Skocz do zawartości

remont xr 600 1990 kilka pytań


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

do rzeczy rozebrałem swojego paździerza bo pił 1/100 oleju i silnik wydawał odgłosy które byłby hitem muzyki dubstep/industrial, a generalnie to w końcu zmarł (rzucił palenie ale bez żadnego widowiskowego wybuchu )

 

i mam 2 pytania

 

1.cylinder

cylinder wygląda tak

 

img2693j.jpg
Uploaded with ImageShack.us

 

 

nie ma wyczuwalnego progu, nie ma rys, żadnych zatarć...

jeśli chodzi o wymiar to service manual podaje 97.00-97.01 dla idealnego nominału ,,service limit'' to 97.12 mm

mój ma kolejno w 3 punktach 97.03, 97.025, 97.01 (mierzone normalną dobrą średnicówką mikrometryczną żadnych tam suwmiarek czy linijek z telezakupów mango to są 3 pomiary od góry do dołu w 3 różnych punktach ) więc kwalifikuje się jako nominał w stanie super (w serwisówce pisze jeszcze że odchyłki pomiarów moga wynosić max 0.05mm i w tym też się mieści )

 

ale tłok ma ślady spotkania z zaworami, pierścienie mają duuużo za duży luz na zamku (np max 0.5mm dla 1 pierścienia a jest 0.8 ) no i piła olej litrami dymiąc na smerfny kolor więc tłok chciałbym wymienić (sworzeń ma grubość na granicy ,,service limit'' )

 

i teraz co i jak ??

tłok bez szlifu ?? tłok i następny szlif (trochę bez sensu chyba skoro gar idealny ?? ) no i jaki tłok dobrać (wymiar ) ?? na allegro są najpierw 3 selekcje dla nicasilu chyba i potem szlify czyli 1 selekcja nicasil to jest nominał ?? oczywiście u mnie jest żeliwo (sprawdzone magnesem )......

 

na tym tłoku są oznaczenia MN1 na denku i HF1-k z boku płaszcza , suwmiarką ma 96.3 ale to tam dupa nie pomiar-nie moge zdobyć mikrometra żeby to zmierzyć ale cały czas szukam.....

 

 

 

2. jest jakiś sposób żeby zmierzyć.ocenić stan łańcuszka rozrządu ?? w serwisówce nic na ten temat nie pisze albo znaleźć nie umiem...........chodzi o to że jak już jestem bliski rozprucia praktycznie co do śrubki (bo mam korbę do roboty :D ) to żeby jak ją poskładam przez jakiś czas w piec nie zaglądać...........z drugiej strony zapewne nie stać mnie na OEM który byłby najtrwalszy a jakie są aftermarketowe każdy wie więc może jeśli to jest oryginał (korba i tłok prawdopodobnie są ) najlepiej by było go chyba zostawić ??

 

na tym łańcuszku są tylko literki M co jakiś czas na ogniwie no i jak to mówią na oko jest spoko :D

 

ciężko ocenić czy dzwonił bo ten silnik cały dzwonił , dzwoniła korba (tam gdzie jest sworzeń tłoka, jest luz góra dół prawie 0.1mm aż palcami czuć luz i to najgłośniej waliło no i są ślady mojej jazdy bez oleju :D ) dzwoniły pierścienie......

 

ślizgi są w stanie wręcz idealnym.........

 

3. na co jeszcze zwrócić uwagę w tym modelu ?? w głowicy bedą nowe uszczelniacze ( bo po zaworach aż widać oczami że olej się lał ) i gniazda dotarte (wydechowy jeden przepuszcza), tarcze sprzęgła mimo 2 lat jazdy na najtańszym samochodowym oleju mają grubość jak nowe i żadnych uszczerbień nadpaleń itp, dźwigienki zaworowe na oko są ok , jedna jest nieoryginalna foto

http://imageshack.us/photo/my-images/825/img2695jk.jpg/

w głowicy środkowa panewka jest ok, łożyska wałka nierządu są ok, nie mierzyłem krzywek spróbuje zdobyć mikrometr i pomierzyć....

