Skocz do zawartości

cziken929

Forumowicze
  • Postów

    252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cziken929

  • Urodziny 07/14/1976

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 929 SC44
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    860268

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krasnystaw

Osiągnięcia cziken929

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

2

Reputacja

  1. Do sprzedania mam wyposażenie warsztatu, wiele aukcji będzie dodanych....więcej przez fon: http://allegro.pl/ignitionmate-tester-ukladu-zaplonowego-i5418691462.html http://allegro.pl/wakuometr-wakuometry-souriau-indiana-2440-i5418639427.html Cziken 667 345 913
  2. Cena za ten filtr to żadna przesada, po prostu motocykle to nie jest hobby dla dziada
  3. Ryzyko się nie opłaciło jak zwykle w takich przypadkach, więc nie miej do nikogo pretensji tylko przełknij gorzką pigułkę z napisem "naiwność"
  4. Czarne świece to nie tylko problem z bogatą mieszanką ale również problemy z zapłonem. Wystarczy duży spadek napięcia w instalacji z powodu zasiarczonego tandetnego akumulatora dodatkowo zmęczonego przestojem zimowym plus lekkie problemy z ładowaniem z powodu braku dobrego kontaktu którejś fazy prądnicy idącej do reglera i już mamy wypadanie zapłonów, siwy dym i czarne świce panie....a jak zrobisz tak parę startów silnika w niskiej temperaturze przy braku odpowiedniej mocy akumulatora to panie po świcach. Ale widzę, że masz już swoje koncepcje a ludziki zaczynają podpowiadać więc błędne koło dziadostwa zaczyna się powoli toczyć :biggrin:
  5. Nie wiem co mógłbyś sprawdzić w motocyklu na wtrysku bez odpowiedniego zaplecza warsztatowego i sporej wiedzy teoretycznej popartej wieloletnią praktyką. Skoro już zaprowadziłeś ten motocykl do serwisu "forum" to będzie to naprawa na chybił-trafił...
  6. I tu się mylisz..... dziś każdy bez względu na to czy robi sam czy zleca serwisowi zawsze najpierw szuka na forum czego może się spodziewać i czy dany mechanik to złodziej. Jestem przeciwny wymianie cennych informacji przez mechaników na forach ale jak wiadomo w dobie internetu musowo czasami czymś zabłysnąć żeby wiedzieli że mechanik złodziej ale jednak coś tam wie :laugh:
  7. Tak jak zrobiłeś jest dobrze, To nie pierwszy przypadek gdzie właściciele zmieniali oleje, tarcze, przekładki, sprężyny i linkę a tu ślizga... Nie w moim interesie udzielać rad i strzelać do własnej bramki bo uważam, że jeśli ktoś zaprowadził motocykl na serwis "forum" to niech ten serwis się martwi Szkoda mi się jednak zrobiło i obawiałem się, że znów poleci parę ładnych złotych w szambo
  8. Najpierw sprawdź czy masz prawidłowy luz między wysprzęglikiem a prętem pośrednim docisku sprzęgła na pokrywie zębatki zdawczej
  9. Pokrywa jest z nowszego rocznika gdzie musiał być PAIR system. Możesz zaślepić i jeździć, taka to różnica.
  10. za 200-300 pln. wywali piec, zrobi ekspertyzę i wydrukuje na papierze...... je*łem:/
  11. A zakładałeś?? Ja już w kilku motocyklach, singlach, quadach i efekt zawsze super. Pierwsze dyno miałem w b12 jakieś 13 lat temu z modułem dyna2000 i stożkach K&N bezpośrednio na gaźnikach bez airbox-u czego efektem było zamykanie licznika bez owiewki a start był potworny. moja rada: wystawiaj opinie w oparciu o rzeczywiste doświadczenie. . Samo dynoJet bez konkretnego wydechu i dolotu jest bez sensu i bez sensu pchać to w stare śmietnisko... trzeba także umić wystroić panie tyle
  12. A za co ten młody człowiek ma po ryju dostać ??
  13. płyn w chłodnicy..... boże dopomóż !
  14. Używam colortuna od lat szczególnie w olejakach i tam gdzie pozwala miejsce. Pomimo badziewnego wykonania jak się wydaje na pierwszy rzut oka świece działają dobrze. Niemalże w każdym motocyklu koryguję skład mieszanki robiąc synchro i motocykle pracuja bardzo gładko a jazda zmienia się znacznie na plus w dolnym i średnim zakresie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...