Jump to content

Szarpanie Suzuki GSR 2006


Recommended Posts

  • 7 months later...

a wracając do tematu bez chamstwa i ryjów (bo człowiek go nie ma) ...: niestety.... ale w moim GSR jest to samo i to nie jest tylko po zmianie biegu, tak samo jest na każdym biegu, nawet jak jadę na 5 lub 6 powyżej 9000 to wystarczy że, zamknę manetkę aby trochę zwolnić i wystarczy że, trochę szybciej ją odkręcę a już pojawia się stuk i szarpnięcie, pytałem innych użytkowników GSRów na allegro i pisali, że rzeczywiście u nich tak jest!. Dla mnie jest to nie do przyjęcia, przy tak zaawansowanej technice wykonywania motocykli to nie do zaakceptowania, Suzuki powinno to uznać za wadę fabryczną i coś z tym zrobić....

Saniciak dobrze to ujął: bo szlag mnie trafi z tym szarpaniem :(" mój GSR pomimo dużej sympatii i chęci jazdy na nim.... idzie do ludzi....... pzdr.

PS: jak ktoś to "zreperuje" to będzie bogaty.... i niech da znać... ale tylko za nie wielką opłatą... :-))))))

Link to comment
Share on other sites

No powiem Ci, że życzę powodzenia w poszukiwaniu motocykla, który po odkręceniu manetki przy niskich-średnich obrotach nie szarpnie, tylko elegancko zacznie przyśpieszać, takie rzeczy tylko w dieslu. (albo dodawaj normalnie gazu, a nie w trybie 0-1 :O)

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Link to comment
Share on other sites

Panowie macie dobrze wyregulowany luz łańcucha, generalnie napęd ok? Jeździłem kiedyś na jeździe próbnej GSRem i nic niepokojącego nie zauważyłem względem innych motocykli, które posiadam/posiadałem. Może jesteście przewrażliwieni? Może jesteście wstanie umieścić jakiś filmik z tym szarapniem/stukiem to ocenimy ;)

Link to comment
Share on other sites

Może to wada tego modelu ale u mnie w Hayce szczególnie po zastosowaniu TRE moge na dwójce zjeśc do obrotów biegu jałowego(1100) i następnie na maxa przekręcic manetkę a silnik ochoczo przyspieszy bez jednego szarpnięcia. Oczywiście nie powinno się tak robić, Bez TRE czasami lubił przy niskich biegach i obrotach szarpnąć, no ale bez przesady. A w motocyklach które wcześniej miałem : GSXF750 czy ZX-6R gdzie nie stosowano opóźnienia zapłonu na niższych biehach jazda na niskich obrotach powodowała raczaej zmulanie, ale szarpania to ja nie pamiętam...

Link to comment
Share on other sites

rozumiem, że twierdzisz, że w każdym motocyklu jest tak samo i nie ma sensu szukanie innego i nie ma co się obrażać na GSRa, ok, przyznaję do tej pory nie jeździłem wieloma modelami motocykli a przy propozycji rundki innym od kumpli unikałem tego...... teraz to się zmieni, sparwdzę każdy możliwy motocykl i jak okaże się, że to samo jest we wszystkich, zwrócę honor GSRowi......, zobacz jednak co napisał Saniciak: "Jak dobrze wnioskujesz jedynym rozwiązaniem tego problemu jest kupno innego moto, najlepiej hondy...polecam cb 1000 r od 2009 r", (ROZWIĄZANIEM PROBLEMU napisał...) jak tylko zrobi się cieplej, testuje i opisze wrażenia... pozdro i dzieki.



napęd do wymiany... usłyszałem to w serwisie Suzuki Piaseczno.... wymieniłem cały na wzmacniany, fakt: efekt szarpnięcia i stuku pomniejszył się, ale nadal jest, postaram się zrobić filmik i poczekam na Wasze opinie...

Link to comment
Share on other sites

Jak już sie uparłeś na nacked-a to kup Horneta 600, CB 1000 - piekna maszyna ale nie wiem czy dobry pomysł po 600 :)

wygląd i parametry podobne, a opisywanych przez ciebie objawów szarpania nie ma

nie nie uparłem sie, poprostu tak jakoś chciałem motor i padło na tego, było mi obojętne jaki, aby tylko dawał frajde z jazdy miał koło 100KM lub w góre i chodził przystało na nowoczesny motocykl, gdyby nie to szarpanie to bym nie kombinował i narzekał tylko zadowolony latał i latał... ;) nagram filmik może ktoś coś doradzi, popytam jeszcze mechaników i jak nic z tego to mus-zmiana :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

wymiana napędu wyeliminowała 50% problemu, wymiana gum zbieraka tylnego około 30% :) , teraz jeździ się o wiele lepiej i przyjemniej, szarpnięcia znacznie mniejsze i łagodniejsze niż przed wymianami. Pozdrawiam. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Przy wczorajszej robiórce tylnego koła zauważyłem dość konkretny luz na zabieraku obracając zębatką, na tych gumach. Nie mam odniesienia jak to wyglada ta wartosć luzu w nowym moto. Ile taki komplet gum może nowych kosztować do GSR 600 ? Czy warto się w zamienniki ładować ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...