Skocz do zawartości

Suzuki GSX-R 600 od K6 vs. Honda CBR 600 RR PC40 ? Wady i zalety?


Rekomendowane odpowiedzi

Przed sezonem czas na wybór nowego moto.

 

Zastanawiam się czy wybrać niezawodny silnik Hondy czy Suzuki GSX-R z którym nigdy nie miałem do czynienia?

 

hondacbr600rrpc402007-1.jpg vs. suzuki-gsx-r-600-k6-gsxr-1326257706.jpg

 

Zakup do 20 tyś zł, rocznik od 2006, malowanie: dwa kolory, które wchodzą w grę biały lub czarny.

 

Yamahe R6 zostawiam na następne sezony. Kawasaki nie przypadło mi do gustu.

 

Co według Was przemawia za jednym jak i za drugi moto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche starszy gix (03-04 ? ) podobno był bardziej jadowity , ale ploty tylko , nie jeździłem . Moze warto rozważyc troche starszego i zostawic sobie drobne na dwa komplety opon - drogowy i torowy ;)

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma to być K6, to ponoć gix jest absolutnie najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o oddawanie mocy. Sam miałem podobny dylemat (mam nadal), ale skutecznie mi wybito z głowy Hondę. Jeżeli późniejsze roczniki, to Honda owszem.

 

Niech się lepsi wypowiedzą, to może potwierdzą.

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wygląd jeden i drugi mega dobrze się prezentują. Byle był czarny albo biały :)

 

Przymierzałem się do obydwu myślę, że spoko. Pogoda na razie nie pozwala by przetestować stąd też mój post.

 

Proszę o komentarze osób użytkujące powyższe modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam R6 więc wypowiem swoje prywatne subiektywne zdanie o kwestii o której sie nie dyskutuje - design.

Gix - okropny przód (to centralne światło) - reszta to poezja.

Sam jeździłem na Firebladzie 929 i na Gix 600 ale starszy rocznik jeszcze (1999 r.) więc nie pomogę.

Znajomy jeździł na Hondzie 600 i Gix tyle że 750 rocznik chyba 2007. Jego zdanie to Honda przyjazna, a Gix to zapie**ala...750 wydyma niejednego litra.

 

dodam jeszcze jedno

TO JEST MALOWANIE

http://www.moto-blog.pl/honda-cbr-600rr-2009/

może troszkę damskie, ale widziałem na żywca ... kur...a jakie zajebiste.

Edytowane przez marcinrednose
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też szukam 600 na najbliższy sezon. Tyle, że do 2006r, Jestem zdecydowany na Kawasaki 636 ponoć najlepsze 600 z tych lat dużo nie testowałem, ale silnik zdecydowanie mocniejszy niż inne 600 z lat 2003-2006r. i bardzo dobre hamulce. Poza tym wiele nie mogę powiedzieć bo to były krótkie przejażdżki. Pisałem do chłopaków z Motormanii to głownie za ich doradztwem zdecydowałem się na Kawę. Ich zdaniem najlepsza jest właśnie Kawa i Gix, a Honde radzili sobie odpuścić chyba, że nowsze modele - dlaczego nie wiem nie uzasadnili... Ale im wierze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję przejechać sie Hondą CBR 600RR z 2007r. Niestety z okazji nie skorzystałem gdyż motocykl był bez jakichkolwiek tablic rejestracyjnych. Wiec usiadłem na niego, obejrzalem ze wszystkich stron i muszę powiedziec, że pod wzgledem wagi motocykl jest genialny. 185kg z paliwem pod sam korek, takiego wyniku nie osiagają nawet najnowsze 600. Pozycja za kierownicą sportowa ale i wygodna. W mojej CBR F4i SPORT przy moich gabarytach (189cm, 104kg) do szybkiej jazdy szosowej kierownica była zbyt wysoko a podnożki zbyt daleko wysuniete w przód. Taka pasywna pozycja uniemozliwiała wygodne schownie sie za szybą. W CBR 600RR z 2007r ergonomia jest wysmienita i wszystko jest na swoim miejscu. Motocykl ma ponoć rewelacyjny elektroniczny amortyzator skretu. Przy malej predkosci całkowicie jest wyłaczony a przy ostrej jezdzie stopniowo sie utwardza. Ciekawe jak to sprawdza sie w praktyce? Jesli jest tak jak piszą to tylko takie amortyzatory skretu są dla mnie do zaakceptowania. Uwierz sportowa 600 bez amortyzatora skretu jest jak Ferrari z przyczepką. Po prostu mimo potencjału silnika nie bedziesz mógl dolożyć do ognia bo może sie to skonczyc niesczesliwie. Natomiast zwykły amortyzator skretu to udreką przy maych predkosciach i slalomie miedzy samochodami w miescie.

Gdy bedę powracać do sportowych 600 to bedzie to na 100% CBR 600 po 2007r.

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...