Łukasz Wojtczak Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Wczoraj wracając ze Speed dayu zastanawialiśmy się dlaczego można się wywrocić na torze. Pomijam olej i piach.To zwykle błąd kierowcy czy przekraczanie granicy przyczepnośći ? Jak to było u Was :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 ostatnio na Torze Poznań leżałem już stosunkowo dawno - highside na wyjściu z niemieckich na r6, błąd? -niepotrzebnie zbyt mocno przymknąłem przepustnicę :P Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ja słyszałem o kolesiu, który wcisnął klamkę hamulca przed Dużą Patelnią i klamka wpadła. Z tego co wiem koleś się po prostu ewakuował z motura w momencie wylatywania poza nitkę toru i wyszedł bez szwanku z całego zdarzenia. Także do Twojej listy można dopisać jeszcze opcję "ktoś zapomniał dokręcić zacisk hamulcowy". No i z tego co wiem, to sporo osób, które wyjechały w pejzaż mówiło przed samym wyjazdem na sesję coś w stylu "ta opona jeszcze da radę, spoko" :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 No ja mimo powolnej jazdy odczulem wczoraj kończącego się Supercorsiaka , na drugim lewym tylne kolo odjechalo z pol metra ale na szczescie wrocilo na swoj tor :) zjechalem grzecznie zmienic opunke :) okazalo sie ze juz osnowa wylazila po lewej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ja jeszcze na torze nie leżałam, ale leżałabym przez przymknięcie przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 mnie kiedys na mokrym podbilo na dohamowaniu do malej patelni i polecialem prosto na wal ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Przesadziłem ze złożeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 high side za dużo odpuściłem gazu i katapulta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) jeszcze nie leżałem ale:- na wyjściu z nimieckich mały highside - za dużo gazu i przymknięcie gazu. Zrobiłem efektowną stójkę na kierownicy ale wylądowałem szczęśliwie w siodle- na sławiniaka na starych supercorsach wpadłem zbyt grubo, tył zaczał stemplować i w pewnym momencie poczułem że leci mi przód, puściłem klamkę i próbowałem wystawić nogę ale uderzyłem tylko czubkiem buta o asfalt. Przód jednak jakimś cudem jeszcze złapał, motocykl zatańczył i pojechałem prosto w żwir, bez gleby.- 2 razy na lewym - pod dęby uderzyłem centralką w asfalt i mnie tak odprostowało, że poleciałem po trawie- kilka razy podparłem seta na małej i dużej patelni tak szybko i mocno, że mnie odprostowało i wycieczka w plener, bez gleby Ogólnie miałem do tej pory dużo szczęścia bo zawsze jakoś się odratowałem ale potencjalne gleby z tego mogły wyjść. Edytowane 19 Września 2012 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 ja też opowiem ciekawą historię, nie gleba, ale zielone: - BP; jadę na przeciwległej prostej, zbliżam się do podwójnego zakrętu w lewo, chce hamować... a tu chujj... przykurcz dłoni i nie mam jak nacisnąć klamki...Gleby nie było, ale pojechałem kilkaset metrów w zieleninę bo nie miałem jak zahamować. Tylko tyłem mogłem, a wiadomo jaka jest jego skuteczność i w dodatku na trawie. Gdyby to był inny tor z bandami (np. Poznań) byoby spektakularne BUM! W trakcie weekendu zdarzyło się jeszcze raz czy dwa. Zapewne z odwodnienia - mimo, że piłem dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Fajnie się czyta :). Można się wiele nauczyć jak uniknąć niepotrzebnych gleb jeszcze zanim zacznie się napierać na torze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Na moje, temat trochę zaczyna płynąć. Fajnie by było skupić się na konkretnych skuchach/przyczynach, a nie wybuchach na słońcu itd. ;)U mnie zgubny okazał się brak wiedzy na banalne wręcz tematy. Na szczęście, było to dawno. gleba #1 - nie patrzyłem daleko w winkiel (tam, gdzie chcę jechać), tylko bezpośrednio przed motocykl (do tego brawura i brak realnej oceny/analizy sytuacji) gleba #2 - niedogrzana opona + zamknięcie gazu w dużym złożeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Nie polecam jazdy w deszczu na Supercorsie sc0 :) w ogóle nie polecam jazdy w deszczu na oponach do tego nie przeznaczonych :)U mnie skończyło się uślizgiem obu kół jednocześnie na wyjściu na prostą, normalnie ma się tam ja wiem - ze 160-180 zależnie jaki poziom, ja pewnie miałem ze 14o-15o wtedy... co najciekawsze - koleś który jechał przede mną też się wywalił prawie jednocześnie ze mną - z tym że ja pierwszy a on drugi, nie widział mojej wywrotki bo byłem za nim ale ja jego wdziałem kątem oka jak fikoły robiłem w żwirze. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 1. Zablokowanie przedniego hebla, zbyt mocne wciśniecie klamki. Szkoda że np nie podniosło tyłu tylko momentalnie ściągnęło w dół bez żadnych oznak :|2. Wciśniecie przedniego hebla ze skręconą kierą3. Wciśniecie przedniego hebla na trawie poza torem4. High side, za dużo gazu w zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tyłu nie podnosi od gwałtownego wciśnięcia klamki ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.