 

uszczelniacze zaworowe bedą oem z ASO, trudno że drogie ale podobno aftermarket szybko pada.....

 

z góry dzięki za rady.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słabo widać ale na cylku chyba juz nie masz śladów po honownicy,więc jak dla mnie cylinder do honowania+ dobór tłoka

 

jak masz zamiar nie zaglądać w piec to kup łańcuszek + sprężynę napinacza...

 

robisz ten motocykl dla siebie to nie oszczędzaj i nie kupuj gówna,zrób go poprawnie to się odwdzięczy i będziesz latał do usranej śmierci...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są ślady po honownicy takie jak świeżo po szlifie tylko aparat kiepski albo ja nie umiem robić fot.......

 

sprężyna napinacza-fakt trzeba pamiętać

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cylek masz nominał i do tego jajo jest minimalne to moim zdaniem honowanie z małym zbieraniem materiału tak żeby na całej linii miał ~97.03mm. Odnośnie tłoka to nie wiem jaki ma przelot i czy wytarty sworzeń powodował stukanie. Dochodzi jeszcze cmoknięcie o zawory więc można zakładać, że już materiał jest zmęczony i nawet jak trzyma wymiary to chyba nie ma sensu tego trzymać.

Stan łańcuszka sprawdzasz na podstawie rozciągnięcia między ogniwami i tutaj jeśli w Twoim manualu nie ma nic na temat to możesz skorzystać z innego moto gdzie jest taki sam łańcuszek. Oryginały DID'a nie są drogie, bo to potrafią być okolice 200zł za rozkute. Drogie są zakute, bo są mocniejsze.

Osobiście też polecam zasuwanie na OEM albo markowym afterze, bo następny serwis będzie w połowie drugiego okrążenia licznika. Po za tym bądźmy szczerzy, filozofia "następnym razem kupie lepsze" nigdy nie jest dobra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gładź tego cylindra jest zajechana jak stopa pielgrzyma, moim zdanie tłok plus szlif, to jedyny pewny sposób.

Tłok nie koniecznie musi być najdroższy, możesz użyć np TKRJ, albo OMP, robią do tego modelu.

A co z głowicą?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz dobrze opisane co i jak:

http://www.xl600.yoyo.pl/remont.htm

 

trzeba zawiezc garnek do dobrego serwisu/sklepu, chłopaki niech ocenią czy trzeba robic honowanie i od razu dobiorą tłoka

 

trzeba koniecznie sprawdzic pompę oleju

 

uszczelka pod głowicę powinna byc orginalna, reszta moze byc z zestawu

 

uszczelkę dekla mozesz dac starą, ale trzeba ją delikatnie z obu stron posmarowac silikonem bo inaczej będzie ciekła z przodu

 

raz miałem nieprzyjemnosci z nowym łańcuszkiem DIDa, ale u mnie problem mogł tez byc z powodu wymęczonych slizgów i trybów, raczej zwykle z DIDem nie ma problemów, tak jak było pisane, trzeba kupic tę sprężykę, kiedys do wziecia z dwakola.pl lub z motoristy

 

widzisz - gdybys zabrał się za remont od razu gdy zaczeła jesc olej to byc moze korba by przetrwała, a tak robi sie spory koszt, korba, przebicie, łożyska na wał a i pozostałe w skrzyni wypada juz wymienic, dziwne ze styrało główkę korby a wałek i panewka cacy, jakby jeszcze wałek dostał to faktycznie nie byłoby sensu tego naprawiac, choc teraz tez mozna popatrzec po np. allegro za rozbitym dominem bez kwita, czasem mozna dorwac takie cos za 2K np. z 98r, po przeróbkce airboxu i znalezieniu miejsca na aku masz wieczne moto(pewnie wiecej wytrzyma niz xr po remoncie) i jeszcze estart

 

zawory juz rozpiąłes? ciekawe jak prowadnice i gniazda...

