Youtro Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Szanowni,wbrew temu co pisała część z Was szczęśliwie przejeździłem 2 sezony ucząc sie panowania nad pierwszym motocyklem (CBR600F2) ale doszedłem do wniosku, że ceberka to nie sprzęt dla mnie. Dlaczego? żeby czerpać przyjemność z jazdy, trzeba kręcić wysoko, czyli jeździć wg mnie niebiezpiecznie (nadal nie na moje umiejętności) czyli przyjemność z jazdy wynosi 25%. Wolę coś spokojniejszego i chyba nieco bardziej uniwersalnego. No i teraz pytanie. Co byście polecili w rozsądnych pieniadzach ok 5-10tys, żeby spełniało oczekiwania: - mało awaryjny (najchętniej na pełnym wtrysku, żeby problemów z odpalaniem/zalewaniem nie było)- najchętniej naked/sport > stylistycznie najbardziej podchodzi mi Bandit w wersji N, ale...- ...za silniki R4 dziękuję (dźwięk silnika mi nie pasują, wolę coś z większym rezonansem akustycznym:) )- moc od niskich obrotów- bardziej wyprostowana pozycja niż w dotychczasowej pc25- w miarę zwrotny (najczęściej jeżdżę po mieście)- koszty tankowania nie grają roli Może jakiś Triumph, VTR, VFR, jakieś inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Transalp. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 czyli V2 EFI. Gladius i SV650 brzmią jak dobra propozycja. Może ER6F/N ale tutaj to poczujesz raczej elastycznosc niż moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Elastyczność to akurat w rzędówkach wielogarowych jest najlepsza. Większy moment i moc na niskich obrotach a nie elastyczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 No i widzisz, mieliśmy rację, sam przyznajesz, że się nie nauczyłeś. To może rower? :P Tak bardziej serio, to vfr nie jest za dobrym pomysłem, bo dużo mocy ma cały czas, jeździ się nim mniej wiecej tak jak bardzo mocnym dieslem. Do tego jest cieżka i manewrowanie wymaga wprawy.Shinigami podał bardzo dobre propozycje i chyba warte rozważenia?Może warto też rozważyć xj6, mimo, ze to r4 i ledwo slychać że jest odpalona, to jeździ się nią bajecznie łatwo i przyjemnie. Bylem nim zachwycony. Świetny motocykl do szybkiej, sprawnej jazdy po mieście i okolicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 O Panie XJ6 to i ja dobrze wspominam. Cicha jak skuterek i równy cug jak lyter czysta. Można wyrwać za rozsądne pieniądze, z czachą, bez albo pełna owiewka. Z manewrowości to niewiele pamiętam ale przesiadłem się bezpośrednio z DT80 i szybko dostosowałem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 A moze street triple? Tylko obawiam sie, ze moneta wieksza bylaby potrzebna. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Trypel. :P jednak ta trójka to ma fajny moment... Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Honda VFR 800. Kumpel takim czymś latał i był bardzo zadowolony.Dlaczego nikt nie wymienił Suzuki GSX-F 600 albo 750. To bardziej turystyk niż sportowy motor a w dodatku olejak (750) nie do zdarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 A ja bym zaproponował BT 1100 Buldog. Dobry dół, niezła zwrotność, nie za mocny, naked, tylko nie wiem czy w założonym budżecie się zmieścisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Bo jajko to pokraczna krowa, motocyklowy odpowiednik multipli. Jedyny plus to to, że wygodne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 SV650n jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Burgman. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ale jaki to naked z burgmana? I czy nazwałbyś taki rozstaw osi zwrotnym? fakt, do miasta toto jest bardzo praktyczne.... Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 To moze jeden z trzech: Aprilla Tuono i Benelli TNT oraz Agusta Brutale :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.