porywacz_zwlok Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 będę budował cafe racera i szukam dobrej, poczciwej i taniej podstawy. na początku miałem myśl by CB500 do tego celu użyć, ale tak sobie myślę, że chyba mam już dość rzędowych silników i fajnie by było zrobić to na V'ce. macie jakieś ciekawe propozycje małych pojemności i zwartych oraz prostych konstrukcji, które można zaprzęgnąć do tego celu? chodzi o sprawdzone maszyny lub takie które są uznawane za mało awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 A jakiej pojemności szukasz? Na dniach mam dołączyć do swojej stajni Hondę VT250F. Jej czerwona rama od razu przywiodła mi na myśl jakąś kafeję. Tym bardziej, że motóry nie do zarżnięcia, jeno o plastiki do nich ciężko, co w przypadku kawy nie ma znaczenia. Nie wiem tylko, czy będzie czas. Ale baza świetna. Albo kupić cokolwiek z papiórami (choćby samą główkę ramy :P) i wsadzić V z czegokolwiek. Zależy tylko od warsztatu. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 (edytowane) będę budował cafe racera i szukam dobrej, poczciwej i taniej podstawy. na początku miałem myśl by CB500 do tego celu użyć, ale tak sobie myślę, że chyba mam już dość rzędowych silników i fajnie by było zrobić to na V'ce. macie jakieś ciekawe propozycje małych pojemności i zwartych oraz prostych konstrukcji, które można zaprzęgnąć do tego celu? chodzi o sprawdzone maszyny lub takie które są uznawane za mało Recepta na caferacera: 1. bak z przetłoczeniami2. szpanerskie rawki z szerokimi rantami3. zadupek. Te 3 elementy.są najistotniejsze.Bez tego nawet najfajnieszy silnik i rama będą wyglądać słabo (w ogóle całość będzie beee). I w drugą stronę, w tak skrojonym racerze prawie każdy silnik wygląda dobrze włącznie z boxerami. Jak się przyjrzysz różnym zdjęciom to wszystko widać jak na dłoni. Powodzenia w robótkach. Edytowane 13 Grudnia 2013 przez J.Pastor Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 No i poobierany z dupereli. W sumie rasowa kafeja to powinien być zupełnie pionowy singiel, ale nie bądźmy ortodoksyjni :P Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 A jakiej pojemności szukasz? Na dniach mam dołączyć do swojej stajni Hondę VT250F. Jej czerwona rama od razu przywiodła mi na myśl jakąś kafeję. Tym bardziej, że motóry nie do zarżnięcia, jeno o plastiki do nich ciężko, co w przypadku kawy nie ma znaczenia. Nie wiem tylko, czy będzie czas. Ale baza świetna. Albo kupić cokolwiek z papiórami (choćby samą główkę ramy :P) i wsadzić V z czegokolwiek. Zależy tylko od warsztatu.myślałem o zakresie między połówką a trzyczwarte Recepta na caferacera: 1. bak z przetłoczeniami2. szpanerskie rawki z szerokimi rantami3. zadupek. Te 3 elementy.są najistotniejsze.Bez tego nawet najfajnieszy silnik i rama będą wyglądać słabo (w ogóle całość będzie beee). I w drugą stronę, w tak skrojonym racerze prawie każdy silnik wygląda dobrze włącznie z boxerami. Jak się przyjrzysz różnym zdjęciom to wszystko widać jak na dłoni. Powodzenia w robótkach. to są oczywiste rzeczy. malowanie pociągnięte liniami, zadupek też oczywista oczywistość no i kominy wyglądające jak marchewki w pełnych chromach. no i nie można zapomnieć o szprychowych kołach :) No i poobierany z dupereli. W sumie rasowa kafeja to powinien być zupełnie pionowy singiel, ale nie bądźmy ortodoksyjni :Poczywiście, że singiel. ogołocony ze wszystkiego co zbędne i odchudzony do granic zdrowego rozsądku. do plecaka będzie nadal inazuma. każdy kiedyś dorasta do dnia, gdy potrzebne w stajni są już więcej niż jedna maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Proszę bardzio... ciekawa, baza...L-twin i 1000 cm 123 KM http://tablica.pl/oferta/ducati-748-996-naked-CID5-ID4fsr9.html#bf2c42e7d1 Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Proszę bardzio... ciekawa, baza...L-twin i 1000 cm 123 KM http://tablica.pl/oferta/ducati-748-996-naked-CID5-ID4fsr9.html#bf2c42e7d1 Pozdr. J-999szkoda że taki drogi ten makaron :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Drogi, bo sprawny i po serwisie...tylko wygląd powiedzmy taki sobie...w oryginale był 100% ładniejszy... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Szkoda go na CR, lepiej dokupić boczki, kierę i zachować w oryginale. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 yamaha SR 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 a może Hondę GB500 ? nie trzeba prawie nic robić poza zadupkiem :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 ostatnio narobiło się tych cafe - aż się rzygać chce :Pna myśl przychodzi moda z lat 90tych na cięcie junaków - teraz wszyscy żałują :banghead:także mały apel - jak chcecie ciąć - wybierajcie motocykle pospolite, niezbyt stare i o małej wartości "historycznej" ;)myślę, że dobrze mogły by wyjść sprzęty na seven fifty, gsx750/1200, niedawno widziałem nawet dość udany sprzęt na bazie xj600 z lat 80tych Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 (edytowane) To może Yamaha Virago ta na pojedynczym amortyzatorze z tyłu...lub Buell Blast 500, który może będzie klasykiem ale jako klasyka specyficznego piękna/ brzydoty....https://www.google.pl/search?q=yamaha+virago+cafe+racer&tbm=isch&source=iu&imgil=8FOsCQMw_qOgyM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn0.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcSIag10fHLB9SBBAVXqWA9gcdZYO1Xq5sHEMiCWlCLCobEp96Qf%253B720%253B482%253BMcPFsIs2uuHEpM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.returnofthecaferacers.com%25252F2011%25252F11%25252Fdoc-chops-yamaha-virago-cafe-racer.html&sa=X&ei=QwSsUvGdCM6S7Aawy4Eo&ved=0CC8Q9QEwAA&biw=1262&bih=835#facrc=_&imgrc=8FOsCQMw_qOgyM%3A%3BMcPFsIs2uuHEpM%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F--UQJ_tFYtuQ%252FTrdYFEc2kzI%252FAAAAAAAAIHI%252FaSY9aZ28Ddw%252Fs1600%252FY37LR.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.returnofthecaferacers.com%252F2011%252F11%252Fdoc-chops-yamaha-virago-cafe-racer.html%3B720%3B482 http://thekneeslider.com/buell-blast-cafe-racer/ Pozdr. J-999 P.S. Właśnie się dowiedziałem kolega ma na sprzedaż Buella Blast 500 z 2009 roku za 8000 złtych... tel 514412337 Robert.. myślę, że to okazja, ponieważ znam ten typ motocykla, koleżanka jezdziła 3 lata... Edytowane 14 Grudnia 2013 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 ostatnio narobiło się tych cafe - aż się rzygać chce :Pna myśl przychodzi moda z lat 90tych na cięcie junaków - teraz wszyscy żałują :banghead:także mały apel - jak chcecie ciąć - wybierajcie motocykle pospolite, niezbyt stare i o małej wartości "historycznej" ;)myślę, że dobrze mogły by wyjść sprzęty na seven fifty, gsx750/1200, niedawno widziałem nawet dość udany sprzęt na bazie xj600 z lat 80tychświęte słowa.Kiedyś masowo kroiło się wszystko na chopera. Nawet MZ250 i WSK 125 widziałem w takich wersjach. Warto byłoby dowiedzieć się jaka była geneza powstawania w tamtych latach motocykli zwanych cafe racer. W tym kontekście, to dziś bez sensu jak dla mnie.Warto jeszcze wspomnieć o modzie na street fightery. Też sporo fajnych motocykli ludzie popsuli. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 A jakieś CB nie będzie pasowało? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.