 

ogólnie trzeba uwazac przy składaniu, to stary sprzęt, nie zawsze dociągniesz wszystkie sruby kluczem, czasami trzeba odpuscic bo choc nie pykło to juz czuc ze sruba się skręca

 

roboty trochę z tym będziesz miał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz sobie na pytanie - ma być tanio czy dobrze? Jeśli dobrze to kupuj łańcuch i inne części, honowanie itd. W sumie bez sensu robić korbę , tłok i głowicę a łańcuch stary zostawić. Jakiś sposób jego oceny być powinien albo mierzenie długości albo pokrycie znaków. Ewentualnie wysuw napinacza na co zapewne nie zwróciłeś uwagi przy demontażu. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz sobie na pytanie - ma być tanio czy dobrze? Jeśli dobrze to kupuj łańcuch i inne części, honowanie itd. W sumie bez sensu robić korbę , tłok i głowicę a łańcuch stary zostawić. Jakiś sposób jego oceny być powinien albo mierzenie długości albo pokrycie znaków. Ewentualnie wysuw napinacza na co zapewne nie zwróciłeś uwagi przy demontażu. :biggrin:

Ciekawe jak przy rfvc sprawdza się wysuw napinacza:) Suwmiarką, czy na 2 palce? :wink:

A co do remontu to w zależności od stanu tłoka honowanie+nowe pierścienie, albo nowy tłok. Łańcuszek sprawdzisz po tym, że się znaki nie zgrywają idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gładź tego cylindra jest zajechana jak stopa pielgrzyma, moim zdanie tłok plus szlif, to jedyny pewny sposób.
Tłok nie koniecznie musi być najdroższy, możesz użyć np TKRJ, albo OMP, robią do tego modelu.


ok szefie z racji że jesteś na tym forum jednym z najbardziej obcykanych to tak zrobię jak każesz :D czyli kupie tkrj na 1 szlif i dam do szlifu i sprawa zamknięta..........szkoda mi było trochę szlifować prawie nominalny cylinder no ale raz że będzie 100% pewnie , 2 że tam szlifów jest chyba 8 (co 0.25 do +3mm ) , 3 że nigdzie nie mogę trafić tkrj nominał, a na 1 szlif idzie ustrzelić za niecałe 300 zł....
też miałem ciężką rozkminę z tym tłokiem czy brać wossnera za 600 czy tkrj, na tkrj lata całe forum xt i sobie chwali, xt nie jest jakaś mniej wysilona ani prostsza od xr, więc chyba nie warto przepłacać, pozatym nie wiem ile to jeszcze będzie u mnie, a nawet jak po 2 latach przyjdzie mi tłok za 260 zł wymienić to włos z głowy nie spadnie......

czyli sprawa tłoka zamknięta biore tkrj na 1 szlif i szlif......

 

Oryginały DID'a nie są drogie, bo to potrafią być okolice 200zł za rozkute. Drogie są zakute, bo są mocniejsze.

rozkuty nie wchodzi w grę-nie mam skąd załatwić zakuwarki, młotkami nie będę zakuwał a pozatym silnik mam tak rozpruty że bez sensu kupować rozkuty...

 

remont tego motocykla będzie nie opłacalny.


nieważne...
fajnie by było jakbym się w 2 tys pln zamknął, jak trzeba będzie więcej trudno narazie tyle nie mam ale chłopaki kopią podkop i sprawa jest rozwojowa :D

