Skocz do zawartości

Turystyk dla 2 osób duży wybór , Co wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Kurde jacy dobrzy ludzie są na forum :) Mariusz mówisz o Inazumie ? Jeszcze nikt się nie wypowiadał , co bym nie wybrał to widzę że się zbiera niezła ekipa na przejażdżki ze Świętokrzyskiego .Miałem dzisiaj okazję się przymierzyć do XJ 900, i powiem szczerze że bardzo pozytywne wrażenia w porównaniu do XJ 600S, większe , duże moto wygodne bo i z pasażerem była przymiarka , a mam 185 cm wzrostu pozycja wyprostowana jak na Enduro prawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małą inazumą zrobiłem ponad 20tyś km i całkiem dobrze ją wspominam

niemniej do turystyki zwłaszcza we dwie osoby są lepsze sprzęty

gsx 750 dobrze nadaje się na miasto i krótkie pozamiejskie przejażdżki, spalanie też małe nie jest ale sprzęcior daje frajdę

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Maciek, mówię o Inazumie. Choć tak po prawdzie, to przydomek Inazuma przynależy do GSX1200, a GSX750 to po prostu GSX750 ;) lecz często także jest mylnie nazywany Inazumą. W każdym razie Konrad dobrze to ujął - do turystyki we dwoje na pewno są lepsze sprzęty, aczkolwiek do "trybu mieszanego", tak jak już pisałem, GSX jest genialny i na pewno szybko się go nie pozbędę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Da rade bez stresu przelecieć 600 km VFR z pasażerem ?

 

za kierownica zrobilem max 1200 dziennie , na dobrej drodze, bez dostosowania predkosci do ekipy machniesz spokojnie 1500 , co do plecaka , to zalezy od plecaka , mialem takiego koscistego ze po 100 km tylek ja bolal , a inny po 400 ziewal z nudow :) . Na trasie docenisz kierownice na cliponach , warto jeszcze dac wyzsza szybe , ale to nie jest koniecznosc .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Hej,

Mam takie pytanie jak w temacie zastanawiam się na kupnem jakiegoś niedrogiego turystyka. Obecnie jeżdżę Kawą LTD450, ale doszedłem do wniosku, że jeszcze nie czas na jazdę chopperem. I zastanawiam się nad Honda Magna lub http://otomoto.pl/oferta/yamaha-xj-600-s-diversion-2000-w-wa-oferta-prywatna-ID6yzdWf.html#3a59f03edb . Zastawiam mnie jedno: mianowicie cena tych modeli. XJ jest średnio 10 lat młodsza a w podobnej cenie. I czy moto z Francji to podobnie jak w przypadku 4-kółek?? Że opłaca się ściągać tylko uszkodzone?? Lub jaki moto Wy byście proponowali?? Chciałbym jakiś turystyk na którym mógłbym śmigać z żonką w trasy, ale coś gdzie nie musiałbym leżeć na baku :) Z góry dzięki za pomoc :)

Edytowane przez Borek1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam takie pytanie jak w temacie zastanawiam się na kupnem jakiegoś niedrogiego turystyka. Obecnie jeżdżę Kawą LTD450, ale doszedłem do wniosku, że jeszcze nie czas na jazdę chopperem. I zastanawiam się nad Honda Magna lub http://otomoto.pl/oferta/yamaha-xj-600-s-diversion-2000-w-wa-oferta-prywatna-ID6yzdWf.html#3a59f03edb . Zastawiam mnie jedno: mianowicie cena tych modeli. XJ jest średnio 10 lat młodsza a w podobnej cenie. I czy moto z Francji to podobnie jak w przypadku 4-kółek?? Że opłaca się ściągać tylko uszkodzone?? Lub jaki moto Wy byście proponowali?? Chciałbym jakiś turystyk na którym mógłbym śmigać z żonką w trasy, ale coś gdzie nie musiałbym leżeć na baku :) Z góry dzięki za pomoc :)

???

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magna to nie czoper? to co to jest? sport?

magna za 5kzł to będzie szrot

 

do turystyki dobrze kupić coś napędzane wałem

za 5kzł to może xj900 diversion?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magna to nie czoper? to co to jest? sport?

magna za 5kzł to będzie szrot

 

do turystyki dobrze kupić coś napędzane wałem

za 5kzł to może xj900 diversion?

 

Kolego obczaiłem, fajna sprawa z XJ :) To jeśli podrzuciłeś taki temat to jeszcze pozwolę sobie podpytać. Sugerujesz, że lepsza będzie 900?? Na co zwracać uwagę podczas zakupu?? Jak wypada spalanie w tym modelu?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900-ka to zajebiste moto! Ma tylko jedną wadę - masę... Ale po ruszeniu z miejsca kompletnie tego nie czuć. A co do spalania, to możesz mi wierzyć na słowo, że przy jeździe turystycznej (do 120 km/h) i dobrze ustawionych gaźnikach nie przekroczysz 6l na setkę. To kapitalny, wygodny i śmiesznie tani turysta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zarówno XJ600 jak i XJ900 więc mogę co nieco o nich napisać.

 

Jeśli mówimy o 600 to nie patrz na inne jak te po 1998 roku. Dostały wtedy dwie tarcze, lepszą i wyprofilowaną kanapę, grubsze lagi i grzane elektrycznie gaźniki. Jak nie będziesz wymagał dynamicznej, autostradowej turystyki z prędkościami rzędu 180 - 200 km/h to 600 spokojnie ci wystarczy. Bardzo ekonomiczny sprzęt, na trasie do 120 km/h bez problemu schodziłem do poziomu poniżej 4l (rekord to 3,8), w mieście raczej nie przekraczało 6l. Zasługa 6 biegowej skrzyni. Silnik jak na swoją pojemność o dziwo jest elastyczny i nie szarpie na niższych obrotach, równo ciągnie w całym zakresie, nie ma nagłego przeskoku mocy jak w sportowych maszynach. Mimo, że to tylko 61 KM to rozbujałem ją raz do licznikowych 200 km/h - do 180 km/h szła jednym tchem, od 180 do 200 już potrzebowała chwilę. Ten motocykl ma swoje "ten typ tak ma", m.in. hałasuje kosz sprzęgła na wolnych obrotach. U mnie nie hałasował, on po prostu napierd.... głośniej niż silnik. Podczas przyspieszania jak silnik przechodził przez zakres 3500 obrotów to dostawał niezłych wibracji. Sporo osób wywala chłodniczkę oleju bo im cieknie na łączeniu. Wystarczy dać nowe podkładki miedziane. Moja lubiła wypić sobie trochę oleju, jakieś pół litra na 1000 km.

 

W 900 brakowało mi przede wszystkim 6 biegu. 30 kg cięższa od 600 i powiem szczerze, że podczas manewrowania w mieście czy na parkingu było to czuć. Napęd wałem, spory plus bo czysto. Ale znowu kanapa nie była tak wygodna jak ta polifotowa z 600-tki. Trzeba by ją dać do tapicera aby jakoś inaczej przerobił, poszerzył. Jeśli chodzi o osiągi i elastyczność to wcale nie ma takiej wielkiej różnicy w porównaniu do 600. Mimo, że prawie 30 KM różnicy. Pewnie zasługa inaczej zestrojonej skrzyni i ma się takie wrażenie. Wał też trochę mocy zabiera, o ile dobrze pamiętam to 900 miała na kole moc rzędu 80 KM. Rozbujałem ją do licznikowych 215 km/h. Spalanie w trasie schodziło do poziomu 5,5 - 6 litrów ale w mieście to i do 8 - 9 bez problemu dochodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...