Skocz do zawartości

Wykręcone świece


Tamka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Okulary testowałem ale nie ogarniam. Albo parują albo niekontrolowany skurcz mięśni czaszki gdy mam je na oczach. Dziwne to bo w "cywliu" noszę okulary tymczasowo z powodu uszkodzenia z nadmiaru UV przy spawaniu. Głównie do kompa, czytania i prowadzenia samochodu bo przy robocie też mi przeszkadzają.

 

Rękawiczek nie ogarniam. Do bardzo brudnych robót typu napęd czasem ubiorę co by potem łatwiej się domyć. Ale muszą być elastyczne, gumowane a nie te szmaciaki ufajdane farbą od wewnątrz dłoni.

 

A CC pryska w oko przy dmuchaniu dysz. W jedną dmuchnę, z drugiej w pysk poleci. Już wyrobiłem odruch odsuwania elementu od ciała przy przedmuchiwaniu ale czasem trzeba gdzieś zajrzeć z bliska. Ryzyko zawodowe.

 

Jedno doświadczenie życiowe zakorzeniło we mnie nawyk dotykania układu napędowego tylko i wyłącznie trzonkiem młotka. Nawet gdy tylko ręką obracam koło to łańcucha nie dotknę, choćby od zewnątrz czy z boku. Nie i ój! Jeśli nierówno wyciągnięty to coś przykładam i wtedy szukam ciasnego spotu. Ręka dotykam tylko i włącznie przy montażu. Ot, taki "zły dotyk" zakorzeniony na zawsze.

 

Spamujemy. Przydałby się przyklejony o BHP w mechanice. Co Wy na to?

 

 

 

Tamka - nie dopuść do kontaktu WD z elementami gumowymi.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym BHP jestem jak najbardziej za, w praktyce jednak jest to tak, ze wyobraznia i przewidywanie sa kluczowe, u ludzi ktorzy mysla i rozumieja pomalu nie da rady tego wpoic, bo powiesz o jednym a za chwile wywinie numer z czyms innym. Po prostu BHP jest caly czas uznawane jako cos co trzeba odbebnic odsiedziec szkolenie podpisac kwit i tyle... W jednej z firm w Irlandii co tydzien mielismy pol godziny BHP analizowalismy tydzien i rozmawialismy o potencjalnych zagrozeniach w pracy a za nieprzestrzeganie BHP osoby wylatywaly, i mimo, ze mowi sie, ze wypadki statystyczne musza byc to tam ich przez 2.5 roku mojej pracy nie bylo wcale...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

Nie nooo, chłopaki, rękawiczki muszą być. Ja to takie gumowe i cienkie do brudnej roboty zakładam. To wchodzi w nawyk i potem jak się nie ubiera to dziwnie coś robić. Najpierw można nasmarować łapki kremem i dopiero ubrać i po pracy są fajniejsze niż przed. Z okularami to różnie, jeżeli coś może latać to ubiorę.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupić dobre okulary ochronne 30-40zł kosztują, zakłada się je dosłownie na chwile i szybko o nich zapomina nie czujesz ich w ogóle.

 

http://allegro.pl/hi...3079715303.html takie uvexy mam inne po prostu mnie denerwują okropnie;/

 

 

w gumowych rekawiczkach nie da sie robić nic co chwile sie drą;/ gumy używam tylko jak coś lakieruje. Jak już to :

 

http://allegro.pl/rekawice-robocze-ochronne-skora-kozia-brago-bhp-i3077562459.html do brudnej roboty

 

http://allegro.pl/rekawice-robocze-bawelniane-miekkie-wygodne-b2-8-i3056278312.html do składania delikatynych elementów

 

http://allegro.pl/safety-rekawice-do-spawania-tig-106-3700k-granberg-i3012525404.html migomat

 

Największą bolączką są buty i kombi.

Edytowane przez wueska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam używam starych gogli do enduro :) Kryją całą okolice oczu, miękka gąbka i nie spadną. Rękawice to różnie, szmaciaki nitrylowe są przyzwoite ale trzeba dobrać rozmiar, bo jak są za duże to tylko wnerwiają. Latexy trójwarstwowe są bardzo dobre i odporne ale drogie a po za tym ręka nie oddycha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówi że pokrywki papierem szorowałaś?

 

I tak źle gaźniki nie wyglądały przed czyszczeniem.

 

tutaj są paskudy:

https://lh5.googleusercontent.com/-CZ3VXEkkSWA/UTypH9aRi9I/AAAAAAAAFpM/ZO4BrlYmsBI/s912/Zdj%25C4%2599cie0218.jpg

 

 

I po wstępnym, pierwszym myciu. Dość drastyczna metoda ale jedyna skuteczna.

 

https://lh4.googleusercontent.com/-c-1tAr6Ef5U/UTypOmT5ImI/AAAAAAAAFpU/Usjpj7tKOaU/s912/Zdj%25C4%2599cie0220.jpg

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzilas to o czym pisalem ?

 

Oczywiście :) Nawet wydłubałam cieniutki wiórek który sterczał z jednej z tych malutkich dziurek. A z innego kanału wyciągnęłam chyba odłamek z odlewu.

Ponieważ w dalszym ciągu nie mam książki to śruby składu wykręciłam o 2.5 obrotu. Najpierw sprawdzałam jak były ustawione. Jedna kręciła się luźno i była wykręcona o 2 i 1/8 obrotu mniej więcej. Druga chodziła z oporem bo była na jakiejś paście wkręcona (chyba fabrycznie) i ona właśnie wykręcona była o 2.5 obrotu. Tak postanowiłam ustawić obie.

Czy teraz je zabezpieczyć jakoś? Bo kręcą się leciutko

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak :) Śrubka ze zmiennymi przekrojami zakończona ostrym stożkiem i licząc od tego malutki O-ring, podkładka, sprężynka.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...