 


widzisz - gdybys zabrał się za remont od razu gdy zaczeła jesc olej to byc moze korba by przetrwała, a tak robi sie spory koszt, korba, przebicie, łożyska na wał a i pozostałe w skrzyni wypada juz wymienic


gdybanie .......
jak ją kupiłem to był szrot-paliło i jechało i na tym kończyły się plusy-lagi ulane, przód hamulec zgon(brak klocków, brak płynu, tarcza za cienka) hamulec tył zgon (brak szczęk ) lagi przód ulane, luz na pro linku, światła nie swieca, silnik tłucze, wszedzie leje się olej (simering kopniaka, dźwigni biegów, spod pokrywy, z wydechu) wydech dziurawy jak sito i pusty, brak filtra powietrza (w gaźniku było błoto i trawa aż szmatą zbierałem) no ale jakoś odpaliła za 156 razem, z 2 na koło szła lepiej niż drz mimo łysego tylniego kapcia, szeleszczącego zardzewiałego łańcucha i okrągłych zębatek, na obroty się wkręcała, coprawda dymiła jak kamaz z 30 tonami zboża pod górkę, ale w sumie moc była, zatrzymać się nie mogłem bo żaden hamulec nie żywy ale mówie dobra nie ważne że nie hamuje ważne że przyśpiesza i to ostro i łykłem :D

ona była kupiona od handlarza, widziałem miał jeszcze kilka xr600 od niego potem z podobnych roczników (85 z podówjnym gaźnikiem, 91 czyli pierwsza na tarczy z tyłu ) w przystępnych cenach, koleś prywatnie miał 400......

moja podobno miała jakiś widowiskowy wybuch silnika, urwał się zawór czy tam łańcuszek rozrządu, tylko nie wiem co było wymieniane (chyba coś wspominał że 2 zawory i właśnie łańcuszek a tłok niby był ok ale to było 2 lata temu nie pamiętam :D )

od początku silnik pracował jak dobra nuta dubstep/industrial/czy tam jakiś hardcore metal/punk, tłukł dzwonił możliwe że już wtedy korba była dobita.....

 

zawory juz rozpiąłes? ciekawe jak prowadnice i gniazda...

rozpiąłem
i znowu ten sam problem-na oko jest spoko a nie mogę zdobyć średnicówki żeby zmierzyć sam zawór, cały czas szukam....
tyle co wiem że
-jest tona nagaru wszędzie, tak dużej ilości nawet w 2T nie widziałem nigdy :D
-jak ją zalałem rozpuszczalnikiem i postawiłem do góry nogami to widać że jeden wydechowy ostro przepuszcza...
-po zaworach wydechowych widać że łał się olej (walnięte uszczelniacze ) stąd pewno tyle nagaru w wyjściu na wydech
-mierząc suwmiarką szerokość miejsca ,,styku'' zaworu z gniazdem jest ono za cienkie, gniazda ogólnie kiepsko wyglądają trzeba dotrzeć...
foto

img2695jk.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img2678de.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img2705q.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img2707yo.jpg

Uploaded with ImageShack.us


te wewnętrzne sprężyny zaworowe są do wymiany (za krótkie ) zewnętrzne są ok

 

roboty trochę z tym będziesz miał...



wiem ale jakoś leci
http://img832.imageshack.us/img832/9369/img2683ix.jpg

do takiego etapu wszystko sam rozbroiłem , boje się rozpoławiania, że mi się skrzynia rozleci(choinki ) i potem tego nawet mulder nie poskłada no ale trzeba to ugryźć......dużo pomaga chiński elektryczny klucz udarowy (bass polska ) którym to np zębatkę wału czy sprzęgło rozkręciłem w max 1min .....teraz musze wymyśleć patent jak zdjąc magneto i w miarę w cywilizowany sposób to rozpołowić a potem z lewarka samochodowego i dwuteownika jakąs prasę do składania i wciskania łożysk -tutaj się trochę skomplikowało bo okoliczny złom otoczyli siatką i jakieś psy latają i trzeba poszukać innego źródła :D

jakby skończyło się na tym co myśle to w czerwcu powinenem wyjechać, czyli lato mi nie ucieknie, najgorszy ból jest z kasą czas jakoś się znajduje dłubie po nocach czy z rana ale tu też jestem ograniczony bo 230v mam z agregatu 2T który wyje jak pilarka spalinowa i jak go raz koło 1 w nocy odpaliłem żeby sobie szlifierką klucz stoczyć, to z okolicznych domów leciały siekiery, noże, butelki :D

czyli łańcuszek nierządu kupić nowego zakutego dida i nie kombinować ??

