wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Tak na początku jest trudno do rękawiczek nie przywyknę, próbowałem milion razy, okulary mam na sznurku na szyi lub na włosach i spuszczam jak są potrzebne. Muszą być odpowiednio lekkie i dobrze się dopasowywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Okulary testowałem ale nie ogarniam. Albo parują albo niekontrolowany skurcz mięśni czaszki gdy mam je na oczach. Dziwne to bo w "cywliu" noszę okulary tymczasowo z powodu uszkodzenia z nadmiaru UV przy spawaniu. Głównie do kompa, czytania i prowadzenia samochodu bo przy robocie też mi przeszkadzają. Rękawiczek nie ogarniam. Do bardzo brudnych robót typu napęd czasem ubiorę co by potem łatwiej się domyć. Ale muszą być elastyczne, gumowane a nie te szmaciaki ufajdane farbą od wewnątrz dłoni. A CC pryska w oko przy dmuchaniu dysz. W jedną dmuchnę, z drugiej w pysk poleci. Już wyrobiłem odruch odsuwania elementu od ciała przy przedmuchiwaniu ale czasem trzeba gdzieś zajrzeć z bliska. Ryzyko zawodowe. Jedno doświadczenie życiowe zakorzeniło we mnie nawyk dotykania układu napędowego tylko i wyłącznie trzonkiem młotka. Nawet gdy tylko ręką obracam koło to łańcucha nie dotknę, choćby od zewnątrz czy z boku. Nie i ój! Jeśli nierówno wyciągnięty to coś przykładam i wtedy szukam ciasnego spotu. Ręka dotykam tylko i włącznie przy montażu. Ot, taki "zły dotyk" zakorzeniony na zawsze. Spamujemy. Przydałby się przyklejony o BHP w mechanice. Co Wy na to? Tamka - nie dopuść do kontaktu WD z elementami gumowymi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 z tym BHP jestem jak najbardziej za, w praktyce jednak jest to tak, ze wyobraznia i przewidywanie sa kluczowe, u ludzi ktorzy mysla i rozumieja pomalu nie da rady tego wpoic, bo powiesz o jednym a za chwile wywinie numer z czyms innym. Po prostu BHP jest caly czas uznawane jako cos co trzeba odbebnic odsiedziec szkolenie podpisac kwit i tyle... W jednej z firm w Irlandii co tydzien mielismy pol godziny BHP analizowalismy tydzien i rozmawialismy o potencjalnych zagrozeniach w pracy a za nieprzestrzeganie BHP osoby wylatywaly, i mimo, ze mowi sie, ze wypadki statystyczne musza byc to tam ich przez 2.5 roku mojej pracy nie bylo wcale... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 :)Nie nooo, chłopaki, rękawiczki muszą być. Ja to takie gumowe i cienkie do brudnej roboty zakładam. To wchodzi w nawyk i potem jak się nie ubiera to dziwnie coś robić. Najpierw można nasmarować łapki kremem i dopiero ubrać i po pracy są fajniejsze niż przed. Z okularami to różnie, jeżeli coś może latać to ubiorę. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Musisz kupić dobre okulary ochronne 30-40zł kosztują, zakłada się je dosłownie na chwile i szybko o nich zapomina nie czujesz ich w ogóle. http://allegro.pl/hi...3079715303.html takie uvexy mam inne po prostu mnie denerwują okropnie;/ w gumowych rekawiczkach nie da sie robić nic co chwile sie drą;/ gumy używam tylko jak coś lakieruje. Jak już to : http://allegro.pl/rekawice-robocze-ochronne-skora-kozia-brago-bhp-i3077562459.html do brudnej roboty http://allegro.pl/rekawice-robocze-bawelniane-miekkie-wygodne-b2-8-i3056278312.html do składania delikatynych elementów http://allegro.pl/safety-rekawice-do-spawania-tig-106-3700k-granberg-i3012525404.html migomat Największą bolączką są buty i kombi. Edytowane 10 Marca 2013 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ja tam używam starych gogli do enduro :) Kryją całą okolice oczu, miękka gąbka i nie spadną. Rękawice to różnie, szmaciaki nitrylowe są przyzwoite ale trzeba dobrać rozmiar, bo jak są za duże to tylko wnerwiają. Latexy trójwarstwowe są bardzo dobre i odporne ale drogie a po za tym ręka nie oddycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Dlatego mówię jak idzie się lakierować to tylko te kondony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No i skończyłam. Gaźniki Paskudy :) teraz zrobię sobie drinka :cool: Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nie mówi że pokrywki papierem szorowałaś? I tak źle gaźniki nie wyglądały przed czyszczeniem. tutaj są paskudy:https://lh5.googleusercontent.com/-CZ3VXEkkSWA/UTypH9aRi9I/AAAAAAAAFpM/ZO4BrlYmsBI/s912/Zdj%25C4%2599cie0218.jpg I po wstępnym, pierwszym myciu. Dość drastyczna metoda ale jedyna skuteczna. https://lh4.googleusercontent.com/-c-1tAr6Ef5U/UTypOmT5ImI/AAAAAAAAFpU/Usjpj7tKOaU/s912/Zdj%25C4%2599cie0220.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Szorowałam i lakierowałam na nowo. Z zewnątrz, w środku błyszczały Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A sprawdzilas to o czym pisalem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A sprawdzilas to o czym pisalem ? Oczywiście :) Nawet wydłubałam cieniutki wiórek który sterczał z jednej z tych malutkich dziurek. A z innego kanału wyciągnęłam chyba odłamek z odlewu.Ponieważ w dalszym ciągu nie mam książki to śruby składu wykręciłam o 2.5 obrotu. Najpierw sprawdzałam jak były ustawione. Jedna kręciła się luźno i była wykręcona o 2 i 1/8 obrotu mniej więcej. Druga chodziła z oporem bo była na jakiejś paście wkręcona (chyba fabrycznie) i ona właśnie wykręcona była o 2.5 obrotu. Tak postanowiłam ustawić obie. Czy teraz je zabezpieczyć jakoś? Bo kręcą się leciutko Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 2,5 bedzie dobrze, w sumie to sprezynka. ktora jest na srubie regulacyjnej spelnia te funkcje tzn zabezpiecza przed jej wykrecaniem sie, wszystko bylo kompletne? pod sprezynka podkladka i dalej oring? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Dokładnie tak :) Śrubka ze zmiennymi przekrojami zakończona ostrym stożkiem i licząc od tego malutki O-ring, podkładka, sprężynka. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Dla tego modelu instrukcja przewiduje 1 3/4 do 1 7/8 , w/g mnie nie więcej jak 2 obroty ale po odpaleniu okaże się co dalej Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.