Skocz do zawartości

Wykręcone świece


Tamka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak sama zuważyłaś z zewnątrz gaźników brakuje zaworków/tłoczków układu rozruchowego. Ciekawe czy niczego nie będzie brakować jak zdejmiesz komory pływakowe. Gaźniki pewnie będziesz rozbierać aby je umyć/przedmuchać. Pamiętaj aby do oczyszczenia dysz używać tylko włosa wyciągniętego z miotły, albo kawałkiem żyłki wędkarskiej, w żadnym wypadku drutami/igłami. Następnie zweryfikujesz sobie stopień zużycia poszczególnych elementów, włącznie z ich ewentualną wymianą, a więc ustawienia bazowe z serwisówki przydadzą się aby gaźniki wstępnie skontrolować pod kątem ustawień a póżniej doregulować, no i synchro.

 

Luz zaworowy:

Ssące 0,13-0,17

Wydechowe 0,18-0,22

 

PS. Widzę że lubisz tą zabawę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Basically, what You need is two starter valve sets and two choke cable sealing caps. :biggrin:

 

 

Muszę przypomnieć sobie angielską szprachę.

 

Ogólnie to sprawdź czy masz linkę ssania na miejscu. Czy w ogóle ją masz. Skoro tłoczki wyjęte to i linka mogła zniknąć np. do innego moto. Potrzebujesz te sety co wyżej pisałem, kołnierze uszczelniające na linki. Cześci mogą być powszechnie znane jako "choke valve" a nie "starter" bo angol średnio bystry i pomyśli o rozruszniku i Cię wyśmieje że jakieś zawory do rozrusznika baba chce. :biggrin:

 

Komplet tłoczka wraz z kołnierzem i rurką linki kosztują niecałe 50 quidów z tego co widzę. Potrzebujesz dwa takie sety.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie dam 100 papierów za dwa tyci-tyci zaworki bo to tyle co za cały motocykl. Prędzej zatkam i odpalanie bede robić z aerozolu :laugh:

Ale przynajmniej wiem jak to się nazywa.

Linka ssania jedna jest, bo na niej wisiała dźwignia od sprzęgła. Wątpię jednak czy ona do czegoś się nadaje jeszcze.

A same gaźniki w srodku wyglądały bardzo dobrze. Nic nie było zatkane, wszelkie membrany całe. Poczyściłam trochę dla zasady i zaraz złożę.

Albo raczej jutro.

Wystarczy majsterkowania na dzisiaj.

 

95857779648834412853.jpg

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

A czym mogłam umyć? Woda, szmatka i płyn go garów :laugh: (chłopaki się pewnie uśmieją) Po uprzednim odmoczeniu takim samym sposobem jak zaschnięte naczynia.

Uważam jednak że to najlepsza mikstura i nie śmierdzi. Troszkę wyschło i zostało spryskane tym angielskim DP. Przy użyciu rurki która była w komplecie z tym DP przedmuchałam wszelkie kanały. Chyba jednak jest lepzy niz WD, ponieważ ciśnienie w pojemniku jest bardzo wysokie i bardzo żywiołowo działa jako całość.

Membrany są elastyczne. Posmaruję je jeszcze wazeliną do gumy i chyba wytrzymają następne 20 lat

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa, hamulce?

Oczywiście trzymaja na amen :) Przedni to nie aż tak mocno, ale tylny zacisk trzeba było odkręcić żeby mozna było pchać paskudę.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...