inne foty jakby ktoś chciał popatrzeć
łeb korby

img2691d.jpg

Uploaded with ImageShack.us

tłok

img2684u.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ślizgi

img2700v.jpg

Uploaded with ImageShack.us


tarcza sprzęgła -2 lata na samochodowym oleju bez wymiany filtra i jak nowe trzymają wymiar -szok :D img2703fe.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Ewentualnie wysuw napinacza na co zapewne nie zwróciłeś uwagi przy demontażu.

oj wujek teraz to dałeś d**y jak prostytutka której facet nie zapłacił zrobił dziecko i uciekł :D tam nie ma normalnego zapdkowego napinacza jaki jest w np chińskim kiblu które często robisz, tylko jest takie turbokosmiczne kółko ze sprężyną schowane w głowicy wygląda tak..
http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mztHYQ4tf73O7Qfje2IINJg.jpg

więc po napięciu napinacza nie ocenisz...
Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym odpuscił tkrj, chytry 2x płaci,

sciagacz do magneta może srobic byle tokarz za 10zł, tylko od razu ow zeby sruba była utwardzona, to magneto bardzo mocno siedzi, mamy gdzies zresztą taki sciagacz,

 

przypomniało mi się, ze znajomy sprzedaje za grosze dominatora

http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=vthread&forum=11&topic=17143

zrobilismy kiedys z nim 2dniową trasę po Roztoczu,

mi kawa żarła olej na piaskownicach i musiałem dolac, jemu domin na 500km nie wział nic, ogólnie chodzi świetnie, zarejstrowany itd..., gosc z okolic Puław, raczej stateczny człowiek, tylko ZUS mu siadł na firmę i kasa potrzebna, sam myslałem zeby to wziąc ale i tak nie mam kiedy porzadnie kata upalic, ja tam nie namawiam, ale pomysl...

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michoa, w tej glowicy do roboty sa prowadnice, zawory pewnie lataja.

Bez mikrometra wez sobie kazdy zawor, wloz do prowadnicy w normalnym polozeniu pracy, wyciagnij za grzybek do 1/3 dl trzonka i zobacz na ile jestes w stanie ruszyc nim na boki. Stan dobry to zawory powinny wsuwac sie do prowadnicy a nie wpadac jak kamien w studnie.

W zwiazku w koniecznoscia robienia prowadnic ( wymiana albo K - liner ) trzeba przefrezowac zawory, a nie tylko docierac.

Zawory trzeba by obmierzyc mikrometrem czy sie jeszcze nadadza.

Tak ze sporo mechanicznej roboty poza tlokiem i korba.

 

Te tarcze sprzegla trzymaja ?

Bo na zdjeciu wygladaja jak przypalone.

I nie zgadzam sie z Baba ze gladz cylindra wykonczona - jak wymiary trzyma to honowanie i dalej jezdzimy, ale jak latwiej ci zdobyc tlok na 1 szlif to rob szlif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojtam ojtam. Nie można przecież znać każdego silnika, stąd moja niewiedza o napinaczu tego cuda. Wybaczam Wam. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ja bym odpuscił tkrj, chytry 2x płaci,

 

sam nie wiem-jeszcze się przemyśli

 

za dominatora dziękuje narazie spróbuje to ogarnąć.....

