Skocz do zawartości

co wybrać do cafe racera?


Rekomendowane odpowiedzi

będę budował cafe racera i szukam dobrej, poczciwej i taniej podstawy. na początku miałem myśl by CB500 do tego celu użyć, ale tak sobie myślę, że chyba mam już dość rzędowych silników i fajnie by było zrobić to na V'ce. macie jakieś ciekawe propozycje małych pojemności i zwartych oraz prostych konstrukcji, które można zaprzęgnąć do tego celu? chodzi o sprawdzone maszyny lub takie które są uznawane za mało awaryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiej pojemności szukasz?

 

Na dniach mam dołączyć do swojej stajni Hondę VT250F. Jej czerwona rama od razu przywiodła mi na myśl jakąś kafeję. Tym bardziej, że motóry nie do zarżnięcia, jeno o plastiki do nich ciężko, co w przypadku kawy nie ma znaczenia. Nie wiem tylko, czy będzie czas. Ale baza świetna.

 

Albo kupić cokolwiek z papiórami (choćby samą główkę ramy :P) i wsadzić V z czegokolwiek. Zależy tylko od warsztatu.

www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę budował cafe racera i szukam dobrej, poczciwej i taniej podstawy. na początku miałem myśl by CB500 do tego celu użyć, ale tak sobie myślę, że chyba mam już dość rzędowych silników i fajnie by było zrobić to na V'ce. macie jakieś ciekawe propozycje małych pojemności i zwartych oraz prostych konstrukcji, które można zaprzęgnąć do tego celu? chodzi o sprawdzone maszyny lub takie które są uznawane za mało

 

 

Recepta na caferacera:

 

1. bak z przetłoczeniami

2. szpanerskie rawki z szerokimi rantami

3. zadupek.

 

Te 3 elementy.są najistotniejsze.

Bez tego nawet najfajnieszy silnik i rama będą wyglądać słabo (w ogóle całość będzie beee). I w drugą stronę, w tak skrojonym racerze prawie każdy silnik wygląda dobrze włącznie z boxerami. Jak się przyjrzysz różnym zdjęciom to wszystko widać jak na dłoni. Powodzenia w robótkach.

Edytowane przez J.Pastor

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiej pojemności szukasz?

 

Na dniach mam dołączyć do swojej stajni Hondę VT250F. Jej czerwona rama od razu przywiodła mi na myśl jakąś kafeję. Tym bardziej, że motóry nie do zarżnięcia, jeno o plastiki do nich ciężko, co w przypadku kawy nie ma znaczenia. Nie wiem tylko, czy będzie czas. Ale baza świetna.

 

Albo kupić cokolwiek z papiórami (choćby samą główkę ramy :P) i wsadzić V z czegokolwiek. Zależy tylko od warsztatu.

myślałem o zakresie między połówką a trzyczwarte

 

 

 

Recepta na caferacera:

 

1. bak z przetłoczeniami

2. szpanerskie rawki z szerokimi rantami

3. zadupek.

 

Te 3 elementy.są najistotniejsze.

Bez tego nawet najfajnieszy silnik i rama będą wyglądać słabo (w ogóle całość będzie beee). I w drugą stronę, w tak skrojonym racerze prawie każdy silnik wygląda dobrze włącznie z boxerami. Jak się przyjrzysz różnym zdjęciom to wszystko widać jak na dłoni. Powodzenia w robótkach.

to są oczywiste rzeczy. malowanie pociągnięte liniami, zadupek też oczywista oczywistość no i kominy wyglądające jak marchewki w pełnych chromach. no i nie można zapomnieć o szprychowych kołach :)

 

No i poobierany z dupereli. W sumie rasowa kafeja to powinien być zupełnie pionowy singiel, ale nie bądźmy ortodoksyjni :P

oczywiście, że singiel. ogołocony ze wszystkiego co zbędne i odchudzony do granic zdrowego rozsądku. do plecaka będzie nadal inazuma. każdy kiedyś dorasta do dnia, gdy potrzebne w stajni są już więcej niż jedna maszyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio narobiło się tych cafe - aż się rzygać chce :P

na myśl przychodzi moda z lat 90tych na cięcie junaków - teraz wszyscy żałują :banghead:

także mały apel - jak chcecie ciąć - wybierajcie motocykle pospolite, niezbyt stare i o małej wartości "historycznej" ;)

myślę, że dobrze mogły by wyjść sprzęty na seven fifty, gsx750/1200, niedawno widziałem nawet dość udany sprzęt na bazie xj600 z lat 80tych

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio narobiło się tych cafe - aż się rzygać chce :P

na myśl przychodzi moda z lat 90tych na cięcie junaków - teraz wszyscy żałują :banghead:

także mały apel - jak chcecie ciąć - wybierajcie motocykle pospolite, niezbyt stare i o małej wartości "historycznej" ;)

myślę, że dobrze mogły by wyjść sprzęty na seven fifty, gsx750/1200, niedawno widziałem nawet dość udany sprzęt na bazie xj600 z lat 80tych

święte słowa.

Kiedyś masowo kroiło się wszystko na chopera. Nawet MZ250 i WSK 125 widziałem w takich wersjach. Warto byłoby dowiedzieć się jaka była geneza powstawania w tamtych latach motocykli zwanych cafe racer. W tym kontekście, to dziś bez sensu jak dla mnie.

Warto jeszcze wspomnieć o modzie na street fightery. Też sporo fajnych motocykli ludzie popsuli.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...