczętnie motocykli tego modelu przez niedoświadczonych mistrzów prostej a przekonasz się, że to już jest unikat :biggrin: każdy unikat będzie klasykiem, ale nie każdy klasyk musi być unikatemto tak mi się przypomniało z logiki na pierwszym roku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 "łysy wiesz ile garbusów wyprodukowano na świecie?pewnie powiesz, że to nie "klasyk"no tak ale one są z metalu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Piotr ma racje , malo ich jest wlasnie z tego powodu ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.