 

 

sciagacz do magneta może srobic byle tokarz za 10zł, tylko od razu ow zeby sruba była utwardzona, to magneto bardzo mocno siedzi, mamy gdzies zresztą taki sciagacz,

 

a tam nie wystarczy wziąć kupić śrubę o średnicy ponad 20mm (20mm jest mierzone suwmiarką w otworze magneta) o twardości 8.8 i po prostu zacząć ją wkręcać i ona wypchnie magneto ?? ja chciałem je złapać ściągaczem do łożysk ale jest za mało miejsca na to.....

 

Te tarcze sprzegla trzymaja ?

Bo na zdjeciu wygladaja jak przypalone.

 

tarcze sprzęgła 2.9-2.95mm (mierzone suwmiarką ) gdzie service limit to 2.6 a standard 2.92-3.08 ......sprzęgło do końca działało poprawnie, nie ślizgało się wysprzęglało bez problemu........sprężyny mają 44.6-44.9mm gdzie 44.7 to standard a service limit 43.1.....zdjęcie jest trochę za ciemnie, ale organoleptycznie są ok, żadnych wżerów, pęknięc itp.....

 

Michoa, w tej glowicy do roboty sa prowadnice, zawory pewnie lataja.

Bez mikrometra wez sobie kazdy zawor, wloz do prowadnicy w normalnym polozeniu pracy, wyciagnij za grzybek do 1/3 dl trzonka i zobacz na ile jestes w stanie ruszyc nim na boki. Stan dobry to zawory powinny wsuwac sie do prowadnicy a nie wpadac jak kamien w studnie.

W zwiazku w koniecznoscia robienia prowadnic ( wymiana albo K - liner ) trzeba przefrezowac zawory, a nie tylko docierac.

Zawory trzeba by obmierzyc mikrometrem czy sie jeszcze nadadza.

Tak ze sporo mechanicznej roboty poza tlokiem i korba.

 

co to jest k-liner ?? narazie kasy mam tylko na robotę dołu (korba+przebicie, nowe łożyska , nowy łańcuszek no i mam uszczelki) więc zrobie dół, a potem pomyśle dalej........może jeszcze uda mi się zdobyć mikrometr i średnicówkę i zmierzyć prowadnice i średnice zaworu.....

 

foty z dzisiaj

 

img2709fy.jpg
Uploaded with ImageShack.us

 

skrzynia została nie w tej połówce co powinna no i jak mi się 2 tryby wysypały i 2 podkładki to zbladłem że koniec ale na szczęscie w service manualu jest schemat jak każda choinka ma wyglądać od początku do końca...

 

zbyt chętnie nie chciało to się rozejść, w instrukcji pisało że nie wolno pchać śrubokręta między kartery i je na chama rozpychać (ja tak zawsze robiłem w wsk czy ogarach i w sumie robie w skuterach nawet nie wiedziałem że nie wolno :D ) więc pukałem młotkiem przez klocek drewniany aż się rozejdą w końcu się udało ale pot się polał....

 

to łożysko pod wałem korbowym (patrząc na fotkę to w karterze po prawej ) się dziwnie obraca jakby przeskakiwało, ale tam jest takie dziwne że wyciągasz taki koszyczek z wałeczkami więc być może tylko piach/syf podszedł , wyczyszczę zobaczę...

 

 

img2710sd.jpg
Uploaded with ImageShack.us

 

choinki-te dziwne białe kreski to plamy na obiektywie :D jak widać nic nie uszczerbione wsio ok....

 

 

 

img2718v.jpg
Uploaded with ImageShack.us

 

wałek

 

 

img2721ps.jpg
Uploaded with ImageShack.us

 

 

krzywki -znowu nie mam mikrometra :D ale na oko są chyba ok ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie z tym nagarem to nie ma tragedii. Nie gorzej niż w moim silniku po 60kkm. Z resztą i tak poważny warsztat powinien sam to oczyścić bez zwracania uwagi. Wałki moim zdaniem masz krzywo wytarte ale może to tak aparat złapał złogi czarnego oleju.

Jak mozesz to pokaż zdjęcie pompy wody. Ciekaw jestem czy jest pomarańczowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...