Skocz do zawartości

MaciekV

Forumowicze
  • Postów

    279
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Częsci CBR f3,KLE500,ZX7R-Felgi zielone z oponami
  • Skąd
    ost

Osobiste

  • Motocykl
    VTR 1000 f
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MaciekV

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. jedyne co ci pozostaje to oddać cylinder do warsztatu żeby pomieżyli cyl i dobrali tłok, ewentualnie nowa tuleja. Możliwe że źle pomierzyłeś tłok przedy wymianą i masz efekty
  2. Rozrusznik sprawdzony w warsztacie zajmujacy sie takimi naprawami, rozrusznik ok. okazało się że to altek robił zwarcie dla tego ciężko było mu kęcić rozrusznikiem. Opinia gościa z tej własnie firmy.
  3. W samochodzie zacząłem od rozrusznika i przetestowania aku (testerem mgneti marelli) jednka nic to nie dało. dziś będe wkładał nowy altek zobaczymy co dalej. Ja ładowanie równiez miałem a stojan miał przebicie, ładowanie 14.25V a jednak. Jeśli jeszcze nie sprawdzałes to zobacz ten rozrusznik, po wyczyszczeniu podłącz go na krótko zobacz jak kręci.
  4. masz serwisówke do tego? Może za niski stan paliwa w komoże pływakowej? sprawdż z serwisówka czy ma dobre dysze? A gaźnik wyjął bym jeszcze raz i zawiózł do myjki ultradźwiękowej a potem ponownie wyregulował. Może dałeś za bogata miesznkę? jaki kolor świecy? moze daj foto świecy
  5. właśnie z czymś podobnym walcze w samochodzie, narazie wybór padł na padnięty stojan alternatora. Jak usunę usterkę dam znać czy pomogło
  6. Aha mój błąd. Nie zmieniałes dyszy w gaźniku? może go lekko zalewa?
  7. Piec ogarnoąłeś i jeśli wszystko porawnie złożyłes ( z serwisówką) to problemów może byc kilka np filtr powietrza, paliwa, błacha sparawa ale może zagięty masz weżyk od paliwa? ,sprawdź czy niemasz zaolejonego tłumika, oraz sprawdź sam gaźnik niewiem jaki jest w twoim kdx-ie ale możesz mieć np pęknięta mębrane w gaźniku co np na wolnych obrotach nię będzie robiło większej różnicy (równe wolne obr) jednak nie będzie on osiągał mocy maxymalnej
  8. No weż daj spokój.... gaźnik z wski? ręce opadają oddaj to mechanikowi bo niepotrzenie kupisz części które ci się w ogóle nie przydadzą, chyba że niedługo kupujesz wsk 125? to ci się przyda nowy gaźnik :biggrin:
  9. Kiedyś wsamochodzie myślałem że środkowy tłumik zakończył żywot (drażniąco dzwonił) wjechałem na kanał a tam... poluzowana sruba na obejmie!!! Dokręciłem i cisza :biggrin:
  10. nierdzewka 2.3kg waga tłumika więc nie jest to jakieś super grube pewnie koło 1mm ale myślę że da się wyszlifowac jednak ciężko będzie to zrobić tak żeby nie było widać.
  11. masz schemat do tej instalcji? wrzuć foto strony ze schematem
  12. Na pewno edzio coś wymysli jednak myślę że papiery ścierne np 360, 600, 800 , 1200 spowoduje że rysy znikną ale mat nadal zostanie. Jednak niewiem co ze spawami ponieważ po zmatowieniu papierami one też zmienią kolor.
  13. zalezy na kogo trafi.. jednak kumaty koleś po samym dźwięku silnika połapie się co jest nie tak. Są różni magicy jednak niewiem czy tylko ja mam takie wrazenie że Rider nie bardzo wie o czym pisze i bez podstawowej wiedzy samemu będzie my ciężko wyregulowac to moto
  14. No racja huska to zadkość a i opinia na ich temat jest nieciekawa o te 610 słyszałem wiele że w przypadku awarii silnika dostanie urzywki graniczy z cudem a nowa ma cene nowego motoru, Taki przypadek miał mój znajomy chyba łańcuch rozrzadu pękł....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...